1. #28081
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Spannend Praline! 10-10 haha zou wel leuk zijn!

    Mijn jongste heeft ook een leuke: 1-6-2016 om 17:17
    Haha het kan nog altijd gebeuren vandaag en dan moet het ook snel gaan
    Ja ook de tijdstip is leuk!

    Is nu gewoon afwachten maar.. Was je bij de laatste ook overtijd?
    Happiness is an inside job


  2. #28082
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Haha het kan nog altijd gebeuren vandaag en dan moet het ook snel gaan
    Ja ook de tijdstip is leuk!

    Is nu gewoon afwachten maar.. Was je bij de laatste ook overtijd?
    Voel je al enig gerommel?

    Nee ik ben nog nooit overtijd geweest. Nou zijn de eerste 2 kunstmatig gehaald maar de 3e kwam precies op de uitgerekende datum alhamdulilaah haha.

  3. #28083
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door mevrouwtje_Love Bekijk reactie
    Allahoemma ameen dankjewel lieve zuster, ik ben ook veel stolsels verloren en dat is voornaamste reden dat ik me zorgen maak. Heb hiervoor ook veel miskramen gehad , vandaar dat ik er onzeker over ben.


    Ik heb Donderdag me eerste echo in het ziekenhuis , vind het verder allemaal spannend en weet niet wat me te wachten staat , zoals ik hier boven vermeldde heb ik al meerdere miskramen gehad, vandaar dat ik toch bang ben dat het weer mis is gegaan. Ik voel geen krampen , maar ik verlies wel veel bloed voor een normale zwangerschap.

    Allahoemma ameen , dankje lieve zuster.



    Allahoemma ameen dankje lieve zuster , het is maar afwachten.
    Inchallah is er niks er niks ernigs aan de hand. Wanneer word je weer onderzocht?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #28084
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    ❤♡۵♥❣ლ❦De zwangerschaps(wens) topic ❤♡۵♥❣ლ❦

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Shokran ,sjans: Rabi ghaliek!
    Vond het wel een mooie datum 10-10
    Wakfa sahla. Inchallah mag je snel bevallen. Altijd zwaar die laatste weken


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #28085
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    ❤♡۵♥❣ლ❦De zwangerschaps(wens) topic ❤♡۵♥❣ლ❦

    Hier alweer 24 weken. Tijdens de echo bleek dat mijn placenta laag ligt dus met 30 weken extra echo.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #28086
    MVC Lid

    Reacties
    110
    05-05-2013

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Mevrouwtje_love ik bewonder je kracht. In cha allah is er niks aan de hand. Je hoort wel vaker vrouwen die bloed verliezen aan het begin van hun zwangerschap. Als je echt niet meer kunt wachten zou ik gewoon naar het ziekenhuis gaan. Daar maken ze vaak gelijk een echo als je aangeeft zwanger te zijn en bloed te verlieze . Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en met jouw termijn moet er al iets te zien zijn.

    Ik heb het helaas ook meegemaakt dus ik weet heel goed hoe je je voelt. In cha allah is het bij jou een onschuldige bloeding.

    In sha Allah dankjewel dat is aardig van je, ik heb vandaag een inwendige echo gehad en heb teveel bloed verloren , volgens haar was er alleen een vruchtzakje te zien en geen vruchtje. Ze zei dat het misschien een miskraam kan zijn.


    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Inchallah is er niks er niks ernigs aan de hand. Wanneer word je weer onderzocht?




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


    Ik ben vandaag onderzocht en ik word weer donderdag onderzocht, ik hoop dat er ook niks aan de hand is , maar aan de hand van de echo van vandaag is er jammer genoeg wel degelijk iets aan de hand.
    I only need love

  7. #28087
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Praline spannend meid ... denk aan je!!
    Heb je zoontje al laten logeren of tot je echt pijn voelt ?
    Trotse mama ♡♡

  8. #28088
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ow subhanAllah BintuBernardus dacht ik wel.
    Precies die dag is ook mooi. Je kijkt hoe dsn ook uit naar die dag en niet eerder of later..

    Integere: InshaAllah shokran meid Las dat je ook aan de ijzerpillen zit. Ik werd er ook misselijk van en enorme krampen ben mee gestopt.

    Lhoceima dankjewel lief
    Nee haha kan zo maar nog een week duren misschien. Ik beval waar mijn schoonouders wonen. Ziekenhuis is ook erg in de buurt bij hun. Als het snachts gebeurd dan komt mn schoonzus deze kant oppassen.
    Happiness is an inside job


  9. #28089
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door mevrouwtje_Love Bekijk reactie
    In sha Allah dankjewel dat is aardig van je, ik heb vandaag een inwendige echo gehad en heb teveel bloed verloren , volgens haar was er alleen een vruchtzakje te zien en geen vruchtje. Ze zei dat het misschien een miskraam kan zijn.






    Ik ben vandaag onderzocht en ik word weer donderdag onderzocht, ik hoop dat er ook niks aan de hand is , maar aan de hand van de echo van vandaag is er jammer genoeg wel degelijk iets aan de hand.
    Wat moet dit vreselijk voor je zijn om dit te horen meid. Ik hoop echt dat er toch nog hoop is. Wat ik niet begrijp waarom niet gelijk onderzoeken en pas donderdag. Moet je nog langer in onzekerheid zitten?

    In ieder geval dikke knuffel voor jou


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #28090
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Imevrouwtje _love wat vervelend voor jw die spanning. Maar het is wel eens voor gekomen dat er twee vruchtjew zijn waarvan eentje in een miskraam eindigt. Daarom wachten ze denk ik nog even met het vokgende onderzoek. Het hartje krijgt de tijd om kloppend gezien te worden, want dat is nu nog te vroeg. Of om miskraam te worden. Hoe dan ook het is niet leuk een miskraam, maar er sit wel een wijsheid achter. Een vruchtje waar een fout in zit en die later nare gevolgrn krijgt, wordt met de wik van Alah in een vrowge stadium een miskraam. Dit ter preventie van veel problemen walhamdoelillah voor deze ni3ma.

  11. #28091
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Hier alweer 24 weken. Tijdens de echo bleek dat mijn placenta laag ligt dus met 30 weken extra echo.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Wat betekent het als de placenta laag zit? Hebben ze dat liever niet?

    Praline, spannend hoor! Kan nu niet meer lang duren.

    Appelcake hoe is het met de harde buiken vandaag? Heb je vk nog gebeld?

  12. #28092
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Praline, hoe spannend! Inshallah een gezonde bevalling en kindje!

    Mevrouwtje love, heel verdrietig. Hopelijk donderdag beter nieuws, maar mamavanm zegt het al dat er veel wijsheid achter zit. Al doet het alsnog veel pijn..ik weet er helaas ook alles van. Moge Allah jullie verblijden.

    Ochtendmens; lief van je ernaar te vragen. Vandaag weer een hele andere gekke dag. In de middag echt krampen, die ik ook echt weg moest puffen. Ik denk een prikkelbare darm, want na een toiletbezoek hashek nam het gauw af. Schijnt dat dat icm zwanger als weeën aanvoelt. Nou...schrok er wel van.

  13. #28093
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Iemand enig idee of nismae al is bevallen?

    Praline nog ff in cha allah, een voorspoedige bevalling in cha allah.

  14. #28094
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Praline, hoe spannend! Inshallah een gezonde bevalling en kindje!

    Mevrouwtje love, heel verdrietig. Hopelijk donderdag beter nieuws, maar mamavanm zegt het al dat er veel wijsheid achter zit. Al doet het alsnog veel pijn..ik weet er helaas ook alles van. Moge Allah jullie verblijden.

    Ochtendmens; lief van je ernaar te vragen. Vandaag weer een hele andere gekke dag. In de middag echt krampen, die ik ook echt weg moest puffen. Ik denk een prikkelbare darm, want na een toiletbezoek hashek nam het gauw af. Schijnt dat dat icm zwanger als weeën aanvoelt. Nou...schrok er wel van.
    Subhan Allaah hoe je lichaam je dan even op de verkeerde been kan zetten he haha. Nou wel een opluchting dat de krampen weer zijn afgenomen.

    Simpel volgens mij moet dat wel zo zijn, want ze verloor vorige week al vruchtwater en was toen al bijna 40 weken. Maar volgens mij heeft niemand nog wat van haar gehoord. Insha Allaah maken zij en haar baby het goed.

  15. #28095
    My love

    Reacties
    4.087
    12-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Wa feeki barak Allaah lieverd. Doe dua naar Allaah en inderdaad, meer dan je best kan je niet doen. Moge Allaah je zegenen en je belonen voor je intentie ameen. En moge Allaah het makkelijk voor je maken en je in staat stelleb 2 jaar te voeden ameen!
    Allahoema ameen lieverd, lief van je ♡♡
    Citaat Geplaatst door stadmens Bekijk reactie
    Heb een koortsblaar op mijn lippen kan het kwaad voor de on geboren baby

    @invent je moet niet gaan stressed jezelf verrtrouwen dat je genoeg melk hebt
    Eerste week moet de melk opgang komen na elke voeding moet je glas water drinken
    Zorg goed voorjezelf

    @praline loopt jij nog rond hihi geniet nog van je buikje die ga je nog missen
    Veel sterkte
    Het lag ook niet aan de melk, had elhamdulillah melk genoeg alleen het aanleggen was een verschrikking
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes en prinses ♥

    My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥