1. #31
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    De meeste criminelen in nederland zijn riffijnen net zoals net zoals in marokko zitten ze in de drugshandel prostitutie en voodoo . Heb je nog meer van clicheverhaaltjes demo

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.021
    31-10-2011

    [QUOTE=Wouldcha3b;132824599]De meeste criminelen in nederland zijn riffijnen net zoals net zoals in marokko zitten ze in de drugshandel prostitutie en voodoo . Heb je nog meer van

    Jij bent een vieze leugenaar je zuigt dit allemaal uit je duim
    Ik herken riffijnen in Nederland als hard werkende praktiseren mensen
    Maar blijkbaar kom jij op andere plaatsen dat je zo een onderzoek voor jezelf hebt gemaakt , je lijkt net die Maurice de hond met ze opinies

    Hoe verklaar je de rest van de Marokkanen in Nederland zijn die allemaal braaf en lief ?
    “Waarlijk, degenen die ongelovig zijn besteden hun bezittingen om (anderen) af te houden van de weg van Allah. Vervolgens zullen zij het (zo blijven) besteden, waarna het een bron van spijt voor hen wordt. Vervolgens zullen zij verslagen worden…
    “Zij wensen het Licht (de openbaring) van Allah te doven met hun monden (door het ‘tovenarij’ etc. te noemen), terwijl Allah Zijn Licht vervolledigt, ook al haten de ongelovigen (dit).

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.021
    31-10-2011

    Riffijnen hebben grote aandeel aan bijna alle moskeen in Nederland
    In Italië waar alleen Arabieren wonen hebben ze nog niet ineens1 moskee weten te bouwen
    Ze bidden daar in kelders ,
    “Waarlijk, degenen die ongelovig zijn besteden hun bezittingen om (anderen) af te houden van de weg van Allah. Vervolgens zullen zij het (zo blijven) besteden, waarna het een bron van spijt voor hen wordt. Vervolgens zullen zij verslagen worden…
    “Zij wensen het Licht (de openbaring) van Allah te doven met hun monden (door het ‘tovenarij’ etc. te noemen), terwijl Allah Zijn Licht vervolledigt, ook al haten de ongelovigen (dit).

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    2.021
    31-10-2011

    Wat jaloersheid en haat wel niet kan doen met een persoon
    Zet je grote idool Hassan 2 weer in je ava
    Je grote voorbeeld functie
    “Waarlijk, degenen die ongelovig zijn besteden hun bezittingen om (anderen) af te houden van de weg van Allah. Vervolgens zullen zij het (zo blijven) besteden, waarna het een bron van spijt voor hen wordt. Vervolgens zullen zij verslagen worden…
    “Zij wensen het Licht (de openbaring) van Allah te doven met hun monden (door het ‘tovenarij’ etc. te noemen), terwijl Allah Zijn Licht vervolledigt, ook al haten de ongelovigen (dit).

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.021
    31-10-2011

    De dawah in Nederland is nog sterker als heel Marokko bij elkaar !
    En wie zitten achter die dawah? R i f f i j n e n !!!!!
    “Waarlijk, degenen die ongelovig zijn besteden hun bezittingen om (anderen) af te houden van de weg van Allah. Vervolgens zullen zij het (zo blijven) besteden, waarna het een bron van spijt voor hen wordt. Vervolgens zullen zij verslagen worden…
    “Zij wensen het Licht (de openbaring) van Allah te doven met hun monden (door het ‘tovenarij’ etc. te noemen), terwijl Allah Zijn Licht vervolledigt, ook al haten de ongelovigen (dit).

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    De meeste criminelen in nederland zijn riffijnen net zoals net zoals in marokko zitten ze in de drugshandel prostitutie en voodoo . Heb je nog meer van clicheverhaaltjes demo
    heb je daar cijfers van plaats ze zo niet ga iemand anders met je leugens en vooroordelen lastig vallen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #37
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gti_car Bekijk reactie
    Riffijnen hebben grote aandeel aan bijna alle moskeen in Nederland
    In Italië waar alleen Arabieren wonen hebben ze nog niet ineens1 moskee weten te bouwen
    Ze bidden daar in kelders ,
    niet alleen een groot aandeel maar zeg gerust zij hebben alle moskeeën gebouwd..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Undercover pvvertje


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.021
    31-10-2011

    Woelschaapje je komt over alsof je je zelf haat
    En dat vuur je af op andere die het beter doen
    Er zijn genoeg psychologen in Nederland
    Misschien kunnen die meer voor je doen
    Het lijkt er op alsof je veel bent mis gelopen
    In je jeugd zoals liefde etc
    Het lijkt er op als je heen voorbeeld functie hebt
    Behalve Hassan 2 dan , maar die is al tijdje geleden heen gegaan

  10. #40
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    ik ben zelf geen Riffijn nog kom ik uit het noorden maar al mijn vrienden zijn Riffijnen en ik kan je vertellen dat het goede en slimme mensen zijn.
    ze zijn gelovig en zien de waarde van legaal geld.
    dat betekent niet dat er geen drugshandelaren tussenzitten maar met zulke mensen omring ik mij dan ook niet.

  11. #41
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    wat de topicstarter probeert te doen is verdeeldheid te zaaien tussen mij en de riffijnse gemeenschap.
    maar gaat hem niet lukken om mij te manipuleren.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    De schizofrene wereld van de Euro-Marokkanen

    Die man loopt al maanden te kankeren op de Riffijnen ..zonder onderscheid te maken tussen relschoppers en het "normale" volk.


    Zielig ventje

  13. #43
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Die man loopt al maanden te kankeren op de Riffijnen ..zonder onderscheid te maken tussen relschoppers en het "normale" volk.


    Zielig ventje
    hij gaat zelfs zo ver door anti islamitische bronnen te gebruiken om zijn punt te maken.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door -Versace. Bekijk reactie
    waarom wordt in deze hoek nooit inhoudelijk gereageerd?
    Waar zul jij zijn als de bommen vallen?
    Heavy

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Die man loopt al maanden te kankeren op de Riffijnen ..zonder onderscheid te maken tussen relschoppers en het "normale" volk.


    Zielig ventje
    Hij lijkt een grotere hekel te hebben aan ze dan de gemiddelde PVV stemmer.
    Ik vind het bijna een beetje surrealistisch.