1. #91
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Het word alleen maar erger in de toekomst. Run!

  2. #92
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Isolatie leid altijd naar geestelijke/lichamelijke mishandeling. Het blijft niet alleen bij je vriendinnen, je familie komt ook aan de beurt. Dit ia een RED FLAG die je niet moet negeren! Het is wel knap dat je al doorhebt waar hij meer bezig is.

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-04-2017

    nog geen kids , ik zou zeggen run forrest run , and dont look back.
    zaad kan elke man leveren , je weet nu hoe hij is , je kan weglopen zonder dat iets jullie nog bij elkaar houdt.

  4. #94
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door Tiwliwla Bekijk reactie
    Ja, ik moet altijd bereikbaar en beschikbaar zijn. Ik heb geprobeerd erover te praten met hem maar dat loopt letterlijk altijd uit op ruzie. Ik heb het zelfs tegen mijn ouders gezegd maar die willen zich er niet mee bemoeien.
    Hij zegt dat hij in zijn vorige relatie, die vier jaar heeft geduurd, zijn ex vaak betrapt had met dingen en dat vriendinnen altijd stoken etc.
    Hij is heel erg wantrouwend. Ik weet echt niet wat ik moet doen om hem te laten zien dat ik niet zijn ex ben. We hebben al twee jaar een relatie, maar blijkbaar heeft mijn trouw in die twee jaar niks bewezen.

    Ik weet het gewoon echt niet wollah,

    dit is nog maar enkel het begin.... ik hou van hem, zielsveel van hem, hij is mijn soulmate bladiebladiebladie bla... meid jij weet niet eens wat huwelijks liefde is of wonen jullie al samen en hebben jullie het al gedaan? als dat allemaal niet zo is dat is dat gewoon broeder/zuster liefde, want je man is hij nog niet..

    ik had het wel geweten, maar je moet zelf weten wat jij doet.

  5. #95
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    dit is nog maar enkel het begin.... ik hou van hem, zielsveel van hem, hij is mijn soulmate bladiebladiebladie bla... meid jij weet niet eens wat huwelijks liefde is of wonen jullie al samen en hebben jullie het al gedaan? als dat allemaal niet zo is dat is dat gewoon broeder/zuster liefde, want je man is hij nog niet..

    ik had het wel geweten, maar je moet zelf weten wat jij doet.
    Broeder/zuster liefde?
    Moet er niet aan denken zoiets te voelen voor mijn aanstaande. Niet gezond ook.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    Je kan je maagdelijkheid nog bewaren voor een normale man. Als je het tenminste nog niet gedaan hebt met hem.
    Maar volgens mij kick je stiekem wel op dat ziekelijke jaloezie. In dat geval, trouw met hem en sluit jezelf af van de wereld. Wees zijn sexslavin En baar voor hem 40 kinderen. Niet janken als jij niks te zeggen hebt over je kinderen. Hij bepaald alles wat er met hun gebeurd. Als hij ze wilt gebruiken als slaafjes of boksbal, dan is er niemand die hem dat kan weigeren. Jij zelf zal geen rol spelen want hij bepaald alles en jij wordt geestelijk kapot gemaakt en leeft als een zombie voor de rest van je leven. Veel succes ermee.

  7. #97
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Broeder/zuster liefde?
    Moet er niet aan denken zoiets te voelen voor mijn aanstaande. Niet gezond ook.
    ja want dat is het toch als er geen sex bij komt kijken? haha ja ik wil niet ongemanierd overkomen maar wat voor liefde denk je te hebben met een man waarmee je het nooit gedaan hebt? ja voor mij is dat broeder/zuster liefde...

    sorry dat ik het zo zeg, maar laten we gewoon eerlijk wezen.

  8. #98
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    ja want dat is het toch als er geen sex bij komt kijken? haha ja ik wil niet ongemanierd overkomen maar wat voor liefde denk je te hebben met een man waarmee je het nooit gedaan hebt? ja voor mij is dat broeder/zuster liefde...

    sorry dat ik het zo zeg, maar laten we gewoon eerlijk wezen.
    Hahahhaha superdom deze reactie

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    Dus met je collega's docenten en buren heb je allemaal een broeder zusterband omdat je er niet mee sext?
    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    ja want dat is het toch als er geen sex bij komt kijken? haha ja ik wil niet ongemanierd overkomen maar wat voor liefde denk je te hebben met een man waarmee je het nooit gedaan hebt? ja voor mij is dat broeder/zuster liefde...

    sorry dat ik het zo zeg, maar laten we gewoon eerlijk wezen.

  10. #100
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    ja want dat is het toch als er geen sex bij komt kijken? haha ja ik wil niet ongemanierd overkomen maar wat voor liefde denk je te hebben met een man waarmee je het nooit gedaan hebt? ja voor mij is dat broeder/zuster liefde...

    sorry dat ik het zo zeg, maar laten we gewoon eerlijk wezen.
    Je verwart mij behoorlijk nu.
    Eerst seks hebben om liefde te ervaren..? hahahahahaha dan hoop ik niet dat je die regel in de praktijk gaat toepassen.

  11. #101
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Ondertussen is de topicstarter in geen velden te bekennen en fantaseren we erop los.
    Heerlijk.

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    44
    16-08-2012

    Hallo mensjes, ik ben de vriendin waar de ts het over had. Dit is ook mijn account waar zij gebruik van had gemaakt.
    Ze heeft alle reacties gelezen en ze leest ze ook nog steeds maar sommige van jullie kunnen wel heel extreem reageren....
    Geven zogenaamd advies waar ze letterlijk niks aan heeft.

    Ik heb haar het advies gegeven om voor haar man te kiezen en om te vechten voor haar huwelijk. Ik zal haar never nooit in de steek laten maar ik hou wel een gepaste afstand.
    Ik wil dat haar huwelijk slaagt en dat ze In sha Allah gelukkig zal zijn met hem. Als dat betekent dat ik twee stappen achteruit moet zetten dan doe ik dat.
    Hij zal heus wel inzien dat ik zo slecht nog niet ben en dat zal vast en zeker goed komen hoop ik.

    Voor de mensen die haar man uitmaken voor psychopaat en narcist, jullie weten niet waar jullie het over hebben.
    Ik had haar afgeraden dit alles op deze site te delen maar zij wilde graag weten wat onbekende er van vonden. Dat weet zij nu.

    Wat betreft het controleren - mijn vriendin is de niet makkelijkste vrouw die er rond loopt. Dit heb ik haar ook vertelt. Het is, denk ik, niet makkelijk voor een getrouwd stel om niet samen te wonen. Daar komen ook alle ruzies vandaan, denk ik. Allah oe a3lam.

    Wij zullen nooit precies echt weten wat zich afspeelt tussen een man en zijn vrouw.
    Ik zal haar vragen of deze topic op de site mag blijven staan of dat ik de topic moet verwijderen.

  13. #103
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Je doet er goed aan om dit forum niet serieus te nemen.

  14. #104
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Wij zullen nooit precies echt weten wat zich afspeelt tussen een man en zijn vrouw.

    Sommige denken het beter te weten hier hahaha.

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    51
    22-05-2017

    Hoe kan je in Godsnaam van iemand houden die jou stukje bij beetje isoleert? Dat is geen houden van dat heet "ik heb een grote roze bril die ik niet af wil doen" syndroom.

    Houden van is dat je man je echt gelukkig wilt zien no mather what. Hoe wil je in hemelsnaam met iemand leven die deze sneaky dingen doet. Zoals je zusjes en moeder bellen serieus? JA het begint nu bij dit maar wacht maat als jullie echt samen zijn man en vrouw ga er dan naar niet van opkijken als het van kwaad naar erger wordt

    Ik zal je absoluut niet veroordelen en als je die stap wilt wagen hem echt te trouwen be it. Maar je wordt nu al in een hel geplaatst hoe moet het dan straks. Het is ook maar goed dat hij nu laat zien hoe hij is misschien zijn dat tekenen dat je juist nu een punt erachter moet zetten voordat je überhaupt de stap neemt om je gezin uit te breiden

    Moge Allah je keuze vergemakkelijken. Be happy elke vrouw verdient dat