1. #227731
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Dankje! Hahah nee inderdaad geen dag langer. Daarom hoopte ik dat el3ied op zondag was, zodat ik daarna nog een dagje in Marokko had.

    Nee gewoon via Nador gevlogen. Heb niks meegekregen van de situatie. Behalve dat mijn neefje gisteren ook wilde demonstreren in alhoceima maar dat hij al in ons dorp tegen werd gehouden door de politie en dat ze terug moesten keren. Ze mochten er niet langs.
    Ben de laatste dagen niet zo op de hoogte, maar het lijkt grimmiger te worden.
    Denk dat m6 dezelfde weg gaat als h2.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #227732
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Onderkoffer meen je niet? Blij hoe dan? Ik voel me hier echt super relax alles om de hoek niks zelf doen. Zelfs beltegoed halen kan je iemand sturen boodschappen die naar de auto worden gedragen lekker eten prachtig uitzicht. Voel me totaaaaal relax.

    Perfect zie er echt tegenop om terug te gaan naar dat rennen vliegen stressen.
    Shaloom

  3. #227733
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Wat is daar dan gisteren gebeurd??

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #227734
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Haha ja begrijpelijk ik hou van dorp maar op deze manier zou ik het echt niet doen. Tanger is meer dan prima om vakantie te vieren maar wel druk zou hier denk niet kunnen blijven als iedereen er is.

    Nu al best al wat Fransozen, Belgen en Spanjaarden ook steeds meer, maar ja met kinderen zit je vast aan het hoogseizoen.


    Onderkoffer hoe dan meteen weg???
    Leef het hele jaar al op badia...drukte van de stad is dan ook weer wat anders. [emoji4]

    Tegenwoordig heb ik echt hekel aan rif vakantie.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #227735
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    OnderDeKoffer_ beseha ijsje en welkom terug. De meeste mensen krijgen trek in een lekker koude glas melk. Een boterham met pindakaas dik eerop
    Hahaha ik heb sinds dag 1 dat ik in Marokko was zo een trek in kibbeling. Zodra ik hier net aankwam stapte ik de auto in en zei "rijd meteen door naar Scheveningen, ik wil kibbeling" maar ik voelde me zo ziek joh dat ik daarna zei nee breng me maar gewoon naar huis

    Momenteel heb ik nergens trek in. Gisteren kon ik zo een lijst maken haha. Sowieso tijgerbrood met boter en kaas en ijskoude melk[emoji7] of kumpir heb ik ook erg trek in. Maar kan nu even niet aan eten denken.

    Allahi3tek sa7a en Dankje!

  6. #227736
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Samirapipo Bekijk reactie
    . Ik vraag me ook af wat haar man van vind
    Ik snap niet waar jullie je mee bemoeien?
    Subhannallah

  7. #227737
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ben de laatste dagen niet zo op de hoogte, maar het lijkt grimmiger te worden.
    Denk dat m6 dezelfde weg gaat als h2.
    Ik volg het ook niet. Ik zie weleens wat voorbij komen op mijn tijdlijn maar zelfs dan lees ik het meestal niet.

    Dat hoop ik echt niet.

  8. #227738
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Onderkoffer meen je niet? Blij hoe dan? Ik voel me hier echt super relax alles om de hoek niks zelf doen. Zelfs beltegoed halen kan je iemand sturen boodschappen die naar de auto worden gedragen lekker eten prachtig uitzicht. Voel me totaaaaal relax.

    Perfect zie er echt tegenop om terug te gaan naar dat rennen vliegen stressen.
    Hahaha ja ik meen het echt. Het is dat grootouders daar zijn maar ik mis mijn leventje hier.

    Ik heb dat juist niet, eten vind ik niet lekker daar. Maar ik snap dat wanneer je het ervaart zoals jij dat je het dan wel echt gaat missen en je je juist daar goed voelt.

  9. #227739
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Samirapipo Bekijk reactie
    . Ik vraag me ook af wat haar man van vind
    Lieve chat er zijn genooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg dingen op de wereld om je af te vragen. Safi je hebt de koran uit je hoofd geleerd, je hebt tafsier van ibn katheer uit je hoofd, Al thabaree, Al-qurtubi-Asuyuti, je had tijd over ove dus je hebt ook alboekhari maar even uit je hoofd geleerd, samen met sahih muslim mowatae malik en je dacht laat ik maar ook riyaad saliheen leren, want ik heb echt niks te doen. En dit is niet genoeg, je hebt je verdiept in alle boeken van al3aqueedah, fiqh, oesoel alfiqh, almo3amalaat. Safi je bent klaar ibn-taymiya had je leerling kunnen zijn. Je hebt tijd over dus je vraagt je af wat haar man ervan vindt.


    Even serieus?
    Waarom vraag je je af over dingen die je niks aangaan. En als ik je vraag wie zijn de 10-sahaba mobachareen biljanah kun je niet eens een noemen.

    Subhanallah ya oekhti.

    Wil je haar naseeha geven, geef het prive. He t is je zuster . Als je echt amr bilma3roef en nahy 3ani lmoenkar wilt doen.
    En verdad voor jou geldt hetzelfde. Geef naseeha aan haar, waarom moet je haar in public zo aanspreken. Welke intentie zit erachter?

  10. #227740
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahaha ik heb sinds dag 1 dat ik in Marokko was zo een trek in kibbeling. Zodra ik hier net aankwam stapte ik de auto in en zei "rijd meteen door naar Scheveningen, ik wil kibbeling" maar ik voelde me zo ziek joh dat ik daarna zei nee breng me maar gewoon naar huis

    Momenteel heb ik nergens trek in. Gisteren kon ik zo een lijst maken haha. Sowieso tijgerbrood met boter en kaas en ijskoude melk[emoji7] of kumpir heb ik ook erg trek in. Maar kan nu even niet aan eten denken.

    Allahi3tek sa7a en Dankje!
    haha subhanallah, ik dacht dat ik erger was. Ben je zwanger?

  11. #227741
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    haha subhanallah, ik dacht dat ik erger was. Ben je zwanger?
    Hahaha ik ben echt erg, als ik iets wil moet ik het hebben.

    Ja de eer is aan jou om de eerste foto van de echo te zien!



    Haha zwanger zijn is onmogelijk. Ik ben niet getrouwd.

  12. #227742
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    wow mashallah, mabroek zwangerschap

  13. #227743
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    wow mashallah, mabroek zwangerschap
    Dankje Dankje!

    Pfff door die foto heb ik nu zin in kipnuggets, of maakt me dat nu een soort van kannibaal? [emoji849]

    Ik ga even eten zoeken.

  14. #227744
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Samirapipo Bekijk reactie
    . Ik vraag me ook af wat haar man van vind
    Ik vraag me af waar jij nou weer ineens vandaan komt? Nog nooit gezien hier lol.
    Verder vind ik dat jullie je met je eigen zaken moeten bemoeien. Wat gaat jullie dat nou aan wat ze allemaal wel en niet plaatst en wat haar man ervan vindt? Juist ja helemaal niks.

  15. #227745
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahaha ik ben echt erg, als ik iets wil moet ik het hebben.

    Ja de eer is aan jou om de eerste foto van de echo te zien!



    Haha zwanger zijn is onmogelijk. Ik ben niet getrouwd.
    Hahahahah Alf mabrouk dan maar
    3la slemtek Je was best lang daar gebleven he. Heb je NL een beetje gemist? Als ik te lang in Marokko ben heb ik dat ook gek genoeg haha