1. #16
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Citaat Geplaatst door _Serendipity Bekijk reactie
    Kras jezelf weg uit het luxe en veilige Nederland, hypocriet. Wat doe jij hier nog als jij Marokko en die waardeloze Hassan II zo adoreert? Dit is het land van Willem Alexander, wat doe jij hier?
    Geld natuurlijk. Dit soort gedrochten kwamen uit de extreme armoede hiernaartoe via allerlei omwegen. En dan komen ze erachter dat de Riffijnen die ze zo erg haten ze met een paar decenia vermogender zijn geworden dan deze vlooienverzamelaars. 3ayasha.
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Wat khawana zoals jullie denken die het laats in marokko zijn geweest toen jullie 10 jaar waren met jullie ouders en die hier van een wajonguitkering leven is helemaal niet relevant wat jullie denken over marokko . Awbach als jullie is marokko liever kwijt dan rijk zoals hassan 2 (allah rahmo) heeft gezegt bevalt het je niet dan moet je maar oprotten zo simpel ligen de zaken .
    stokbrood martelaren heeft Marokko ook liever kwijt dan lief. Want Marokko houd van echte khawana die krijgen geen wajonguitkering in Marokko maar echte salaris per maand in miljoenen dirhams en het volk moet maar rond komen met 30 cent per dag zeg je er wat van dan word je botten er uit getrokken.

    Het is trouwens Hassan 2 die gezegd heeft Marokkanen blijven Marokkanen en kunnen nooit afkomen van hun Marokkaanse roots. Hij heeft mooi contract getekend met Europese landen.

    Wat jij zegt a stokbrood martelaar is gewoon 1 en al onzin.

    Shouhade3 komira

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Nederland is niet van de awbach jullie hebben geen enkele zegenschap hier in nederland en al helemaal niet in marokko ik integenstelling tot jullie draag bij aan de maatschpij zowel hier als in marokko . Jullie daartegen zijn alleen een last van de maatschapij en leechen van de wajonguitkering .

  4. #19
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Nederland is niet van de awbach jullie hebben geen enkele zegenschap hier in nederland en al helemaal niet in marokko ik integenstelling tot jullie draag bij aan de maatschpij zowel hier als in marokko . Jullie daartegen zijn alleen een last van de maatschapij en leechen van de wajonguitkering .
    Awbach, zei de wannabe zandkameel die naar Europa is vertrokken voor een paar euro`s. Grappenmaker.
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Voor hassan 2 (allah rahmo) waren de khawana alleen melkkoetjes die je kan leegzuigen meer niet

  6. #21
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door UnapproachableX Bekijk reactie
    Hassan 2 was een hondje van de zionisten. Als ik wist waar hij begraven lag had ik in zijn graf gepist. Je Koning geeft alleen koninklijke gratie aan vieze westerse pedofielen, terwijl Marokkaanse "boeven" creperen in een of andere stinkhol. Jullie Arabieren kennen geen eer, schaamte of trots. Je koning verkoopt zelfs Joodse dadels tijdens de Ramadan en heeft tevens een Jood als belangrijkste adviseur, maar dat interesseert jou niet he jodenvriendje? Jij hebt alleen oog voor mseken die de ballen en eer hebben om voor hun rechten op te komen. Dat kan ik niet van jou, je familieleden of voorouders zeggen. Onderdanig tuig. Wallahi als Palestina uit Irrifiyen bestond, was er nooit een zionistische terreurstaat geweest.


    The most lyrically acclaimed.
    in rabat deur staat daar gewoon open, die adviseur waar jij naar refereert is meer marokkaan dan jij bent geweest en zal worden.

    palestina, irrifiyen? wil je best geloven als het maar niet dezelfde zijn die hier van een uitkering leven hhh
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door ChefNabil Bekijk reactie
    Wouldcha3b. Mag ik weten op wat voor school jij hebt gezeten en wat voor opleiding jij hebt gedaan?
    Maar he marokko derdewereldland . Ik zou me maar druk maken om hoeveel bolletjes je vandaag gaat verkopen? of je wajonguitkering op tijd binnnenkomt? Anders word het weer vanouds oude omaatjes beroven om aan de eurries te komen.

  8. #23
    Bijna Lid

    Reacties
    3.943
    04-08-2014

    Citaat Geplaatst door Orochimaru Bekijk reactie
    Geld natuurlijk. Dit soort gedrochten kwamen uit de extreme armoede hiernaartoe via allerlei omwegen. En dan komen ze erachter dat de Riffijnen die ze zo erg haten ze met een paar decenia vermogender zijn geworden dan deze vlooienverzamelaars. 3ayasha.
    Ik word niet snel boos, maar hierom kan ik echt kwaad worden. Van die shitty Marokkanen die hier in Nederland letterlijk alle fundamentele mensenrechten uithollen, en de arme Marokkanen veroordelen als ze vragen om simpele basisrechten. Hoe verdorven en hypocriet ben je dan? Wallah als het aan mij ligt pak ik vandaag nog Wilders bij zijn hand om beleid te schrijven wat toeziet op het terug deponeren van hypocriete Marokkanen zoals die Wouldcha3b. Mag hij thazaarth gaan verkopen op straat, onder zweepslagen van het regime daar.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Voor hassan 2 (allah rahmo) waren de khawana alleen melkkoetjes die je kan leegzuigen meer niet
    ow nee khawana krijgen salarissen en vergoedingen van Marokkaanse overheid omdat ze bang voor ze zijn.

    Alleen mensen zo als chouhede3 komira moeten maar lijden.

    Kijk je broeders in casa roepen 3ieesh cha3eb 3ieesh rif op de markten.
    https://youtu.be/2qRozyLKvKw

    Meloen voor 1 dirhams 3ieesh cha3eb.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    De achterlijke awbach zijn hardhorrend ik zeg toch dat je moet oprotten als je het niet bevalt in marokko khawana kunnen tot hun potentie komen in nl .Hier in de straten van europa waar ze vrouwe die ze niet kunnen krijgen uitschelden voor slet bolletjes verkopen elkaar afknalen en beroven voor een gram coke. Als je wat low in cash bent kan je altijd oude omaatjes beroven voor geld. Er is zoveel potentie voor een marokkaan in nl wat zit je nog druk te maken om een derdewereld land als marokko.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Khawana hebben dikke vinger in jullie reet gestoken en zij blijven er in roeren. het gewoon duidelijk dat jij er gewoon niet omheen kan lullen.

    Stokbrood martelaar mooi naam heeft Hassan 2 jullie gegeven. Jullie doden elkaar in casa voor stokbrood haha

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    882
    20-10-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    De achterlijke awbach zijn hardhorrend ik zeg toch dat je moet oprotten als je het niet bevalt in marokko khawana kunnen tot hun potentie komen in nl .Hier in de straten van europa waar ze vrouwe die ze niet kunnen krijgen uitschelden voor slet bolletjes verkopen elkaar afknalen en beroven voor een gram coke. Als je wat low in cash bent kan je altijd oude omaatjes beroven voor geld. Er is zoveel potentie voor een marokkaan in nl wat zit je nog druk te maken om een derdewereld land als marokko.
    Als iedere Marokkaan die zijn leven zat is het land verlaat dan heb je straks nauwelijks mensen over in Marokko. Is het niet beter dat mensen de omstandigheden in Marokko proberen te verbeteren?
    'Ik volg de religie van liefde: waar de kamelen der liefde heen gaan dat is mijn religie en mijn geloof.'

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Serendipity en jij adoreert nl zie ik... dan leef je leven en stop met brabbelen over marokko... wat voor hem geldt .. geldt ook voor jou

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Zohra2003''' gesproken als een vrouw op niveau uhmuhm...
    Hebt verstand van dikke vingers in je ass zo te leZen

  15. #30
    Bijna Lid

    Reacties
    3.943
    04-08-2014

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Serendipity en jij adoreert nl zie ik... dan leef je leven en stop met brabbelen over marokko... wat voor hem geldt .. geldt ook voor jou
    Ik waardeer Nederland, het land dat mij alle rechten heeft gegeven in tegenstelling tot Marokko. Verwar dat niet met adoreren, zoals bepaalde leden hier over Marokko doen terwijl ze er nooit zouden kunnen wonen. Ik 'brabbel' over het onrecht dat Marokkanen wordt aangedaan, waarvan de hypocriete Marokkanen vanuit het rechtvaardige Nederland zeggen dat ze het maar moeten slikken.

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Zohra2003''' gesproken als een vrouw op niveau uhmuhm...
    Hebt verstand van dikke vingers in je ass zo te leZen
    Dan vraag ik me nu echt af wat jouw niveau dan wel niet mag wezen.