1. #31
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Zou jij het normaal vinden als ze jouw moeder **** noemen of je zus misschiendat het normaal is bij jullie thuis om alle vrouwen **** te noemen. Een **** is iemand die geld verdiend door gemeenschap te hebben met mannen. Misschien dat het bij jou thuis normaal is om alle vrouwen zo te noemen inclusief al je vrouwelijke familieleden
    gemeld

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Ten eerste heb ik geen famillie dus daar loopt je analyse al mank, ten tweede zijn hoeren gewoon belastingbetalers zoals jij en ik dus waarom ben jij per se meer waard dan een **** ?? Kun je mij dat uitleggen ? Vooral Nederland in feite vol zit met hoeren die ervoor zorgen dat minder vrouwen worden verkracht etc. Niet voor niets dat prostitutie legaal is in Nederland, als je het daar niet mee eens bent moet je maar lekker verhuizen naar een preuts land.....
    Helemaal met je eens ze werken gewoon voor hun geld. Het is ook een zwaar beroep. Mannen hier zijn niet seksueel gefrustreerd als in Arabische landen dus we mogen trots zijn op onze hoeren

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Zie je hoe je met die kuffar moet praten akhie, jullie doen veeeeeeeeeeeels te moeilijk
    Buiten het doen van zaken praat ik niet veel met ze... alleen op interesse gebieden.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Helemaal met je eens ze werken gewoon voor hun geld. Het is ook een zwaar beroep. Mannen hier zijn niet seksueel gefrustreerd als in Arabische landen dus we mogen trots zijn op onze hoeren
    gemeld

  5. #35
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Ik snap niet waarom jij het woord **** opvat als scheldwoord eigenlijk, het is immers een legaal beroep in Nederland dus je kan niet uitgescholden worden voor ****, het is dus geen scheldwoord. Het is hetzelfde als dat iemand op straat mij zou uitmaken voor timmerman, het klopt niet maar het zou raar zijn als ik me daardoor gekwetst zou voelen.
    Dat jij je gekwetst voelt is dus een keuze.
    Dus homo is ook geen scheldwoord? Lol, meeste mannen raken dan zwaaaaar beledigd.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Dus homo is ook geen scheldwoord? Lol, meeste mannen raken dan zwaaaaar beledigd.
    Je hebt h oeren die op professionele niveau hun kont geven voor geld
    Een beroep dus die erkend is door de nlse staat en belasting betaald

    Heb je ooit gehoord van een beroepshomo?

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Helemaal met je eens ze werken gewoon voor hun geld. Het is ook een zwaar beroep. Mannen hier zijn niet seksueel gefrustreerd als in Arabische landen dus we mogen trots zijn op onze hoeren
    hehe eindelijk, dus voortaan hoef jij je niet gekwetst te voelen als iemand je een h-oer noemt. Het is simpelweg je uniform die daar aanleiding voor geeft dus denk twee keer na voordat je wat aantrekt als het je echt stoort.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Buiten het doen van zaken praat ik niet veel met ze... alleen op interesse gebieden.
    Als je er maar niet te veel energie in steekt, is zonde
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  9. #39
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Je hebt h oeren die op professionele niveau hun kont geven voor geld
    Een beroep dus die erkend is door de nlse staat en belasting betaald

    Heb je ooit gehoord van een beroepshomo?
    Jij zegt in Nederland is een h o e r gewoon een normaal beroep en daarom is het geen belediging om een vrouw zo te noemen. Nou in Nederland is homo zijn gewoon een geaccepteerde geaardheid dus ook geen belediging om iemand zo te noemen toch?

    Daarbij heb je ook mannelijke prostituees dus zo zou iemand jou ook kunnen noemen en dan ben je niet beledigd toch? Is immers een beroep

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Dus homo is ook geen scheldwoord? Lol, meeste mannen raken dan zwaaaaar beledigd.
    Homo is in Nederland geen scheldwoord, dat klopt. De wetenschap stelt dat je als homo of als pedo bijvoorbeeld wordt geboren, ze kunnen er dus niks aan doen en dus kan het nooit een scheldwoord zijn. Je kan iemand een homo noemen en het mis hebben, mij kwets je er in ieder geval niet mee maar gekwetst zijn is dan ook een keuze zoals we hebben geleerd hier in Nederland.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Als je er maar niet te veel energie in steekt, is zonde
    I know, voordat je het weet krijg je vragen zoals: waarom vast je? Waarom drink je geen wijn, proef een klein beetje.. of waarom zijn de huizen zo groot in Marokko

  12. #42
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Homo is in Nederland geen scheldwoord, dat klopt. De wetenschap stelt dat je als homo of als pedo bijvoorbeeld wordt geboren, ze kunnen er dus niks aan doen en dus kan het nooit een scheldwoord zijn. Je kan iemand een homo noemen en het mis hebben, mij kwets je er in ieder geval niet mee maar gekwetst zijn is dan ook een keuze zoals we hebben geleerd hier in Nederland.
    Dus iemand kan jou ook een man-h o e r noemen, het is geen belediging! Goed om te weten... Homo is bij deze dus ook geen belediging, moeten mannen dus ook niet meer zeuren. Ik snap alleen niet waarom je iemand zo nodig zo'n label op moet plakken, als h o e r zo normaal is zouden we dat woord wel gebruiken in bijzijn van familie... Oeps nee dan is het wel een belediging.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Dus iemand kan jou ook een man-h o e r noemen, het is geen belediging! Goed om te weten... Homo is bij deze dus ook geen belediging, moeten mannen dus ook niet meer zeuren. Ik snap alleen niet waarom je iemand zo nodig zo'n label op moet plakken, als h o e r zo normaal is zouden we dat woord wel gebruiken in bijzijn van familie... Oeps nee dan is het wel een belediging.
    Jij doet alsof ik het heb verzonnen ? Uhm ik weet niet of je het weet maar een h-oer werkt in Nederland legaal voor dr centen LEGAAL.
    Dat betekent dat mocht jij een **** willen verhinderen in haar werkzaamheden jij opgepakt kan worden. Hoe kan iets wat legaal is dan een scheldwoord zijn ik snap dat niet ? Nederlandse vrouwen claimen dat het een teken is van vrouwenemancipatie is als vrouwen het recht hebben hun lichaam te verhuren
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Ras al ghul valt op mannen is niet erg hoor we leven in Nederland je mag best uit de kast komen. Het wordt eens tijd na zoveel kontgaten te hebben geneukt. Veel Marokkaanse zenmers in Nederland maar ook in Marokko alleen daar doen ze het stiekem en hier komen er steeds meer uit de kast. Wat een vrijheid moet je ook gebruik van maken ipv stiekem en schijnheilig doen

  15. #45
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Jij doet alsof ik het heb verzonnen ? Uhm ik weet niet of je het weet maar een h-oer werkt in Nederland legaal voor dr centen LEGAAL.
    Dat betekent dat mocht jij een **** willen verhinderen in haar werkzaamheden jij opgepakt kan worden. Hoe kan iets wat legaal is dan een scheldwoord zijn ik snap dat niet ? Nederlandse vrouwen claimen dat het een teken is van vrouwenemancipatie is als vrouwen het recht hebben hun lichaam te verhuren
    Ik zeg alleen als mannen vinden dat ze vrouwen zomaar een h o e r mogen noemen, dat ze ook niet beledigd moeten zijn om het woord homo of man- h o e r, dat zijn dan immers ook geen scheldwoorden. Meer heb ik niet gezegd. Als je een man een homo noemt krijg je veel gezeur over je heen maar volgens jou moet dat dus gewoon kunnen, prima.

    Overigens, alleen omdat het geen scheldwoord is kan het (soms) nog wel respectloos zijn. Kanker was eigenlijk ook geen scheldwoord, wordt wel erg veel op die manier gebruikt.

    Maar goed ik laat het hierbij, is immers off topic.