+ Reageer
Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2 10 11 12 13 14 LaatsteLaatste
166 tot 180 van 201
    MVC Lid

Reacties
    5.244
    09-10-2015

Je bent verward berbers met azulis jij bent een azuli en er komt niks goeds van azulis. Jullie zijn een minderheidsgroepje onder de berbers dat gesteunt word door de zionisten. Helaas voor jullie dat ze in noord afrika een schijhekel aan jullie hebben wij noord afrikkanen willen in vrede leven en moeten niks van jullie fitnazaaiers die onze landen in een syrie willen veranderen . Berbers en arabieren hebben een sterke band met elkaar dat terug gaat naar de tijd van andalus en daar kan geen azuli wat aan doen .

鬼の半蔵

Reacties
    573
    27-01-2016

ik probeer je te begrijpen maar de retardedness is te hoog. let me break it down for you

noord afrikanen worden imazighen genoemd.

azul betekent hallo

en het woord berber is niet opgenoemen door de imazigen .

en ja jij bent een amazigh die zijn roots haat en rakaats doet hassan 2
    Axel

MVC Lid

Reacties
    5.244
    09-10-2015

Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    ik probeer je te begrijpen maar de retardedness is te hoog. let me break it down for you

noord afrikanen worden imazighen genoemd.

azul betekent hallo

en het woord berber is niet opgenoemen door de imazigen .

en ja jij bent een amazigh die zijn roots haat en rakaats doet hassan 2
    Azulisme proberen te ontkennen dat trucje zijn we immers gewend hier je zuster die het haar en fijn uitlegt .

MVC Lid

Reacties
    5.244
    09-10-2015

Hier nog 1tje die het duidelijk maakt .

鬼の半蔵

Reacties
    573
    27-01-2016

ewa ja israel is een arabische creatie zie camp david accords maar vertel hoeveel rakaats doe je voor hassan 2?
    Axel

MVC Lid

Reacties
    5.244
    09-10-2015

Dit is de response van een azuli die geconfronteerd word met de waarheid de azulisme dat opgewind door de zionisten .

鬼の半蔵

Reacties
    573
    27-01-2016

ik weet niet welke waarheid je uit . het enige wat ik kan concluderen is dat je cognitieve therapie nodig hebt want geen gezond mens kan zijn amazighroots zo erg als jij haten
    Axel

MVC Lid

Reacties
    146
    11-08-2016

Hmm ik dacht dat Marokko niet zou meewerken met de VS? Waarom gaan ze dan opeens Navo ,materiaal kopen? Leg is uit

鬼の半蔵

Reacties
    573
    27-01-2016

marokko is een land dat zich arabisch waant vandaar dat ze nooit progressief willen zijn
    Axel

MVC Lid

Reacties
    146
    11-08-2016

marokko is een land dat zich arabisch waant vandaar dat ze nooit progressief willen zijn
    Zou je het een belediging vinden als men Marokko Arabisch noemt?

MVC Lid

Reacties
    146
    11-08-2016

Pfoe, de Arabieren staan bekend om goede banden met Israel. De koning van Jordanie is een voorbeeld. Beste man heeft met de zionisten van Tel Aviv afgesproken om Palestina te verdelen. Laten is hij genaaid door Israel.

鬼の半蔵

Reacties
    573
    27-01-2016

precies maar toch noemen ze de imazighen zionisten. imazighen zijn niet degene die likken bij israel het zijn arabieren die israel hebben gecreerd
    Axel

鬼の半蔵

Reacties
    573
    27-01-2016

marokko tot libya zijn nooit arabieren genoemd het zijn imazighen die dom worden gehouden door arabische shaytaan gedrag
    Axel

MVC Lid

Reacties
    146
    11-08-2016

precies maar toch noemen ze de imazighen zionisten. imazighen zijn niet degene die likken bij israel het zijn arabieren die israel hebben gecreerd
    In principe is er niks mis mee om met Israel samen te werken of te steunen. Dat ligt eraan of ze voldoen aan je ideologische gedachte goed. Of je ziet bondgenoten in ze, maar sta er in ieder geval achter. Dan heb je tig van Arabische landen met name in het Midden Oosten die stiekem met Israel werken en tegen Palestijnen keren. Egypte, Jordanie en Syrie zijn zulke voorbeelden.

鬼の半蔵

Reacties
    573
    27-01-2016

israel en de arabieren zjin niet degene met wie je moet werken, beide hebben een destructieve agenda voor de mensheid
    Axel

Stap nu over!