1. #6151
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    in sha Allah lieve meiden enige wat ik doen is afwachten
    Veel rusten
    Ga geen zware huishoudelijke taken doen
    Doe even helemaal niks deze aankomende dagen
    Middag dutjes?
    Liggen etc..


    Zodat je mogelijke miskramen vermijd!
    Je lichaam voldoende rust geeft zich bezig te houden met datgene wat jij wilt
    En jezelf warm houden sokken etc

  2. #6152
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    Veel rusten
    Ga geen zware huishoudelijke taken doen
    Doe even helemaal niks deze aankomende dagen
    Middag dutjes?
    Liggen etc..


    Zodat je mogelijke miskramen vermijd!
    Je lichaam voldoende rust geeft zich bezig te houden met datgene wat jij wilt
    En jezelf warm houden sokken etc
    Sorry dat ik het zeg, maar wat jij zegt is echt onzin en oude vrouwtjes fabels. Miskraam komt meestal door een aanleg fout en niet omdat je gaat stofzuigen. Een miskraam kan je ook niet voorkomen als er een afwijking in de chromosomen zit. De enige manier om een miskraam eventueel te voorkomen is, een gezonde levenstijl dus o.a. niet roken, drinken of rare medicijnen innemen.

  3. #6153
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door aruitgirl19 Bekijk reactie
    Sorry dat ik het zeg, maar wat jij zegt is echt onzin en oude vrouwtjes fabels. Miskraam komt meestal door een aanleg fout en niet omdat je gaat stofzuigen. Een miskraam kan je ook niet voorkomen als er een afwijking in de chromosomen zit. De enige manier om een miskraam eventueel te voorkomen is, een gezonde levenstijl dus o.a. niet roken, drinken of rare medicijnen innemen.

    In de 1e drie maanden heel veel rust nemen!
    Eventueel miskraam hoeft natuurlijk niet
    Klopt kan een chromosoom bla bla zijn
    Maar kan ook wat anders zijn:

    Maar aangezien het al moeilijk is om zwanger te worden
    Gewoon zekere voor het onzekere nemen.

    Ik doe dat zelf wel, heb altijd bij me zwangerschappen heel rustig aan gedaan in het begin.
    Ook goed warm houden niet op blote voeten lopen.


    1 keer niet gedaan, vliegtuig gepakt.
    Terug komst miskraam.
    Dus geloof wel in meer.

    In Egypte raden ze eerste drie maanden en de laatste drie maanden vliegen zwaar af
    Door dit, zal vast ook fabel zijn. Nederlandse Artsen weten het beste en hebben het altijd bij het rechte eind

  4. #6154
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Aruitgirl klopt helemaal. Miskraam komt echt niet door stofzuigen of bewegen. Bewegen is juist gezond en je hoeft absoluut niet wekenlang in bed te gaan liggen. Genoeg mensen die gewoon vliegen hoor was gwn puur toeval.

  5. #6155
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Ik geloof nog steeds niet in dat "warm" blote voeten vermijden.. koude baarmoeder etc. Als er iemand hier een kou kleum is ben ik dat wel en ik loop altijd op blote voeten heerlijk!!

  6. #6156
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    helaas, gisterenavond is helemaal doorgezet en is het weer mislukt gair in sha Allah volgende x misschien

    Ik

  7. #6157
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Malukaan echt.. maar je nod was nog niet?
    Op welke dagen van de maand davht je nou dat je vruchtbaar was? Want dit scheelt weer 5 dagen..

  8. #6158
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Malukaan echt.. maar je nod was nog niet?
    Op welke dagen van de maand davht je nou dat je vruchtbaar was? Want dit scheelt weer 5 dagen..
    Ja nee klopt dat was pas als ik rekenen van gisteren precies over een week!

    vorige maand was eerste dag 2 april mijn eerste dag dus dan is mijn ovulatie de 17de en dagen daarvoor en op en na geklust dus dat zat wel goed
    Ik heb geprobeerd naar de dokter te bellen maar die is op vakantie.
    volgende week even proberen

  9. #6159
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    Ja nee klopt dat was pas als ik rekenen van gisteren precies over een week!

    vorige maand was eerste dag 2 april mijn eerste dag dus dan is mijn ovulatie de 17de en dagen daarvoor en op en na geklust dus dat zat wel goed
    Ik heb geprobeerd naar de dokter te bellen maar die is op vakantie.
    volgende week even proberen
    Wat jammer zeg meid! Maar hoe heb je je eisprong berekend? En wist je zeker dat je eisprong had?

    Ons lichaam kan ons zo voor de gek houden. In had vorige maand ook bruin sluimverlies rond mijn eventuele innesteling. Ik was overtuigd van een zwangerschap omdat ik dat nooit heb maar ook dat was schijn bedriegt. En zware teleurstelling helaas




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #6160
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Malukaan, ik heb (ook) een hele regelmatige cyclus en ik rekende net als jij vanaf dag 1 + 15 dagen voor mijn eisprong. Alleen resulteerde het maar niet. Na 3 rondes maar ovulatietesten gaan gebruiken, gewoon om te weten of mijn berekening wel klopte. Pas op dag 16 had ik de meest positieve test in mijn hand. Waarschijnlijk eisprong dus op dag 18 gehad.
    Wellicht toch die testen een maandje proberen?

  11. #6161
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    [QUOTE=Integere;132388023]Wat jammer zeg meid! Maar hoe heb je je eisprong berekend? En wist je zeker dat je eisprong had?

    Ons lichaam kan ons zo voor de gek houden. In had vorige maand ook bruin sluimverlies rond mijn eventuele innesteling. Ik was overtuigd van een zwangerschap omdat ik dat nooit heb maar ook dat was schijn bedriegt. En zware teleurstelling helaas

    Ja, maar elhamdullilah
    Ik voel mijn eisprong heel goed en heb ook via app gezien kwam overeen.
    Ons lichaam houd ons idd voor de gek ik heb even 2 dagen in een dip gezeten maar nu denk ik klaar dan is het maar zo.
    Op naar de volgende keer

  12. #6162
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Integere in sha Allah voor jou meer gelijk

    en natuurlijk alle andere zusters

  13. #6163
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    @appelcake ja misschien moet ik dat maar eens doen kijken of het werkt en of het overeenkomt met die app
    dank je xx

  14. #6164
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    Integere in sha Allah voor jou meer gelijk

    en natuurlijk alle andere zusters
    Dank je wel schat. Maar ik voel me niet anders dan de afgelopen maanden dus ik denk het helaas ook niet maar gair inchallah...blijven hopen en dua doen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #6165
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Misschien omdat je het juist niet verwacht dikke knuffel