1. #16
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    je bedoel soerat al rom, byzantijnen komt niet voor in de koran.
    Vertaald.

  2. #17
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Je denkt, ik draai even 180 graden ten opzichte van mijn eerdere reacties, en dan verwijt je mij wat ook alweer?

    Kinderen overlijden doordat jouw goede liefdevolle god weigert ze te redden. Of ze naar de hemel gaan of niet is dan vrij irrelevant. Als baby in de hemel, zonder vader en moeder, nou, dat wordt wat hoor.
    Jij denkt hier te komen en bekrompenheid aan te pakken dmv je eigen bekrompenheid te projecteren op ons, dat is wat je doet hier.

    Mensen gaan dood idd dat hoort bij het leven, of het niet relevant is dat babies in de hemel komen is helemaal niet aan jou, jij hebt helemaal geen kennis van die zaken, daar is onderwerping en overgave aan god voor. jij praat op klaarlichte dag als een zuiplap.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Vertaald.
    vertaald ? romein=byzantijn

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    vertaald ? romein=byzantijn
    Je hebt gelijk,mijn fout

    http://wikivisually.com/lang-nl/wiki...De_Byzantijnen

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    "In contrast, evolution is unnatural for human minds; relatively difficult to believe."

    Is toch niet zo raar.
    Voor volwassenen is veel al moeilijk te begrijpen, laat staan voor kinderen.
    Als je een kind vraagt waarom als je een bal laat vallen, deze naar beneden gaat, krijg je ook een wonderlijk antwoord.
    Wij weten waarom, maar een kind niet.
    De makkelijkste verklaring voor alle wonderlijkheden is dat er wel iets bovennatuurlijks moet zijn die dat gemaakt heeft.
    Je verdiepen in de natuurkunde en biologie in hoe dat wellicht allemaal ontstaan is kan niet als kind.

    Ik wil overigens vragen of wetenschappers nu wel of niet serieus genomen moeten worden?
    Of als het uitkomt?

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    arabieren noemden byzantijnen ook romeinen

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Jij denkt hier te komen en bekrompenheid aan te pakken dmv je eigen bekrompenheid te projecteren op ons, dat is wat je doet hier.

    Mensen gaan dood idd dat hoort bij het leven, of het niet relevant is dat babies in de hemel komen is helemaal niet aan jou, jij hebt helemaal geen kennis van die zaken, daar is onderwerping en overgave aan god voor. jij praat op klaarlichte dag als een zuiplap.
    O jij zal vast wel een goede reden zien dat God onschuldige babies laat sterven. Niet 1, maar duizenden per dag.

    Of dat betekent dat ik bekrompen ben omdat ik vind dat een goede god dat niet zou toestaan? Dat mag je vinden, maar waar je dat op baseert is me volstrekt onduidelijk.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    "In contrast, evolution is unnatural for human minds; relatively difficult to believe."

    Is toch niet zo raar.
    Voor volwassenen is veel al moeilijk te begrijpen, laat staan voor kinderen.
    Als je een kind vraagt waarom als je een bal laat vallen, deze naar beneden gaat, krijg je ook een wonderlijk antwoord.
    Wij weten waarom, maar een kind niet.
    De makkelijkste verklaring voor alle wonderlijkheden is dat er wel iets bovennatuurlijks moet zijn die dat gemaakt heeft.
    Je verdiepen in de natuurkunde en biologie in hoe dat wellicht allemaal ontstaan is kan niet als kind.

    Ik wil overigens vragen of wetenschappers nu wel of niet serieus genomen moeten worden?
    Of als het uitkomt?
    wetenschappers moet je niet altijd serieus nemen

  9. #24
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    O jij zal vast wel een goede reden zien dat God onschuldige babies laat sterven. Niet 1, maar duizenden per dag.

    Of dat betekent dat ik bekrompen ben omdat ik vind dat een goede god dat niet zou toestaan? Dat mag je vinden, maar waar je dat op baseert is me volstrekt onduidelijk.
    Het is maar wie je verantwoordelijk wilt houden, elke dag worden er ook duizenden geboren.
    Wil je hier oprecht antwoord op hebben en niet je bekrompen gram halen, adviseer ik je een imam te bezoeken met je vragen.
    Of verwijtingen, of hoe je ze ook wilt noemen.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    wetenschappers moet je niet altijd serieus nemen
    Als het in je straatje ligt dus?

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    arabieren noemden byzantijnen ook romeinen
    Het waren oost-romeinen. Later hebben historici ze geschreven over Byzantijns rijk, Byzantijnen.
    Dat deden zij zelf niet.

    Het Romeinse Rijk was verdeeld in een West en Oostelijk deel.
    Het west Romeinse deel ging rond de 5e eeuw ten onder.
    Het oostelijke deel zou nog ca 10 eeuwen bestaan.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Het is maar wie je verantwoordelijk wilt houden, elke dag worden er ook duizenden geboren.
    Dat is de natuur he.

    Wil je hier oprecht antwoord op hebben en niet je bekrompen gram halen, adviseer ik je een imam te bezoeken met je vragen.
    Of verwijtingen, of hoe je ze ook wilt noemen.
    Er is geen antwoord op. je kan er een heel verhaal van maken, dat god geen tijd heeft om babies te redden omdat ie de gebeden van rijke moslims in het westen moet vervullen enzo, maar puntje bij paaltje sterven er babies, veel, en gebeurt er kennelijk niets zonder gods wil dus god vindt dat prima.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Kinderen geloven alles dat hun ouders vertellen.

    Kinderen geloven ook in sprookjes, Hans en Grietje, reuzen, de gelaarsde kat enz.

  14. #29
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Dat is de natuur he.



    Er is geen antwoord op. je kan er een heel verhaal van maken, dat god geen tijd heeft om babies te redden omdat ie de gebeden van rijke moslims in het westen moet vervullen enzo, maar puntje bij paaltje sterven er babies, veel, en gebeurt er kennelijk niets zonder gods wil dus god vindt dat prima.
    Moet ik je nu als klein kind gaan vertellen dat mensen doodgaan maar er ook mensen geboren worden, ben jij echt zo een klein ventje dat je niks meer weet om tegen aan te schoppen dus begin je maar over "waarom babies sterven"
    HAHA!!!

    Dit is best erg, volwassen Nederlandee mannen die op een Marokkaans forum beginnen over dat god slecht is want hij laat kinderen sterven.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Moet ik je nu als klein kind gaan vertellen dat mensen doodgaan maar er ook mensen geboren worden, ben jij echt zo een klein ventje dat je niks meer weet om tegen aan te schoppen dus begin je maar over "waarom babies sterven"
    HAHA!!!

    Dit is best erg, volwassen Nederlandee mannen die op een Marokkaans forum beginnen over dat god slecht is want hij laat kinderen sterven.
    Wie begon er ook alweer over babies die naar de hemel gaan omdat ze gelovig worden geboren?

    Wel typisch weer. Niets meer in te brengen, dus maar weer op de man spelen. Zo voorspelbaar jij.