1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Ben niet opzoek, i'm good.
    Je moet het ook op je af laten komen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Dromen kunnen altijd realiteit worden. Kwestie er voor werken, en het nooit opgeven. Want wie in zijn ware droom en Allah azza wa jal vertrouwt, is er al bijna.
    Dat heb je prachtig verwoord. Zo is hoe het is.
    Only dead fish go with the flow.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door psychofarmaca Bekijk reactie
    Dat heb je prachtig verwoord. Zo is hoe het is.
    Leven hè. Soms is de thee 3yak zoet, alsof er er een bijenkorf in is gedumpt. En soms veels te bitter.

    Ik heb wel echt zin in ne3ne3 thee. Zo erg dat ik met deze halve gare quotes komt.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Toen ik na 2 jaar voor het eerst mijn hart luchtte bij mijn ouders over mijn huwelijk. En mijn vader zei 'Zolang ik leef dochter, heb je mij. Gehoorzaam je man en heb sbar, want in dit leven krijg je nooit wat je wilt. Doe goed, wees goed, maar als hij niet verandert vergeet dan nooit dat je op mij kunt terugvallen.'
    Moge Allah Azza wa djal ze behouden. Ameen
    Dat gevoel, onvoorwaardelijke liefde en vertrouwen. Allahoe Akbar. Zal zijn woorden nooit vergeten.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Dat gevoel, onvoorwaardelijke liefde en vertrouwen. Allahoe Akbar. Zal zijn woorden nooit vergeten.
    Mash' Allaah. Liefdevolle vader heb je.

    Vooral het stukje; 'Doe goed, wees goed' is iets waar veel van ons wat van kunnen leren. En vergeven. Dat is heel belangrijk.

    Soms onderschatten we dat bepaalde mensen dingen doen die bij ons verkeerd overkomen, terwijl ze het goed bedoelde bijvoorbeeld. Of iemand die je heeft gekwetst. Laatst zoiets meegemaakt. Het kwam slecht bij me over. Maar na lang nadenken, was het eigenlijk goed bedoelt. Khair.

  6. #21
    Kalimataan

    Reacties
    2.827
    19-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Dat gevoel, onvoorwaardelijke liefde en vertrouwen. Allahoe Akbar. Zal zijn woorden nooit vergeten.
    wijze en liefdevolle woorden
    Tawhied is de essentie/basis van het geloof(klik)
    Oh Allah correct the Position of Our Brothers, The Victims of catastrophes around the
    world, Oh Allah Secure their Fear, Reward Them As you Wish, Oh Allah Swap their Fear
    for Peace, Oh Protector of the fearful, Oh Hope of the Needy, Oh granter of the
    prayers of the oppressed, You are the lord of the weak, And you are our lord, There is
    no Deity Worthy of Worship except you.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Mash' Allaah. Liefdevolle vader heb je.

    Vooral het stukje; 'Doe goed, wees goed' is iets waar veel van ons wat van kunnen leren. En vergeven. Dat is heel belangrijk.

    Soms onderschatten we dat bepaalde mensen dingen doen die bij ons verkeerd overkomen, terwijl ze het goed bedoelde bijvoorbeeld. Of iemand die je heeft gekwetst. Laatst zoiets meegemaakt. Het kwam slecht bij me over. Maar na lang nadenken, was het eigenlijk goed bedoelt. Khair.
    Ja, alhamdoelilah. Over het algemeen wel hoor, maar blijft gewoon een koppige awayagher haha. Zou hem voor geen goud willen missen. Hij weet wel wat opvoeden is maa sha Allah.
    Ja dat klopt. We zijn gauw geneigd naar het negatieve te kijken in plaats te realiseren wat de boodschap in de boodschap is. Vaak is de manier van opvatten een eigen kritiek of onzekerheid bij jezelf. Anders zou het je niet dwars zitten.
    Gair in sha Allah.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door 7himi Bekijk reactie
    wijze en liefdevolle woorden
    Alhamdoelilah!
    ZOooooo jou heb ik lang niet gezien. Was jij niet eerder altijd een vrouw of ben ik in de war? Jouw naam komt me in ieder geval heel bekend voor.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Mooiste herinnering?

    Is toen ik nog thuis woonde, ik thuis kwam
    En mijn moeder zei, mijn hart springt over van geluk als ik je zie. En haar ogen waren echt blij
    En nu nog leef ik voor de tevredenheid van mijn moeder, voor diezelfde blik in haar ogen
    the best things are free

  10. #25
    Kalimataan

    Reacties
    2.827
    19-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Alhamdoelilah!
    ZOooooo jou heb ik lang niet gezien. Was jij niet eerder altijd een vrouw of ben ik in de war? Jouw naam komt me in ieder geval heel bekend voor.
    haha idd lang geleden. haha een vrouw? dat is de eerste keer dat ik daar van hoor. ja ik was redelijk actief haha, vooral tijdens examen periodes
    Tawhied is de essentie/basis van het geloof(klik)
    Oh Allah correct the Position of Our Brothers, The Victims of catastrophes around the
    world, Oh Allah Secure their Fear, Reward Them As you Wish, Oh Allah Swap their Fear
    for Peace, Oh Protector of the fearful, Oh Hope of the Needy, Oh granter of the
    prayers of the oppressed, You are the lord of the weak, And you are our lord, There is
    no Deity Worthy of Worship except you.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Ja, alhamdoelilah. Over het algemeen wel hoor, maar blijft gewoon een koppige awayagher haha. Zou hem voor geen goud willen missen. Hij weet wel wat opvoeden is maa sha Allah.
    Ja dat klopt. We zijn gauw geneigd naar het negatieve te kijken in plaats te realiseren wat de boodschap in de boodschap is. Vaak is de manier van opvatten een eigen kritiek of onzekerheid bij jezelf. Anders zou het je niet dwars zitten.
    Gair in sha Allah.
    Alhamdoulilah. Haha die zijn zeker koppig. Weet er alles van. Zolang je maar het positieve meeneemt wanneer het jou beurt is.

    Exacto. Je moet nooit je eigen beeld projecteren op andere. Wat jij als iets slechts ervaart, betekent niet automatisch dat het een slechte daad is wanneer iemand anders het doet bij jou. Want jou manier van kijken kan door eindeloze manieren zijn beïnvloed. Onzekerheid, angst, schaamte en zoveel meer.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door 7himi Bekijk reactie
    haha idd lang geleden. haha een vrouw? dat is de eerste keer dat ik daar van hoor. ja ik was redelijk actief haha, vooral tijdens examen periodes
    Haha dat was een andere humi denk ik
    Examens, wauw dat is alweer een paar jaar geleden. Inmiddels wel gehaald, of was je teveel afgeleid hier?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Alhamdoulilah. Haha die zijn zeker koppig. Weet er alles van. Zolang je maar het positieve meeneemt wanneer het jou beurt is.

    Exacto. Je moet nooit je eigen beeld projecteren op andere. Wat jij als iets slechts ervaart, betekent niet automatisch dat het een slechte daad is wanneer iemand anders het doet bij jou. Want jou manier van kijken kan door eindeloze manieren zijn beïnvloed. Onzekerheid, angst, schaamte en zoveel meer.
    Koppig en streng, maar absoluut rechtvaardig. Oke, behalve als hij zijn dag niet heeft. Dan kan je maar beter grapjes maken en negeren.

    Precies! Mooi omschreven. Zelfreflectie is the key

  14. #29
    Kalimataan

    Reacties
    2.827
    19-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Haha dat was een andere humi denk ik
    Examens, wauw dat is alweer een paar jaar geleden. Inmiddels wel gehaald, of was je teveel afgeleid hier?
    humi haha die kende ik ook, intelligente dame.

    ja hoor, alhamdoelilah.
    Tawhied is de essentie/basis van het geloof(klik)
    Oh Allah correct the Position of Our Brothers, The Victims of catastrophes around the
    world, Oh Allah Secure their Fear, Reward Them As you Wish, Oh Allah Swap their Fear
    for Peace, Oh Protector of the fearful, Oh Hope of the Needy, Oh granter of the
    prayers of the oppressed, You are the lord of the weak, And you are our lord, There is
    no Deity Worthy of Worship except you.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Koppig en streng, maar absoluut rechtvaardig. Oke, behalve als hij zijn dag niet heeft. Dan kan je maar beter grapjes maken en negeren.

    Precies! Mooi omschreven. Zelfreflectie is the key
    Rechtvaardigheid is zo belangrijk. Dat is een eigenschap die nooit mag ontbreken. Haha. Precies als mij. Ze weten dat ze mij moeten negeren als ik mijn dag niet heb gehad. Tikkend tijdbom gewoon.

    Yup. Je kan nooit je eigen reflectie projecteren op een andere.

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Mooiste herinnering?

    Is toen ik nog thuis woonde, ik thuis kwam
    En mijn moeder zei, mijn hart springt over van geluk als ik je zie. En haar ogen waren echt blij
    En nu nog leef ik voor de tevredenheid van mijn moeder, voor diezelfde blik in haar ogen
    Nice. Voor iemand zijn of haar geluk leven, kan je ook echt gelukkig maken. Zoals er staat in je O.T.

    The best things are free.