1. #511
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Waaauwwww latifa masha Allah gefeliciteerd!! Zo leuk zeg! In sha Allah gaat alles goed met je en geniet van je kleine!!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #512
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    @hidaya dankjewel!! Zal ik zeker doen!! Ik weet nu hoe jullie je voelen maar geniet ervan want de bevalling zal er ook snel zijn inshallah!!

  3. #513
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door latifa-wl Bekijk reactie
    @hidaya dankjewel!! Zal ik zeker doen!! Ik weet nu hoe jullie je voelen maar geniet ervan want de bevalling zal er ook snel zijn inshallah!!
    Mabrouk!!!♡♡ Alhamdulilah is het voorbij. Geniet van het samenzijn met de kleine. Heerlijk lijkt het me hem eindelijk in je armen te hebben na zo lange tijd.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  4. #514
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Woww Latifa geweldig! SubhanaAllah lekker snel gegaan. Hamdolilah nu je heb je alles achter de rug..

    Alaf mabrouk hbibaaa.. geniet van je zoontje en kraamdagen..

  5. #515
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    Chokran dames!! Ik zal zeker genieten van m'n prinsje. Inshallah is het snel jullie beurt. Want er is nix mooiers dan je kleine eindelijk na lange tijd te mogen vasthouden hamdoulilah

  6. #516
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Mashallaah latifa! Weer zo snel bevallen! Ben jaloers op jou Geniet van je kleine!!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  7. #517
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Heb zooo een buikpijn gehad en lijkt weer terug te komen. Zit boven mijn baarmoeder. Denk me maag/darmen pff wat deed t pijn en voel t weer opkomen.
    Wil ook niet zomaar verlos. bellen als t door maag of darmen komt hoop dat t snel voorbij is in sha Allah
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  8. #518
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Aah vervelend joh.. heb soms dat de bovenkant van mn baarmoeder super pijn doet joh. Alsof het daar brandt. Is echt irritant met liggen enzo. Moehiem er komt elke keer wel een kwaaltje bij. Down under doet ook pijn met lopen enzo alsof ik daar allemaal blauwe plekken heb.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #519
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Jaa er komen indd iedere dag kwaaltjes bij. De mijne mag met 37 weken al komen
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  10. #520
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Een geruststelling voor mamas met eerste kindje, de meeste gaan max 10 dagen over de uitgerekende datum. Was bij mij ook het geval. Had al 4 weken voorweeen maar dat zegt helemaal niets. Ze zijn niet voor niets geweest want ben wel snel bevallen. Mvr tishien je hoeft niet bang te zijn. De baby moet er toch uit. Op dat moment kun je niet eens bang zijn je moet gelijk je best doen haha. De verloskundige zal je helpen inshaAllah en zo weet je precies wat je moet doen. InshaAllah een goede bevalling. En het klopt de pijn vergeet je, zou het zo nog een keer kunnen doen. Op dat moment geen pretje maar als het over is is het ook echt over.

  11. #521
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    latifa gefeliciteerd met je kleine!

  12. #522
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Hhhh nadoriaa... ik was ook overtijd metmn eerste... was 40+6 weken.. hopelijk is deze wat eerder dat mn uitgerekende datum...

    Vandaag liggings echo gehad.. ze is mooi ingedaald.. en het zag er allema goed uit hamdolilah.. nu nog wachten totdat ze dr uit wil komen..

  13. #523
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Haha ik niet overtijd..met 38 weken spontaan bevallen. Ideaal! Gelukkig niet hoeven wachten

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  14. #524
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Een geruststelling voor mamas met eerste kindje, de meeste gaan max 10 dagen over de uitgerekende datum. Was bij mij ook het geval. Had al 4 weken voorweeen maar dat zegt helemaal niets. Ze zijn niet voor niets geweest want ben wel snel bevallen. Mvr tishien je hoeft niet bang te zijn. De baby moet er toch uit. Op dat moment kun je niet eens bang zijn je moet gelijk je best doen haha. De verloskundige zal je helpen inshaAllah en zo weet je precies wat je moet doen. InshaAllah een goede bevalling. En het klopt de pijn vergeet je, zou het zo nog een keer kunnen doen. Op dat moment geen pretje maar als het over is is het ook echt over.
    Ik hoop alsnog dat de mijne eerder komt dan 40 weken, maar ik ga er niet vanuit. Ik hoor indd wel vaker dat je pijn direct vergeet. Hamdoulilah is maar goed ook. Inshallaah voor iedere zwangere vrouw een voorspoedige bevalling!!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  15. #525
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Haha ik niet overtijd..met 38 weken spontaan bevallen. Ideaal! Gelukkig niet hoeven wachten

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Heerlijk. Hoe gaat t met je? Heb je wel kunnen slapen? Hoe gaat t met de kleine
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡