1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    5.719
    11-10-2008

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Ja ik ook, gewoon die zwarte van Ps3. Cool, enjoy!
    Ik heb je toegevoegd net.

    Thanks. Jij ook.

    Ik ben off voor wat online potjes fifa :cool;

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.539
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door prototype01 Bekijk reactie
    Ik heb je toegevoegd net.

    Thanks. Jij ook.

    Ik ben off voor wat online potjes fifa :cool;
    Is goed, wanneer ik morgen up and running ben, accepteer ik je.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    845
    01-09-2011

    zoals vele ga ik gewoon wachten om het later pas te laten omdat er wel altijd wel mankementen zullen zitten aan de ps4 zoals bij het ps3 het begin had na een paar patches en 3a4 maanden ga ik het halen.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.539
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door tfoe_ Bekijk reactie
    zoals vele ga ik gewoon wachten om het later pas te laten omdat er wel altijd wel mankementen zullen zitten aan de ps4 zoals bij het ps3 het begin had na een paar patches en 3a4 maanden ga ik het halen.
    Haha, ja lieg maar tegen jezelf. Bij ps4 is het picobello geregeld hoor. Zodra ik m aan deed was er al een update. Ik voorzie ook geen problemen ermee, plus er komen sowieso om de 2 maanden updates indien nodig.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    845
    01-09-2011

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Haha, ja lieg maar tegen jezelf. Bij ps4 is het picobello geregeld hoor. Zodra ik m aan deed was er al een update. Ik voorzie ook geen problemen ermee, plus er komen sowieso om de 2 maanden updates indien nodig.
    oke pfffff ik wilde em ook gelijk bij de release mesha welloe

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.239
    15-12-2010

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Haha, ja lieg maar tegen jezelf. Bij ps4 is het picobello geregeld hoor. Zodra ik m aan deed was er al een update. Ik voorzie ook geen problemen ermee, plus er komen sowieso om de 2 maanden updates indien nodig.
    de ps4 store doet het niet

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    3.539
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door kiwie__ Bekijk reactie
    de ps4 store doet het niet
    Ben ook niet bij de ps4 store geweest.. Het was gewoon een algemene systeem update. Maar ik moet sowieso tot morgen wachten als ik wil spelen, moet namelijk die fifa14 en gta inruilen voor de ps4 versie bij GameMania.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.539
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door tfoe_ Bekijk reactie
    oke pfffff ik wilde em ook gelijk bij de release mesha welloe
    Had je m moeten Pre-orderen in aug of sept dan had je m nu al gehad. Je betaalt volgens mij in de winkel ook bijna 100,- meer las ik. . Belachelijk maar ok.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    845
    01-09-2011

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Had je m moeten Pre-orderen in aug of sept dan had je m nu al gehad. Je betaalt volgens mij in de winkel ook bijna 100,- meer las ik. . Belachelijk maar ok.
    oow neekoh ik hoorde alleen diegene die het doorverkopen doen dat, iemand anders heeft weer via Engeland besteld

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.539
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door tfoe_ Bekijk reactie
    oow neekoh ik hoorde alleen diegene die het doorverkopen doen dat, iemand anders heeft weer via Engeland besteld
    Nee joh gek! Iedereen die m vandaag binnen heeft, heeft het op die manier gedaan. Als je m toch nog gaat bestellen, dan adviseer ik je MediaMarkt. Ik had mijnes namelijk bestelt in sept en zou m pas bij de 2e levering krijgen en die is pas in dec, maar heb m dus gewoon bij de 1ste levering gekregen.. fckn chill! Via Engeland lijkt me echt dom, gaat ie kapot moet je m opsturen naar Engeland voor reparatie. Ben je m 8 weken kwijt haha.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    845
    01-09-2011

    Citaat Geplaatst door smoothoperator Bekijk reactie
    nee joh gek! Iedereen die m vandaag binnen heeft, heeft het op die manier gedaan. Als je m toch nog gaat bestellen, dan adviseer ik je mediamarkt. Ik had mijnes namelijk bestelt in sept en zou m pas bij de 2e levering krijgen en die is pas in dec, maar heb m dus gewoon bij de 1ste levering gekregen.. Fckn chill! Via engeland lijkt me echt dom, gaat ie kapot moet je m opsturen naar engeland voor reparatie. Ben je m 8 weken kwijt haha.
    hahah ik zal denk ik morgen ff een kijkje nemen

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    182
    28-06-2005

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Nee klopt, ik ook. Misschien is het systeem overbelast op dit moment, omdat veel mensen de PS4 vandaag dus hebben binnen gekregen. Maar ik kan nu sowieso niet spelen, moet nog me Fifa 14 en Gta inruilen voor de PS4 versie. Ik ga dat morgen doen.
    Gta inruilen voor de ps4? Gta hebben ze toch niet voor de ps4? Er zijn wel wat rumors dat er begin 2014 een andere versie komt voor de ps4 waar je vooral alleen GTA online mee kan spelen… Maar of dat ook zo is moeten we nog zien!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.539
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door yassin1988 Bekijk reactie
    Gta inruilen voor de ps4? Gta hebben ze toch niet voor de ps4? Er zijn wel wat rumors dat er begin 2014 een andere versie komt voor de ps4 waar je vooral alleen GTA online mee kan spelen… Maar of dat ook zo is moeten we nog zien!
    Owh sht volgens mij heb je gelijk! Je kan m in ieder geval niet inruilen voor een Ps4 versie als die er is.. hmm
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    182
    28-06-2005

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Owh sht volgens mij heb je gelijk! Je kan m in ieder geval niet inruilen voor een Ps4 versie als die er is.. hmm
    Ja ja daar baal ik ook van. Maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt of begin 2014 of 3 jaar later :P

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    3.539
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door yassin1988 Bekijk reactie
    Ja ja daar baal ik ook van. Maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt of begin 2014 of 3 jaar later :P
    Ja boeien! Ik heb m toch uitgespeeld, me broertje ook. Alleen hij is diegene die nog graag online speelt. Ik ben Fifa gek! Sowieso morgen carriere beginnen met Jaxie!
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire