1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    239
    24-07-2013

    Wow, ik heb familie die sjieten zijn en ik wist niet dat het zo erg was. Ook leggen zijn hun hoofd tijdens het bidden op een steentje.
    Ik ben gelukkig een Soennietische moslim. Alhamdoullilah!

  2. #17
    Al Hoceima, bro.

    Reacties
    2.041
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door Hassan1234 Bekijk reactie
    Maar natuurlijk, Khomeini heeft niet alleen dat klein meisje verkracht en mishandeld, hij heeft deze praktijk van hem ook in zijn boek toegestaan.





    Boek online: http://al-mostafa.info/data/arabic/d...ile=001530.pdf


    Kwestie # 12: "Het is niet toegestaan om seksueel gemeenschap te hebben met een kind zolang zij niet de 9 jarige leeftijd heeft bereikt of dit nou om een tijdelijke of een permanente huwelijk gaat. Maar de andere vormen van vermaak, zoals strelen met lust, omhelzen en het wrijven van je *** tussen haar dijen, dan is daar niets mis mee, zelfs als zij nog een zuigeling is".

    Bron: Tahrir al Waseela
    Auteur: ''Ayatullah Khomeini''
    Hier schrik ik echt van, wow.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    248
    31-05-2013

    Hassan bro, ik heb respect voor je man.

    Hier heb ik wat aan!

    wa alaikoem salaam,

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    408
    04-10-2012

    Citaat Geplaatst door Tamensourt Bekijk reactie
    Hassan bro, ik heb respect voor je man.

    Hier heb ik wat aan!

    wa alaikoem salaam,
    Wa aleikom salam,

    Let wel op akhi dat dit geen islamitische teksten zijn, maar de standpunten en verzonnen verhalen die de Sji'iten hebben toegeschreven aan de Profeet sallalahu aleyhi wasallam. Dit staat dus buiten de Islaam, waarin een vrouw daadwerkelijk de status van een parel geniet.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    248
    31-05-2013

    Citaat Geplaatst door Hassan1234 Bekijk reactie
    Wa aleikom salam,

    Let wel op akhi dat dit geen islamitische teksten zijn, maar de standpunten en verzonnen verhalen die de Sji'iten hebben toegeschreven aan de Profeet sallalahu aleyhi wasallam. Dit staat dus buiten de Islaam, waarin een vrouw daadwerkelijk de status van een parel geniet.
    Ja natuurlijk, denk je nou werkelijk dat ik je prijs omdat je teken schrijft die meisjes denigreren?

    wa alaikoem salaam,

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    613
    24-11-2003

    Even serieus mensen, hebben jullie niets beters te doen. Er zijn veel grotere gevaran dan Shia. In plaats van ze hier zwart te maken zou ik even eerst alles op een rjtje zetten

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    408
    04-10-2012

    Citaat Geplaatst door malihakda Bekijk reactie
    Even serieus mensen, hebben jullie niets beters te doen. Er zijn veel grotere gevaran dan Shia. In plaats van ze hier zwart te maken zou ik even eerst alles op een rjtje zetten
    Noem even een paar gevaren. Alle mensen inclusief vrouwen en kinderen met de namen Abu Bakr en Umar of Aishah worden geslacht als vee in Iraq. Is dat beneden jouw gevaren grens?

    En het Sji'isme hoeft niet zwart gemaakt te worden en dat wordt hier zeker niet gedaan, aangezien het de eigen Shi'a bronnen zijn met deze standpunten en overleveringen.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    408
    04-10-2012

    Citaat Geplaatst door Tamensourt Bekijk reactie
    Ja natuurlijk, denk je nou werkelijk dat ik je prijs omdat je teken schrijft die meisjes denigreren?

    wa alaikoem salaam,
    Dat komt omdat ik je niet ken broeder, en deze site telt duizenden bezoekers waarvan sommigen exceptioneel gedrag vertonen, vandaar dat ik geen risico's neem. Was dus niet persoonlijk bedoeld.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    613
    24-11-2003

    Citaat Geplaatst door Hassan1234 Bekijk reactie
    Noem even een paar gevaren. Alle mensen inclusief vrouwen en kinderen met de namen Abu Bakr en Umar of Aishah worden geslacht als vee in Iraq. Is dat beneden jouw gevaren grens?

    En het Sji'isme hoeft niet zwart gemaakt te worden en dat wordt hier zeker niet gedaan, aangezien het de eigen Shi'a bronnen zijn met deze standpunten en overleveringen.
    Dat je dat aanhaalt is zeker wel zwartmaken. Dit is selectief te werk gaan.

    Daarnaast hebben zij ook hun slachtoffers. Of wil je zeggen dat zij ongeschonden uit de strijd komen?

    Wat ik zie is dat de haat naar shia veel groter is dan bijvoorbeeld de haat naar degenen die zelf ook slachtingen aanrichten en niets met de islam te maken hebben. Diegenen die niet alleen de sahaba vervloeken maar zelfs de profeet s.a.w.
    En dan zijn er nog mensen die beweren dat het haram is om betrekkingen te hebben met de shia, terwijl ze geheime diplomatieke betrekkingen onderhouden met israel

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    408
    04-10-2012

    Waarom is dat selectief te werk gaan of zwartmaken?

    Mut'ah i.e tijdelijk huwelijk is een rukn van het geloof in het shi'isme, een vrouw die het 3 maal doet behaalt daarmee de status van de profeet. Tijdelijk huwelijk is prostitutie, en de shia overleveringen hierboven is daadwerkelijk wat de vrouw voorstelt in et shi'isme.

    Ik weet niet in welk harmonie jij leeft, maar wat je zegt is niet correct, en onzin van de hoogste plank. Dit is geen politiek beladen topic, en als jij geen enkel gevaar ziet in het degraderen van de profeet, sahaba, qur'aan, nifaaq (taqiyyah), tabarrah (vervloekingen), takfir vanuit en binnn het shi'isme richting de islamitische gemeenschap dan moet je dat zelf weten. In dat geval graag deze topic ontwijken Let's agree to disagree, hoewel ik me niet voor kan stellen waarom een moslim zo lakoniek met dit soort zaken om moet gaan.

  11. #26
    -

    Reacties
    3.381
    25-05-2012

    Ik ga jou toevoegen aan contacten, gruwelijke weerleggingen op die Shia heb je .

    Baraak Allah ofik

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    408
    04-10-2012

    wa feek barakallah, tayyib akhi

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    182
    19-04-2011

    la hawla walla qowatta illa billah.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.544
    31-03-2009

    moge Allah ons beschermen tegen die gevaarlijke shia sekte.
    en moge Allah jou hassen rijkelijk belonen in deze wereld en in het hiernamaals voor al je moeite emien.
    de profeet vrede en zegeningen heeft gezed als een man wist wat de positie van een vrouw was dan zouden ze allemaal wensen dat ze een vrouw waren.
    en dat vind je in niks terug in de shia sekte

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    408
    04-10-2012

    Citaat Geplaatst door malikkingdom Bekijk reactie
    moge Allah ons beschermen tegen die gevaarlijke shia sekte.
    en moge Allah jou hassen rijkelijk belonen in deze wereld en in het hiernamaals voor al je moeite emien.
    de profeet vrede en zegeningen heeft gezed als een man wist wat de positie van een vrouw was dan zouden ze allemaal wensen dat ze een vrouw waren.
    en dat vind je in niks terug in de shia sekte
    Amin akh al karim, jou ook.