1. #61
    ღ الله ღ

    Reacties
    1.555
    11-02-2008

    Citaat Geplaatst door Dounyaaa Bekijk reactie
    Salaam oulikoum meid,

    Kan je meer info geven over die man?
    Wat hij precies doet?
    Is het volgens de regels van de islam? Dus geen Shirk?
    Waar komt ie vandaan? Wat vraagt hij er voor? Etc..

    Soekran

    Assalamoe alaikoem zuster,

    Nee nee hbieba is absoluut geen shirk wat deze broeder doet moge Allaah hem belonen!

    Het is een praktiserende broeder,maar doet ook geen roqya of zo.
    Hij is in New York afgestudeerd als Doctor voor (dit staat er in het Engels op zijn visite kaartje)

    Dr. of Naturopathic Medicine
    Organic Medicinal Herbs


    Hij werkt alleen met biologische en natuurlijke producten.

    Masha allah hij heeft ook een hele verzorgingslijn opgericht en hij is de maker van deze producten (zie mijn OT).
    AL deze verzorgings-producten bevatten absoluut GEEN chemische toevoegingen die kankerverwekkend kunnen zijn (of een of andere ziekte kunnen veroorzaken, moge Allah ons er voor behoeden, amien)

    Bijvoorbeeld die zwarte zaad olie: Het is niet zo dat deze olie alleen maar de naam natuurlijke olie met zich draagt, deze broeder moge Allaah hem belonen houdt echt alles in de gaten.
    En dat heb ik het vanaf de grond waar de zaad vandaan komt en de persing er van etc etc..

    De grond waar deze zwarte zaad bloem wordt geplant is nooit eerder met chemische afval in aanraking gekomen. Dus het groeit op in een zeer natuurlijk gebied.

    De manier van persing om olie te verkrijgen:
    Dat kan op drie manieren:

    1)
    Warme persing; hier door wordt warmte (tijdens het persen) gebruikt om olie uit de zaden te verkrijgen, er komt dan veel olie vrij, maar de olie verliest wel haar goede eigenschappen door de warmte.

    2)
    Chemische persing: Hierbij wordt chemische troep gebruikt om de olie te verkrijgen, het voordeel van deze manier is dat ALLE olie uit het zaad word gehaald, maar het nadeel is natuurlijk dat er ook chemische overblijfselen in de olie terecht komen.


    3)
    Koude persing: Hierbij wordt niks gebruikt om de olie te verkrijgen. De zaden worden geperst en de olie komt beetje bij beetje uit. Dat kan ontzettend lang duren, maar hierdoor behoudt de zwarte zaad AL haar goede eigenschappen.

    Wat deze dokter doet onderzoeken doen over allerlei soorten genezingen en ziektes, ontwikkelen van producten, en toezichthouden over de productie hiervan.

    En ook geeft hij antwoord op vragen van patiënten met allerlei gezondheidsklachten.

    Het bedrijf waar hij dit doet is Sweetsunnah.

    Kijk voor meer informatie op : www.sweetsunnah.com
    الم الم بخاطري.mp3 Rahimaka Allah ya Khattaab!
    De Profeet vrede zij met Hem heeft gezegd: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."

  2. #62
    Trotse Mama! Hmdl

    Reacties
    4.518
    27-02-2007

    Citaat Geplaatst door oemchaima00 Bekijk reactie
    Assalamoe alaikoem zuster,

    Nee nee hbieba is absoluut geen shirk wat deze broeder doet moge Allaah hem belonen!

    Het is een praktiserende broeder,maar doet ook geen roqya of zo.
    Hij is in New York afgestudeerd als Doctor voor (dit staat er in het Engels op zijn visite kaartje)

    Dr. of Naturopathic Medicine
    Organic Medicinal Herbs


    Hij werkt alleen met biologische en natuurlijke producten.

    Masha allah hij heeft ook een hele verzorgingslijn opgericht en hij is de maker van deze producten (zie mijn OT).
    AL deze verzorgings-producten bevatten absoluut GEEN chemische toevoegingen die kankerverwekkend kunnen zijn (of een of andere ziekte kunnen veroorzaken, moge Allah ons er voor behoeden, amien)

    Bijvoorbeeld die zwarte zaad olie: Het is niet zo dat deze olie alleen maar de naam natuurlijke olie met zich draagt, deze broeder moge Allaah hem belonen houdt echt alles in de gaten.
    En dat heb ik het vanaf de grond waar de zaad vandaan komt en de persing er van etc etc..

    De grond waar deze zwarte zaad bloem wordt geplant is nooit eerder met chemische afval in aanraking gekomen. Dus het groeit op in een zeer natuurlijk gebied.

    De manier van persing om olie te verkrijgen:
    Dat kan op drie manieren:

    1)
    Warme persing; hier door wordt warmte (tijdens het persen) gebruikt om olie uit de zaden te verkrijgen, er komt dan veel olie vrij, maar de olie verliest wel haar goede eigenschappen door de warmte.

    2)
    Chemische persing: Hierbij wordt chemische troep gebruikt om de olie te verkrijgen, het voordeel van deze manier is dat ALLE olie uit het zaad word gehaald, maar het nadeel is natuurlijk dat er ook chemische overblijfselen in de olie terecht komen.


    3)
    Koude persing: Hierbij wordt niks gebruikt om de olie te verkrijgen. De zaden worden geperst en de olie komt beetje bij beetje uit. Dat kan ontzettend lang duren, maar hierdoor behoudt de zwarte zaad AL haar goede eigenschappen.

    Wat deze dokter doet onderzoeken doen over allerlei soorten genezingen en ziektes, ontwikkelen van producten, en toezichthouden over de productie hiervan.

    En ook geeft hij antwoord op vragen van patiënten met allerlei gezondheidsklachten.

    Het bedrijf waar hij dit doet is Sweetsunnah.

    Kijk voor meer informatie op : www.sweetsunnah.com
    Soekran meid.

    Hoe kan je hem hem in contact komen? En waar woont hij nu?
    Hoe gaat het allemaal in zijn werking.
    Alhamdoulilah

  3. #63
    ღ الله ღ

    Reacties
    1.555
    11-02-2008

    Citaat Geplaatst door Dounyaaa Bekijk reactie
    Soekran meid.

    Hoe kan je hem hem in contact komen? En waar woont hij nu?
    Hoe gaat het allemaal in zijn werking.
    Stel je vraag bij: www.sweetsunnah.com in het engels of
    bij: www.sweetsunnah.nl in het nederlands

    De vragen zullen insha Allah beantwoord worden door hem.
    الم الم بخاطري.mp3 Rahimaka Allah ya Khattaab!
    De Profeet vrede zij met Hem heeft gezegd: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."

  4. #64
    Trotse Mama! Hmdl

    Reacties
    4.518
    27-02-2007

    Citaat Geplaatst door oemchaima00 Bekijk reactie
    Stel je vraag bij: www.sweetsunnah.com in het engels of
    bij: www.sweetsunnah.nl in het nederlands

    De vragen zullen insha Allah beantwoord worden door hem.
    Soekran meid
    Alhamdoulilah

  5. #65
    Tetouania.

    Reacties
    1.361
    26-05-2006




    Het is inderdaad een zenuwslopend, verrot-makende ziekte!

    Mijn vader is er ook aan overleden, Allahirahmo. 11-10-2007.!

    Je zou denken lang geleden! Het is nog vers en het doet nog ontzettend veel pijn.!

    Heb er zelf ook mee te maken gehad, en weet hoe het allemaal is.
    Bij ons is het andersom; We werden gesteund door ziekenhuizen, thuiszorg etc. Maar het is me familie die ons keihard heeft laten vallen!
    En dat doet het meeste pijn van alles, Elhamdolilah.
    Ben ik nu 1 jaar en precies 4 maanden verder. En blijf hopen op toch
    wel een lichtpuntje ergens!

    Allahir7aam Alle Broeders & Zusters die aan deze ernstige ziekte zijn overleden!

    Allahuma Amien.

    “Er is geen dwang in de godsdienst. Waarlijk, de rechte leiding is duidelijk onderscheiden van de dwaling, en Hij die de taaghoet verwerpt en in Allah gelooft: hij heeft zeker het stevigste houvast gegrepen, dat niet breken kan.” (Soerat al-Baqarah: 256)

  6. #66
    MVC Premium

    Reacties
    2.384
    01-07-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Mijn moeder is er aan overleden, maar bij haar was het zover dat zodra ze opgenomen moest worden dat ze meteen zeiden dat ze nog 3 maanden te leven had. Ze had longkanker en het was al in een te ver stadium. Ze kon nog wel dingen doen, maar dat had alleen maar voor uitstel gezorgd. Drie maanden later en 1 week is ze overleden in het zieken huis. Het is gelukkig nooit zo ver geweest dat ze niks meer zelf kon, dus dat ze heeel erg afhankelijk van andere mensen is geweest. Dus ze is nog bijna 3 maanden thuis geweest.

    En een jaar later werd mijn oma ziek borstkanker, maar door een geluk bij een ongeluk ontdekten ze ook meteen dat ze longkanker had in een vroeg stadium en is alles behandelt en gaat het nu goed met haar En het waren geen uitzaaingen maar echt gewoon kanker op twee plekken

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    19
    10-08-2008

    Oorzaken en risicofactoren van kanker

    Er zijn meer dan honderd soorten kanker, die op verschillende plaatsen in het lichaam kunnen ontstaan. Bij kanker is er schade opgetreden in het erfelijk materiaal (DNA), waardoor cellen zich zonder noodzaak blijven delen. Overmatige celdeling leidt tot een gezwel of tumor.

    Aanleg, toeval en leefstijl
    Meestal is kanker het gevolg van een samenloop van omstandigheden. Soms heeft iemand aanleg om een bepaalde soort kanker te krijgen, doordat hij bij zijn geboorte een verandering in zijn erfelijk materiaal (DNA) heeft meegekregen. Dit geldt voor ongeveer 5% procent van alle mensen met kanker. Soms zijn er geen oorzaken aan te wijzen. Iemand die altijd gezond heeft geleefd, kan tóch kanker krijgen. En iemand die altijd heeft gerookt, kan oud worden zónder kanker te krijgen. Blijkbaar is de één langer bestand tegen de schade door roken dan de ander.

    Probleem is dat je dat nooit van tevoren weet. Erfelijkheid en toeval spelen echter een kleine rol als je het vergelijkt met leefstijl. Bij ongeveer 50 tot 70% van de mensen die aan kanker overlijden, heeft namelijk een ongezonde leefstijl een belangrijke rol gespeeld bij het ontstaan van de ziekte.

    Risicofactoren
    Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat bepaalde leefgewoonten en/of -omstandigheden een ongunstige invloed hebben op het ontstaan van bepaalde soorten kanker. Dit worden risicofactoren genoemd. Voorbeelden hiervan zijn: roken, ongezond eten, overmatig alcohol drinken, onvoldoende lichaamsbeweging en overmatig zonnebaden. Maar ook: werken met kankerverwekkende stoffen, bijvoorbeeld asbest. De meeste factoren beïnvloeden het risico pas bij langdurige blootstelling.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    10.276
    17-03-2006

    Bedankt ladies voor al jullie verhalen en steun: ik wens iedereen veel sterkte en ik houd deze topic dagelijks bij. In de eerste reactie staan verschillende links naar reacties die info bevatten. Mochten er meer mensen zijn die informatie of tips hebben: meld ze hier! Wie weet zijn er leden die hier wat aan hebben


    Djazakoem Allah bi gair!

  9. #69
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    zijn er hier ook mensen die ervaringen hebben met het AVL?
    en zijn er ook mensen die een second opinion hebben genomen... in het avl of in het buitenland?

    Ik vraag me steeds af of je maar moet aannemen wat ze in het ziekenhuis zeggen... of dat je niet naar een univercitair ziekenhuis moet of naar een kanker instituut.

    wie? wie heeft er ervaring mee of een mening over.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    10.276
    17-03-2006

    Citaat Geplaatst door wittewarda Bekijk reactie
    zijn er hier ook mensen die ervaringen hebben met het AVL?
    en zijn er ook mensen die een second opinion hebben genomen... in het avl of in het buitenland?

    Ik vraag me steeds af of je maar moet aannemen wat ze in het ziekenhuis zeggen... of dat je niet naar een univercitair ziekenhuis moet of naar een kanker instituut.

    wie? wie heeft er ervaring mee of een mening over.
    Wat bedoel je met AVL?

    En ja...ik heb ervaring met het aanvragen van een second opinion....

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    102
    09-11-2005

    Citaat Geplaatst door Desolate Bekijk reactie
    Up!
    Lieve zuster,

    hartelijk dank voor je waardevolle bijdragen! Zeer goed initiatief om zo'n topic te starten!

    Zelf heb ik recent ook een zeer lieve vriendin en collega aan deze ziekte verloren. Het verdriet is zeer heftig en nog dagelijks aanwezig!


  12. #72
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Desolate Bekijk reactie
    Wat bedoel je met AVL?

    En ja...ik heb ervaring met het aanvragen van een second opinion....

    AVL = Antonie van Leeuwenhoek ziekenhuis.

    hoe heb je het ervaren de second opinion? wordt alles echt opnieuw bekeken of gaan ze uit van de 1e diagnose?
    en waar zijn jullie heen gegaan?

    Ik zit te denken om uit te wijken naar het buitenland... wie heeft hier ervaring mee.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    2.643
    07-09-2007

    Nuttige topic..

    ik zie dat jullie makkelijk kunnen praten over de ziekte, en over de mensen die eraan zijn overleden. Ik kan het gewoon niet, ik heb iemand eraan verloren, en heb er sinds de dood van diegene niet over gepraat, zodra iemand er over begint sla ik dicht, en wil ik huilen. Zodra iemand het woord noemt, staan de tranen me in de ogen, omdat ik terug moet denken aan die tijd, dat ik diegene zo zag lijden en zo bang zag zijn, terwijl wij niks konden doen.. noch de dokters...

    ik besef nu dat ik er nooit over heb gepraat, met niemand niet. Ik ga het liever uit de weg.


  14. #74
    Trotse Mama! Hmdl

    Reacties
    4.518
    27-02-2007

    Citaat Geplaatst door HornyVirgin Bekijk reactie
    Nuttige topic..

    ik zie dat jullie makkelijk kunnen praten over de ziekte, en over de mensen die eraan zijn overleden. Ik kan het gewoon niet, ik heb iemand eraan verloren, en heb er sinds de dood van diegene niet over gepraat, zodra iemand er over begint sla ik dicht, en wil ik huilen. Zodra iemand het woord noemt, staan de tranen me in de ogen, omdat ik terug moet denken aan die tijd, dat ik diegene zo zag lijden en zo bang zag zijn, terwijl wij niks konden doen.. noch de dokters...

    ik besef nu dat ik er nooit over heb gepraat, met niemand niet. Ik ga het liever uit de weg.
    Als je je hart wilt luchten meid.. Het kan altijd..
    Ik weet wat je mee hebt gemaakt..
    Alhamdoulilah

  15. #75
    Elhamdoulileh

    Reacties
    2.412
    17-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door wittewarda Bekijk reactie
    zijn er hier ook mensen die ervaringen hebben met het AVL?
    en zijn er ook mensen die een second opinion hebben genomen... in het avl of in het buitenland?

    Ik vraag me steeds af of je maar moet aannemen wat ze in het ziekenhuis zeggen... of dat je niet naar een univercitair ziekenhuis moet of naar een kanker instituut.

    wie? wie heeft er ervaring mee of een mening over.
    Ik heb zelf geen ervaring met een second opinion. Maar dat is juist de fout die we in het verleden hebben gemaakt, we hadden nooit moeten aannemen wat werd verteld in het ziekenhuis.. Het was net een proefkonijn, chemo sloeg niet aan, oh dan gaan we ff bestralen, bestraling sloeg ook niet aan, of dan proberen we ff dit en zo gingen we door, hij was opeens 1 zielig hoopje die op een gegeven moment liever dood was dan dit nog mee te moeten maken.. Hij heeft zoveel geleden Allaah ie rahmoe, omdat wij er maar dom vanuit gingen dat de artsen wel wisten wat ze deden!!

    Mijn tip aan alle mensen met deze ziekte, of met familie die deze ziekte hebben, vraag altijd een second opinion aan!! Wat de 1 niet ziet, kan de ander wel zien!

    Allaah ie sebarkoem lieve broeders&zusters die hier ook nog mee lopen!!
    Jij maakte mij moeder, ook al ben je nu niet meer bij me.. Mijn meisje, mijn wonder...

    http://forums.marokko.nl/showthread....a6aaaf40bca7e5