Conversation Between Always-Sad and 3ajatie

13 Krabbels

  1. Dankjewel, heel lief van je. Wat je voor mij wenst / gunt, moge Allaah het voor je vertienvoudigen .
  2. Ied mobarek,,Taqabbala Allahoe minna wa minkoem. Liefs,3ajatie
  3. Allah ie barek fiek .

    Shoukran .

    Liefs,

    A-S.
  4. Asalaamu 3alaikum wa Ra7matulahi wa Barakatuh,
    3iedkoem moubarek!
    Moge Allah Soubhana Wa Ta3ala onze sajiemaat en salaat aanvaarden en onze ad3iyaat doen uitkomen In Scha Allah Ameen!
    Liefs,3ajatie.
  5. Dankjewel lieve schat. Prachtige dua . Ik waardeer het zeer. En wat je voor een ander gunt/wenst, moge Allaah het voor jou vertienvoudigen. Allahoema Ameen .

    Liefs,

    A-S.
  6. Ramadan:Ik wens jullie een gezegende maand in berouw en in gebed staand
    Ik wens jullie de grootste beloning lichter dan licht, zoeter als honing
    Ik wens jullie Taqwa en Allah's acceptatie opdat jullie verblijft in Allah Zijn Gratie
    Ik wens jullie Allah's grote Vergiffenis de maand die we allen hebben gemist
    Ik wens jullie bezinning en vele vreugde en vele goede daden, vele deugden
    Ik wens dat al jullie zondes worden vergeven
    Ik vraag Allah voor jullie om Zijn zegen
    Ramadan Mubarak lieve schat!
  7. Dankjewel voor je prachtige dua . Wat je mij wenst, wens ik je dubbel maal meer.

    Veel liefs,

    Always-Sad.
  8. Ik wens jou en je dierbaren een gezegende offerfeest toe. Moge Allah Subhana Wa Ta3ala al jouw wensen in vervulling laten brengen. Moge Allah Subhana Wa Ta3ala jou laten slagen in het wereldse leven en in het hiernamaals. Moge Allah Subhana Wa Ta3ala jou laten schitteren en gelukkig maken. Ameen! Wens jou een fijne 3eid Mubarak . 3ajatie X
  9. Graag gedaan schat!!. Jij ook bedankt en wat je voor mij wenst, wens ik dubbelmaal meer voor jouw.

    Liefs,

    Always-sad.
  10. Dank je lieverd!
    Moge Allah jou geven wat al je hartje begeerd.
    Ameen.
    Dikke kus xxx
Bekijk Krabbels 1 tot 10 van 13