Bekijk originele versie : Ik Mis Het Nu Al!!!!!!!!!
salaam mensen......
Mijn vriend heeft het gister uitgemaakt we hadden een jaar en hebben heel veel meegemaakt...... maar we hebben te veel ruzies omdat we elkaar weinig zien!!!!! en ik wil hem terug!!!!
dus de vraag is hoe kan ik hem terug krijgen??? of
hoe kom ik over hem heen??????
beslemma een hopeloos meisje.
NoreJihan
08-06-2003, 10:13
Origineel gepost door Almira
salaam mensen......
Mijn vriend heeft het gister uitgemaakt we hadden een jaar en hebben heel veel meegemaakt...... maar we hebben te veel ruzies omdat we elkaar weinig zien!!!!! en ik wil hem terug!!!!
dus de vraag is hoe kan ik hem terug krijgen??? of
hoe kom ik over hem heen??????
beslemma een hopeloos meisje
Wat wil je nou
Hem terug of hem laten gaan :(
NoreJihan
08-06-2003, 10:18
IK MIS HET ZOOOOO!!! IK WIL HEM TERUG(MOET HEM TERUG)
KUN JIJ ME HELPEN???
Heb je het uitgepraat en alles eruit gegooid??? :(
NoreJihan
08-06-2003, 10:25
Ja ik heb gister met hem gepraat maar het hielp niet!!!
Laat het even rusten misschien is er iets waar hij meezit enz
En als het de tijd ervoor is praat je het uit
NoreJihan
08-06-2003, 10:37
Origineel gepost door Jorginho
Dit heb ik echt zo vaak gelezen van vrouwen. Echt dat ene regeltje: "dat kun je toch niet zomaar weggooien."
Mannen kunnen dat wel omdat ze gewoon vinden dat het het niet heeft. Na een relatie zijn het veel vaker vrouwen dan mannen die twijfelen aan zichzelf, de situatie toch wat ophemelen, de man in kwestie ophemelen etc etc. Mannen kunnen, in de regel, veel sneller een streep onder en relatie zetten.
WIl je het toch nog proberen, dan zou ik 'm even met rust laten en af en toe telefonishc contact zoeken. OP het moment dat er ouwe koeien uit de sloot gehaald worden er niet op ingaan, want dan heb je zo WEER ruzie. Wees wel jezelf, maar houd je in als het gesprek uit de hand dreigt te lopen.
Succes ermee!
Niet altijd
:zwaai:
NoreJihan
08-06-2003, 10:41
Origineel gepost door Jorginho
Ehhh... daar kom je snel genoeg achter. Kijk, je kunt *31* en dan zijn nummer draaien, kan ie niet zien wie er belt. Als ie je nummer ziet, neemt ie wellicht niet op. Eerlijkheidshalve valt mijn ex me nu nog wel eens lastig, ze belt dan op die manier en nu neem ik niet meer op als het een onbekend nummer of een nummer zonder weergave is...
Dus dat zou ik minimaal doen, als je hem per se wil spreken. Geeft ie echt aan niks meer te willen, dan vrees ik dat je zijn privacy en rechten zult moeten respecteren.
Bedenk: er zijn 900000 singles in Nederland, dus ik maak me sterk dat je daaruit toch de juiste man moet kunnen vinden.
DE WARE bestaat niet, er zijn veel mannen (en voor mij vrouwen) DE WARE. Wil je nu niet horen, maar het is toch zo...
:goedzo:
zinalady
08-06-2003, 11:00
Salaam ZInaatje.....Ik leef echt met je mee....Ik heb het nu ongeveer 4 maandjes geleden uitgemaakt met mijn vriend en nu zul je wel denken dat is het niet hetzelfde maar toch voelde ik precies zoals jij je voelde ook al maakte ik het uit :(
Ik wil je ook zeggen dat hij het heeft uitgemaakt niet betekent dat hij niet van je houdt of jou meteen vergeten is....het is en blijft gewoon moeilijk en *** in zo'n situatie.
Ik heb het uitgemaakt om een reden die mijn exvriend nog niet eens weet....hij denkt ook dat ik het gewoon zat was en er geen zin meer in had maar meid er kan van alles zijn gebeurd....Ik raad je aan om hem nu gewoon ff een tijdje met rust te laten probeer het dan eens om hem te bellen of stuur hem een mailtje....En praat er dan met hem over..vertel hem hoe jij je voelt.
En als hij echt van je houdt dan zal hij in ieder geval proberen om een goeie vriend te zijn en jou rotgevoel weg tekrijgen....
En jorginho....het klopt wat je zegt over jongens, vrouwen gaan het zichzelf kwalijk nemen dat een relatie niet is gelopen zoals die moest lopen......Ik vind wel dat jongens op dat gebied echt veels te makkelijk denken van oHhh het is klaar en dan Boem op naar de andere..........En dat zegt genoeg over the boys..het betekend dat zij ook een soort van Onzeker zijn!
Beslama
zinalady
08-06-2003, 11:12
Neeee dit kan niet de natuur zijn kom op zeg....ALs beide partijen zowel mannen en vrouwen een serieuze relatie hebben gehad.
En dan bedoel ik met serieuze relatie dat je denkt een leven samen op te gaan bouwen....DAt je echt de ware voor elkaar bent.
Dat je lange tijd ( maybe wel jaren) elkaars alles bent voor elkaar leeft.......Ik vind dat gewoon onmogelijk dat een guy of een meisje dan zomaar weer verder met zijn leven kan gaan..NEE ik denk dat het dan geen echte liefde was.
Saffie als het uit is dan is het over ja maar dan moet je ook meteen Bye zeggen tegen je dromen.....alles valt in elkaar jij die dacht samen in de toekomst dit en dat te gaan doen..ALles is weg.
EN dan kan een man dus gewoon zomaar denken ohhhh het was een leuke tijd ...maar ik ben nu weer alles vergeten en vergeven??
Hmmmmm als dat werkelijk zo is dan vind ik mannen nog vreemder dan ik dacht. :eek:
Oke er is duidelijk een verschil tussen een man en een vrouw.....(gelukkig) maar het is een feit dat beide een hart hebben...en gevoelens en daarin kunnen ze gewoon niet in verschillen!
Beslama
zinalady
08-06-2003, 11:26
Okeeeeeeeeuyyyy dan weet ik genoeg....Dus ik ga dan bijna dood van liefdesverdriet zie mijn leven niet meer zitten en zo een boy die gaat gewoon verder als ik het goed begrijp?
DAMmmmm vanaf nu echt geen guy meer voor mij :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.