Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : veel mensen zijn hier geobsedeerd

loubna170
10-06-2002, 14:54

hallo allemaal als ik deze topics allemaal een beetje bekijk dan valt het mij erg op dat veel meiden hier geobsedeerd zijn door het trouwen ,iedereen lijkt hier opzoek te zijn en iedereen droomt over de perfecte man om mee te trouwen .wat ik hiermee wil zeggen is dat jullie er niet zo veel mee moeten bezig houden. ik bedoel iedereen zal wel een keer gaan trouwen en de juiste persoon vinden waarmee je de rest van je leven zal samen zijn .richt je je maar op school en belangerijkere dingen en af en toe dromen mag wel hoor dat doe ik zelf ook maar niet te veel mee bezighouden ,want soms kunnen dromen bedrog zijn :Iluvu:

Widad
10-06-2002, 14:56
Hebben we wel over het juiste forum (en topics)????????????????

loubna170
10-06-2002, 14:57
ja hoor ik heb het hier over Marokkaanse jongeren, liefde en relaties

Widad
10-06-2002, 15:04
ewa meid dan zie jij dingen die ik niet zie

Tinghirgirl
10-06-2002, 15:08

heee loubna je hebt eigelijk wel gelijk!! 100% want hier heeft iedereen over trouwen en in marokko over trouwen jeetje mensen jullie gaan wel insallah trouwen ja! je heb echt gelijk loubna want de laatste tijd praten veel mensen over trouwen ! je zei ook van ga op je studie richten enzo dat is waar ...... hoor goed zo meid als iedereen zo nou denkt........ xxjes

7eloua
10-06-2002, 15:09
Het heet hier ook marokkaanse jongeren, liefde en relaties, dus is er een mogelijkheid, en die kans bestaat he, dat er over marokkaanse jongeren, liefde en relaties wordt gesproken :rolleyes: , wat ook inhoud dat er over trouwen wordt gebabbeld dat hoort er immers ook bij. Kijk eens op andere discussie daar kun je lezen dat dezelfde personen zich ook bezighouden met andere zaken.

GoudenGids
10-06-2002, 15:23
Komt door t weer :D xxGG

7eloua
10-06-2002, 15:26
Of door de leeftijd :rolleyes:

Dida
11-06-2002, 01:23
Ik denk dat trouwen toch wel mysterious is voor alle meisjes en vrouwen. Zelf ben ik nog een meisje..een puber !!! En af en toe droom ik ook weg over trouwen.. En dat is wel logisch.. Trouwen is gewoon iets wat je altijd om je heen hebt gehad sinds jongs af aan..Sinds je eerste bruiloft bewonder je de bruid..!!!! Ik keek me ogen uit naar die mooie kleding die ze droeg..Het leek net een sprookje..en het ging alleen maar om haar...!!! Jarenlang ga je naar zulke bruiloften..mensen om je heen gaan trouwen..En als je zelf een meisje bent en je gaat de pubertijd in..en je word wat ouders dan ontdek je ook jongens..de gevoelens die je dan krijgt zijn niet te omschrijven..verliefdheid vlinders in je buik..Dan zie je jezelf al voor je dat je met zo iemand trouwt !!!! Maar ook het Trouwen is verandert door de jaren heen..Nu trouw je omdat je een leuke jongen hebt leren kennen..en dat het liefde op de eerste gezicht was..en dat hij je wereld en je leven is..Je houd zielsveel van hem..En je weet als je trouwt dan mag iedereen het horen en weten dat jij zoveel van hem houd..en dat hij van jou is..!!! Alles er om heen is een sprookje..Want als je trouwt dan gaat er een wereld voor je open die je nog nooit hebt gekend..zoals *huwelijksnacht* !!! waar ook vele meisjes waarschijnlijk naar nieuwsgierig zijn maar tegelijk bang voor zijn !!!! Trouwen is een mysterie.. En erover dromen zullen we altijd doen tot op de dag dat we zelf trouwen inscha´allah !!!! Maar als je jong bent dan zou ik zeggen..Denk aan je studie en je toekomst..Maak er wat van en laat heel de wereld zien dat jij het ook kan..zonder een MAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ciao Baby ;)

soussiasaida
11-06-2002, 12:55
Ja dat merk ik ook wel, maar ik ben niet zo geobserdeerd om te gaan trouwen etc. Als ik wilde trouwen dan had ik dat allaaaaaaaaang gedaan. GA lekker naar school!

JAMIE_3
09-02-2007, 21:49
hallo allemaal als ik deze topics allemaal een beetje bekijk dan valt het mij erg op dat veel meiden hier geobsedeerd zijn door het trouwen ,iedereen lijkt hier opzoek te zijn en iedereen droomt over de perfecte man om mee te trouwen .wat ik hiermee wil zeggen is dat jullie er niet zo veel mee moeten bezig houden. ik bedoel iedereen zal wel een keer gaan trouwen en de juiste persoon vinden waarmee je de rest van je leven zal samen zijn .richt je je maar op school en belangerijkere dingen en af en toe dromen mag wel hoor dat doe ik zelf ook maar niet te veel mee bezighouden ,want soms kunnen dromen bedrog zijn :Iluvu: Ik vraag me af of jij inmiddels getrouwd bent...:hihi:

MJND
09-02-2007, 21:51
Inderdaad, de oudste meid hier is niet eens 16.

JAMIE_3
09-02-2007, 21:54
:lol: gestooooooooooooord...:haha: