Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagjes over Mijn D600..

AyourInou.
21-06-2006, 19:25

Asalaam Alaykoem, Dames en Heren Ik weet niet hoe alles werkt bij deze telefoon. En zou iemand me kunnen helpen :) Ik zou graag willen vragen hoe ik liedjes kan downloaden op mijn telefoon en waar de bijgeleverde Cd voor dient... En hoe werkt Bluetooth,Waar dient het voor..:o Ik zou jullie erg dankbaar zijn... Bij Voorbaat Dank.. Ma3a Salama,

TranQuility
21-06-2006, 19:57
Asalaam Alaykoem, Dames en Heren Ik weet niet hoe alles werkt bij deze telefoon. En zou iemand me kunnen helpen :) Ik zou graag willen vragen hoe ik liedjes kan downloaden op mijn telefoon en waar de bijgeleverde Cd voor dient... En hoe werkt Bluetooth,Waar dient het voor..:o Ik zou jullie erg dankbaar zijn... Bij Voorbaat Dank.. Ma3a Salama, Hé meid je moet bij www.samsungmobile.com PIM & File Manager 2.0 downloaden. En dan moet je je datakabel vastmaken aan de pc en telefoon. En dat programma openen en dan kan je liedjes overbrengen naar je telefoon. Op die cd staat een programma voor bluetooth enzo. Dan moet je eerst een bluetoothstick kopen en daarmee kan je dan ook dingetjes naar je telefoon sturen enz.

fancyface101
21-06-2006, 20:00
Hé meid je moet bij www.samsungmobile.com PIM & File Manager 2.0 downloaden. En dan moet je je datakabel vastmaken aan de pc en telefoon. En dat programma openen en dan kan je liedjes overbrengen naar je telefoon. Op die cd staat een programma voor bluetooth enzo. Dan moet je eerst een bluetoothstick kopen en daarmee kan je dan ook dingetjes naar je telefoon sturen enz. huh nee hoor als je gwn die cd instaleert dan ken je ook muziek overbrengen op je telefoon met die usb kabel.. dus je hoeft niks te downliaden van het internet en je hoeft ook geen bleutoothstick te kopen En bleutooth is ervoor om bijvoorbeeld muziek of fotos of filmpjes van een ander telefoon naar je eigen telefoon te verzenden, maar dan moet die andere persoon ook bleutooth hebben

AyourInou.
21-06-2006, 20:34
Hartelijk Dank Dames voor jullie hulp... Zijn er nog meer weetjes die ik moet weten over de Samsung D600 ? Ma3a Salama,

fancyface101
21-06-2006, 20:37

Hartelijk Dank Dames voor jullie hulp... Zijn er nog meer weetjes die ik moet weten over de Samsung D600 ? Ma3a Salama, Vraag maar als je iets niet weett,, ik heb die telefoon ook en ik begrijp m wel..;) :o

TranQuility
21-06-2006, 21:17
huh nee hoor als je gwn die cd instaleert dan ken je ook muziek overbrengen op je telefoon met die usb kabel.. dus je hoeft niks te downliaden van het internet en je hoeft ook geen bleutoothstick te kopen En bleutooth is ervoor om bijvoorbeeld muziek of fotos of filmpjes van een ander telefoon naar je eigen telefoon te verzenden, maar dan moet die andere persoon ook bleutooth hebben Dan staat datzelfde programma ook op die cd. Je kan 't met datakabel doen en ook met bluetoothstick. Bluetooth is niet alleen voor 't verzenden van phone naar phone. Ook van pc naar phone en andersom.

fancyface101
21-06-2006, 21:22
Dan staat datzelfde programma ook op die cd. Je kan 't met datakabel doen en ook met bluetoothstick. Bluetooth is niet alleen voor 't verzenden van phone naar phone. Ook van pc naar phone en andersom. Jaa ik weet,, maar van pc naar phone dan moet je eerst een bleutoothstick hebben,, en die heeft ze niet gekregen bij die telefoon...

AyourInou.
22-06-2006, 17:09
Asalaam Alaykoem, Kan je me dan Aub precies uitleggen hoe ik liedjes kan overbrengen op mijn telefoon...:) Dus ik moet de Cd Installeren op mijn Telefoon?:) Ma3a Salama,

ZomaarEenMeisje
22-06-2006, 17:22
Asalaam Alaykoem, Kan je me dan Aub precies uitleggen hoe ik liedjes kan overbrengen op mijn telefoon...:) Dus ik moet de Cd Installeren op mijn Telefoon?:) Ma3a Salama, Je kan het beste een bluetooth stick gaan halen. Dat werkt het makkelijkst,heb ik namelijk ook.

AyourInou.
22-06-2006, 17:25
Asalaam Ma3alaykoem, En weet je ook toevallig hoe zo'n ding kost?:) Ma3a Salama,

ZomaarEenMeisje
22-06-2006, 17:44
Asalaam Ma3alaykoem, En weet je ook toevallig hoe zo'n ding kost?:) Ma3a Salama, Ik heb hem voor 8 euro bij de mediamarkt gehaald,maar ik denk dat ze onderhand wel wat goedkoper zijn. Het is heel handig,en spreekt voor zich. Je kan alles van de pc naar je telefoon overbrengen. Muziek,lezingen,plaatjes,filmpjes etc.

fancyface101
22-06-2006, 17:48
Asalaam Alaykoem, Kan je me dan Aub precies uitleggen hoe ik liedjes kan overbrengen op mijn telefoon...:) Dus ik moet de Cd Installeren op mijn Telefoon?:) Ma3a Salama, Instaleer die programma di eop die cd staat op je computer,, Als je klaar bent heb je op bureaublad het programma samsung pc studio 3 staan als t goed is.. Dan moet je de telefoon met de kabel verbinden met de pc.. En dan die programma openen,, dan kan je het beste klikken op bestanden beheren,, dan opent er een nieuwe scherm,, dat heet phone explorer.. dan klik je bij pc op bijvoorbeeld mijn muziek.. en dan selecteer je de muziek die je op je telfoon wilt hebben en dan klik je daarboven op "naar telefoon"