Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moet ik het afmaken.......

Widad
10-06-2002, 14:07

Komt dit bij jullie bekend voor???????????

Tinghirgirl
10-06-2002, 14:19
ja school hahahhahahhaha xxjes

Widad
10-06-2002, 14:20
nee dat bedoel ik niet...... kisses back at ya...

Widad
10-06-2002, 14:21
Moet ik het afmaken.. komt hier vaak voor "te vaak"

DintelOx
10-06-2002, 14:21

wat afmaken??? een schaap ofzo?

7eloua
10-06-2002, 14:42
haha grappig dintelox :rolleyes: inderdaad ik zit soms verhaaltjes mee te lezen en die worden dan of niet afgemaakt of er wordt tienduizend keer gevraagd of het moet worden afgevraagd :kwaad: , maajaa wel leuk dat er initiatief wordt genomen, heb ik wat te lezen :D

GoudenGids
10-06-2002, 14:43
:confused: :eek: :rolleyes: :D

Widad
10-06-2002, 14:48
Origineel gepost door 7eloua haha grappig dintelox :rolleyes: inderdaad ik zit soms verhaaltjes mee te lezen en die worden dan of niet afgemaakt of er wordt tienduizend keer gevraagd of het moet worden afgevraagd :kwaad: , maajaa wel leuk dat er initiatief wordt genomen, heb ik wat te lezen :D Dat bedoel ik nou......... verhalen hier worden nooit afgemaakt...... dan beginnen ze te schrijven... en dan stopt het verhaal. Volgende bericht is "moet ik het afmaken"....... Nou 7eloua ik zeg je eerlijk ik lees ze niet meer....... ik kijk gelijk naar de volgende bericht... en als ik daar lees "moet ik het afmaken" dan lees ik het verhaal helemaal niet meer. Widadje

7eloua
10-06-2002, 15:01
Dit verdienen ze :stomp: nee hoor grapjuuuh!!!! :D

Dida
10-06-2002, 15:47
Nou ik zeg nooit..´moet ik het afmaken..´ Weet je hoe graag ik verhalen wil afmaken.En het boeit me ook niet als iemand zegt nee maak het niet af ..!!!!!!!!!!!!!! Een verhaal begint en heeft een einde ! Ciao Baby ;)

Widad
10-06-2002, 17:19
Origineel gepost door Crazy_Baby Nou ik zeg nooit..´moet ik het afmaken..´ Weet je hoe graag ik verhalen wil afmaken.En het boeit me ook niet als iemand zegt nee maak het niet af ..!!!!!!!!!!!!!! Een verhaal begint en heeft een einde ! Ciao Baby ;) Waarom maak je het niet GELIJK af...............

Dida
10-06-2002, 17:35
Origineel gepost door Widad Waarom maak je het niet GELIJK af............... Ja kon dat maar in 1,2,3 dat het dan af is. Ik heb de laatste dagen echt heel veel geschreven.En ik ben van plan om een lange tijd zo bezig te zijn zodat hij eindelijk af is.Maar ik weet dat er een einde aan komt omdat ik dit verhaal verzonnen van begin tot einde.Duz ik weet al wat gebeuren gaat ! Ciao Baby ;)