Bekijk originele versie : Wie is jullie dit jaar.......
Wie is jullie dit jaar..........
het meest bij gebleven?????
Het kan zijn een vriendin, een familielid, gewoon iemand die je ooit ben tegengekomen!!!
Nou vertel maar op............
iemand.....................die ik eigenlijk HAAT! :boos:
echt! iemand van wie ik veel heb geleerd en door wie ik nooit meer in herhaling zal vallen van de fout die ik heb gemaakt!!
alleen Allah ben ik wat verschuldigd en als hij me vergeeft..........ben ik blij!!
xxxprinsesxxx
07-06-2003, 23:03
Een vriendin..... Mijn schatje Ihsanetje..... Kan me geen betere vriendin voorstellen... FRIENDS FOR LIFE!!!!!!!!!!!
Lieverd, als je dit leest... Love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :kusgrijs:
Een vriendin die altijd voor me klaar staat en die zelfs voor mij door het vuur loopt, zou niet weten wat ik zonder haar aanmoet :(
Ladyx1983
07-06-2003, 23:07
me lieve schatje :Iluvu: :Iluvu: hij zal me altijd bij blijven :Iluvu: :Iluvu: ik ben toch zo gek op hem en het mooie is hij ook op mij :verliefd: :verliefd:
xxxprinsesxxx
07-06-2003, 23:07
Origineel gepost door Nima19
Bij mij ook iemand vandaar deze topic!!! Alleen degene waarover ik het heb is er niet meer!!! Dus die zel me niet alleen dit jaar bijblijven, maar voor de rest van mn leven....
Diegene is er niet meer... Gecondoleerd lieverd... (tenminste....)
khadies17
07-06-2003, 23:11
mijn vriendin een schatje die alles voor me doet hoe moeilijk het ook maar mag zijn.ze gaat voor mij door de vuur, maar ik ook hoor.:haha:
kiss khadies
praatjes
07-06-2003, 23:12
Ik zie veel mooie bekende gezichten in deze topic :cool:
Ladyx1983
07-06-2003, 23:13
Origineel gepost door praatjes
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
xxxprinsesxxx
07-06-2003, 23:13
ik ga er van uit dat diegene is overleden.... :rolleyes:
xxxprinsesxxx
07-06-2003, 23:15
Origineel gepost door praatjes
Ik hoop dat ik er niet 1 van ben :ego:
xxxprinsesxxx
07-06-2003, 23:19
Ja degene in kwestie is overleden.... Kan me er nog zo rot door voelen
Denk maar zo... hij of zij heeft het nu veel beter.... vergeet niet dat hij/zij op een veiliger plek is op dit moment...
Shbekkia
07-06-2003, 23:20
Ja degene in kwestie is overleden.... Kan me er nog zo rot door voelen
Inna lilahi wa'na ilajhi raji3oen.....
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om mijn ervaring van gisteren te vertellen.
waar gebeurt.
het is mooi weer, vrijdagavond rond uur of negen, op station ns richting eindhoven, ik liep langs een marokkaanse meisje met mooi hoofdoek, ik had in eerste instantie mijn ogen naar beneden en heel snel stiekem gekeken, paar meters verder keek ik nomaals en ik wist niet wat ik zag.
ze zat gewoon met sigaret in de hand te roken, en geniet ze kennelijk ook van.
ik ging naast haar staan, en vroeg haar of ze marokkanse is, ze antwoordde laat me met rust, ik was vastberaden om gewoon te zeggen wat ik van vond. daarna had ik gevraagd of ik iets mog vragen, ik kreeg steeds dezelfde antwoord, laat me met rust.
ik ging gewoon door met praten en zei ik tegen haar dat ik het een rare combinatie vond, een hijab en siggaret in de mond.
ze antwoord, ben je mijn vader ben je mijn moeder, ik weet je intensies maar ik heb geen zin om te praten, dit was haar antwoord.
de bus kwam waar ze op zat te wachten, gooide ze de peuk en pakte haar tas en gaat naar huis.
de rest had ik maar zelf ingevuld.
ze komt dan thuis en de ouders trots op hus dochter hijab tabarakellah een brave meid denkt iedereen, maar te vergeefs de werkelijkheid is anders.
wordt vervolgd.
wat vind jullie van mijn actie broeders en zusters, of had ik beter mijn mond moeten houden, en zoals ze zei ik ben haar vader of moeder niet!
ik ben benieuwd naar jullie reacties, en hoe had jullie dit aangepakt.
beslama
Origineel gepost door Manal09
Een vriendin die altijd voor me klaar staat en die zelfs voor mij door het vuur loopt, zou niet weten wat ik zonder haar aanmoet :(
:ego: ik weet ik weet :lekkerpuh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.