Bekijk originele versie : Verliefd
Ladyx1983
07-06-2003, 22:56
Wie zijn hier ook zo zo zo zo erg Verliefd ??????????? :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
xxxprinsesxxx
07-06-2003, 22:57
ik niet, dus heb je nog shi lekkere lieve vrijgezelle broer, vriend, neef, buurjongen voor me????????????????? :D
ikke niet.............heb alleen maar tranen aan alles over gehouden!! :huil:
ADVIES: BEGIN NIX MET DE GENE DIE JE LEUK VIND, WANT JE KRIJGT ENORME SPIJT!!!!!!!!!!
Ladyx1983
07-06-2003, 23:00
hihihihi geen broer nee maar wel een stel leuke buurjongens en neven in marokko:hihi:die dit jaar graag naar ned willen komen:hihi:
Ladyx1983
07-06-2003, 23:01
Origineel gepost door mimia
ikke niet.............heb alleen maar tranen aan alles over gehouden!! :huil:
ADVIES: BEGIN NIX MET DE GENE DIE JE LEUK VIND, WANT JE KRIJGT ENORME SPIJT!!!!!!!!!!
niks met de gene die je leuk vintd :confused: wel dus met iemand die je helemaal niet zit zitten of zo :confused:
xxxprinsesxxx
07-06-2003, 23:01
Origineel gepost door ladyx1983
hihihihi geen broer nee maar wel een stel leuke buurjongens en neven in marokko:hihi:die dit jaar graag naar ned willen komen:hihi:
Ewa daar ken ik ook genoeg lekkere, lieve jongens... maar nee dank je... dan hoeft het niet... maare... zou je ff de cv´s van je buurjongens inclusief foto´s willen opsturen... alvast bedankt :D
Ladyx1983
07-06-2003, 23:02
Origineel gepost door chabab
:rolleyes:
hmmmmm jij bent dus duidelijk Niet verliefd :rolleyes:
Ladyx1983
07-06-2003, 23:04
Origineel gepost door xxxprinsesxxx
Ewa daar ken ik ook genoeg lekkere, lieve jongens... maar nee dank je... dan hoeft het niet... maare... zou je ff de cv´s van je buurjongens inclusief foto´s willen opsturen... alvast bedankt :D
jah k heb het ze gemaild dat ze in aanmerking kunne komen voor een enkeltje Europa ze zullen me zo spoedig mogelijk hun cv en recente foto mailen/faxen je zal zo spoedig mogelijk van me horen
en wat beterft de buurjongens hier..... :p ik heb al een advertentie gehange in de buurthuis en cafe's waar ze altijd zitten met me mail adres dus je zal ze ook binnekort ontvange
keus genoeg:hihi:
C_warrior
07-06-2003, 23:25
Origineel gepost door ladyx1983
hmmmmm jij bent dus duidelijk Niet verliefd :rolleyes:
Hihihih Ik verliefd?
Maybe
Ja, ik heb sinds eergisteren een vriendje.
En sinds vandaag nog een vriendje.
Dus in totaal NU twee vriendjes :stout:
C_warrior
07-06-2003, 23:30
Origineel gepost door Masriya
Ja, ik heb sinds eergisteren een vriendje.
En sinds vandaag nog een vriendje.
Dus in totaal NU twee vriendjes :stout:
:eek:
Ikke..!!!!
:Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:
C_warrior
08-06-2003, 00:18
I like someone Very much :o
Geen details !
SweetRose
08-06-2003, 00:20
I like chabab :o
yasminne
08-06-2003, 00:21
Ik zit in zo een periode :huil: :huil: :huil:
Origineel gepost door chabab
I like someone Very much :o
Geen details !
Chabab!
Vertel vertel vertel.......ik ben het maar yasmientje aan mij kun je het toch wel kwijt :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.