Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik schiet zo snel in de lach!!!!!!

teletubbie
21-06-2006, 10:50

wie heeft dit ook of ben ik de enigste:hihi: ik schiet vaak in de lach om nieks, het probleem heb ik altijd in de wachtkamers. laatst was ik met m'n zoontje naar de dokter geweest, het was best druk en stil, iedereen keek elkaar zowat aan. mijn zoontje begon ineens hard te lachen :hihi: :hihi: i.p.v. hem aan te moedigen dat ie op moet houden, schiet ik zelf ook in de lach :hihi: iedereen keek ons aan, vooral die ouderen keken zo raar.:maf: er waren paar jongen mensen, die deden ook mee met lachen. de dokter kwam binnen om een patient mee te nemen, nou! die schoot ook in de lach, :hihi: dit probleem heb ik vaak, soms is het niet leuk maar komt automatich. zijn er meer dames die dit hebben, of ben ik de enige die niet spoort.:hihi:

Pipi1900
21-06-2006, 10:51
je spoort gewoon niet...hahahahaahaha.... iwa safie waarom zou je je zoontje moeten behoeden van het lachen...belachelijk!

bunty_aur_bably
21-06-2006, 10:56
Awa3die....................Ik heb dat als ik op bezoek ben en het tijdens het eten zo stil is dat je mensen hoort smakken:maf: ...............ik moet dan aan dingen denken die heel grappig zijn:hihi: ik probeer er niet aan te denken, maar het lukt niet!! ik ga dan zogenaamd hoesten en tussendoor hoor je wel een lachje........hahhahah en niemand die meedoet!!:moe:

dina34
21-06-2006, 10:59
als ik eenmaal begin te lachen dan ben ik echt niet te stoppen, soms sschaam ik me dood vooral als ik in de trein of in de bus zit wajouw dan kijkt iedereen mij aan van stil jij , maar dan ga ik juist meer lachen, soms vind ik het zelf storend dus dan denk ik heel slechte dingen zodat ik niet ga lachen maar waloo ik blijf lachen tot dat ik tranen in mijn ogen heb en buikpijn.

doha
21-06-2006, 11:00

wie heeft dit ook of ben ik de enigste:hihi: ik schiet vaak in de lach om nieks, het probleem heb ik altijd in de wachtkamers. laatst was ik met m'n zoontje naar de dokter geweest, het was best druk en stil, iedereen keek elkaar zowat aan. mijn zoontje begon ineens hard te lachen :hihi: :hihi: i.p.v. hem aan te moedigen dat ie op moet houden, schiet ik zelf ook in de lach :hihi: iedereen keek ons aan, vooral die ouderen keken zo raar.:maf: er waren paar jongen mensen, die deden ook mee met lachen. de dokter kwam binnen om een patient mee te nemen, nou! die schoot ook in de lach, :hihi: dit probleem heb ik vaak, soms is het niet leuk maar komt automatich. zijn er meer dames die dit hebben, of ben ik de enige die niet spoort.:hihi: hahahahaha ik heb dat ook zo vaak, ik kan niet tegen stilte:maf: vooral bij mijn schoonouders, het is altijd daar zo stil niemand praat en dan ga ik over alles en nog wat denken en begin spontaan te lachen me man op me voet stampen van houd op, ze kijken me dan zo raar aan........ ben dit niet gewend, bij mijn ouders is altijd druk iedereen praat zelf doorelkaar heen en dan kom ik bij mij schoonouders, nou het enige wat je hoort is de tv en de baby, voor de rest is iedereen stil, moet af en toe smoesje verzinnen om de kamer uit te lopen voordat het echt uit de hand loopt, doet me ook vaak dan denken aan me oom, die was zo iemand dat als we aan het eten waren dat iedereen stil moet zijn niemand mag praten tijdens het eten, ik en me zus waren toen bij hun op bezoek en we waren toen aan het eten, ik en me zus keken elkaar aan van waar zijn we beland en toen liet iemand een puf, nou je kon ons daar oprapen en weggooien we kwamen niet meer bij, me oom was zo boos heeft die toen ons van de kamer weggestuurd:haha: en elke keer dat ik bij mijn schoonouders ben moet ik daar aan denken.

serenity
21-06-2006, 11:01
Hahaha, lachen is gezond! :D

latifa_soussia
21-06-2006, 11:01
OOooohhh ik heb dat ook zooo vaak!! :eek: Ik was een keer aan het werk en op een gegeven moment zag ik dat er een man bij mij zou komen afrekenen, maar die man, die ken ik van de buurt, echt zo'n arabische viespeuk die naar elke meisje fluit...:rolleyes: Dus toen hij bij mij kwam, schoot ik helemaal in de lach, ik kon er gewoon helemaal niks meer aan doen...:moe: En hij dacht echt dat ie gehosseld had meskien, sindsdien komt ie bijna elke dag effe shoppen...:moe: En ik heb ook heel vaak dat als ik iemand wat aan het vertellen ben, ik opeens de slappe lach krijg, het lijkt dan echt alsof ik aan het liegen ben, wat dan helemaal niet zo is...:maf:

teletubbie
21-06-2006, 11:03
Awa3die....................Ik heb dat als ik op bezoek ben en het tijdens het eten zo stil is dat je mensen hoort smakken:maf: ...............ik moet dan aan dingen denken die heel grappig zijn:hihi: ik probeer er niet aan te denken, maar het lukt niet!! ik ga dan zogenaamd hoesten en tussendoor hoor je wel een lachje........hahhahah en niemand die meedoet!!:moe: dat had ik een keer bij m'n schoonvader: we zaten alleen in de woonkamer m'n schoonma was thee aan het maken. hij was al jazeera aan het kijken, het was schijnbaar zo spannend dat ie op de punt van de bank zat en met een raar gezicht naar de scherm keek. toen ik dat zag; schoot ik in de lach:hihi: hij was kwaad, en antwoorde wat valt er nou te lachen kijk naar de beelden, jonge kinderen die vermoord zijn. ik zei, daar lach ik niet om, maar ik ga niet zeggen waarom wel. die zal wel denken.

bunty_aur_bably
21-06-2006, 11:04
dat had ik een keer bij m'n schoonvader: we zaten alleen in de woonkamer m'n schoonma was thee aan het maken. hij was al jazeera aan het kijken, het was schijnbaar zo spannend dat ie op de punt van de bank zat en met een raar gezicht naar de scherm keek. toen ik dat zag; schoot ik in de lach:hihi: hij was kwaad, en antwoorde wat valt er nou te lachen kijk naar de beelden, jonge kinderen die vermoord zijn. ik zei, daar lach ik niet om, maar ik ga niet zeggen waarom wel. die zal wel denken. :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: ooh wat erg

HoneyBee
21-06-2006, 11:04
Ik ben juist heel emotioneel. Barst snel in huilen uit. Echt soms om de kleinste dingen.

latifa_soussia
21-06-2006, 11:08
Ik ben juist heel emotioneel. Barst snel in huilen uit. Echt soms om de kleinste dingen. Ik heb soms ook van die rare acties! :moe: Laatst zei mn broertje iets tegen me....Later toen mn broer erbij kwam zitten herhaalde die mormel het weer en toen ik er stoer op wou reageren, kwamen de tranen tevoorschijn en zei ik:" wacht effe hoor, nu word ik emotioneel!".....:hihi:

Souraida
21-06-2006, 11:09
Als er iets gebeurd dan schiet ik weleens in de lach en ben ik niet meer te stoppen, maar niet uit t niets. Maar als ik weer mensen zie die uit t niets gaan zitten lachen dan lig ik ook dubbel.

teletubbie
21-06-2006, 11:15
dat bedoel ik nou!!! ik lig helemaal dubbel nou, door die verhalen van jullie. mijn dochtertje van 1,5 lacht nu ook mee. het promleem bij mij is dat ik sowat in m'n broek plas

lilchakir
21-06-2006, 11:15
Hahaha, lachen is gezond! :D:hihi: super gezond ..ik kreeg zelf een vreselijk lach bui:moe: toe ze mekiena elwalida der geld hadden gejat:maf2: was toe ruim 500 gulden mijn moeder meskiena .zat de hele tijd.oeyek oeyek der valt wat te lachen yek hum ..maar ik kon der echt niks tegen doen .ik heb dat namelijk als ik de zenuwen heb heel erg ..:jammer: