Bekijk originele versie : als je een date hebt............
chainreaction
07-06-2003, 21:52
in andere landen hebben ze een term the sutch way voor daten
dat betekend dat t meisje voor zichzelf payt
doen de jongens in nl dat egt want dat is vet gierig en niet gepast ik vind dat egt niet staan
dat heet emancipatie :hihi:
Guadaloupe
07-06-2003, 21:56
ewa
iedereen zat toch te schreeuwen om emancipatie
aanvaard dan alles
chainreaction
07-06-2003, 21:57
ik bedoel wel the dutch way
j adan moeten ze je maar niet uitvragen he
misschien ben ik ouderwets maar ik vind t egt lelijk mijn vriendin moest een keer alles voor m betalen omdat ie geen geld op zn bank had dan wil je toch egt geen 2e date
chainreaction
07-06-2003, 21:58
dat heet emancipatie
of gierigheid
Guadaloupe
07-06-2003, 22:01
Ik kan je zeggen dat ik me niet op me gemak zou voelen als hij alles voor me zou betalen...k heb dan eerder het idee, voor wat hoort wat
hoezo wantrouwig :rolleyes:
ey...ik pay altijd voor hem en voor mij....meestal komt ook zijn mams en paps mee.....en voor hun pay ik dus ook!!
is toch hartstikke normaal???? ik heb toch zo'n een goede baan...ik verhandel namelijk poedersuiker.....oftewel........meel..........ofte wel......coca!
Origineel gepost door chainreaction
dat heet emancipatie
of gierigheid
nee nee definetetly emancipatie:D
masterswazzup
07-06-2003, 22:07
het is en het sal so blijve de jongeh betaald meestal alles maar dat komt ook door dat jonges eergevoel hebbe want is tog ook bietje voor schut als je gaat ete of naar filmpie en meisje betaald da hoort gewoon nie !!!!!!
De jongen betaald in het begin alles, daarna worden de rollen omgedraaid!
Sim,
chicamaroquia
07-06-2003, 22:11
De ene keer betaal ik, de andere keer betaalt hij. Who cares, het gaat erom dat je van elkaar houdt en leuke dingen samen doet. Dan maakt het niet uit of het geld uit mijn of zijn portemonnee komt! :Iluvu:
ladymarueca
07-06-2003, 22:22
ja toch ene keer jij andere keer hij!!
als je het maar leuk hebt!!
xxx from a lady
chicamaroquia
08-06-2003, 13:18
Daarom!
salina83
08-06-2003, 13:38
Origineel gepost door chica*******a
De ene keer betaal ik, de andere keer betaalt hij. Who cares, het gaat erom dat je van elkaar houdt en leuke dingen samen doet. Dan maakt het niet uit of het geld uit mijn of zijn portemonnee komt! :Iluvu:
:goedzo: . zo is het!
chicamaroquia
08-06-2003, 13:42
Origineel gepost door salina83
:goedzo: . zo is het!
Ja toch! waarom moeilijk doen over die paar centen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.