Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sauna!!!!

AngeliNora
07-06-2003, 21:46

Hallo, Wie kan me helpen. Ik zoek een sauna in Schiedam. Het is een Sauna die je kan huren voor een paar uurtjes en kan je bepalen met wie je er ingaat. Het enige wat ik weet is dat er een vriendin van een vriend me daar komt.Alleen heb ik geen contact meer met die mensen dus ik weet niet waar het ligt. Misschien dat jullie een andere sauna kennen in de buurt van Rdam.... Groetjes Nora

AngeliNora
07-06-2003, 21:55
Dat was me vraag niet en ik ben niet para. Ik wist niet dat de sauna alleen voor in de winter is. LOOSER

AngeliNora
08-06-2003, 14:18
Bull!!!! Er is wel eentje. En als jullie het niet weten reageer dan niet zo dom. Of zegge dat er geen een is. Want er is WEL

AngeliNora
08-06-2003, 15:39
Wallah jullie spacen RARE MENSEN!!!!!

Bent_Fes
14-07-2003, 21:33

Zou ook best willen weten waar dat kan (prive sauna)...

mimi_tangaouia
16-07-2003, 15:40
ik zou zeggen open het telefoonboek en bel alle sauna's in scheidam op en vraag het ze

oumnia
17-07-2003, 12:53
Hoi hoi, Ik las je berichtje over een prive sauna in Schiedam, helaas woon ik in Amsterdam en weet ik niet veel over sauna's. Maar ik weet wel dat er 1 in Amsterdam zit. Deze heet Sauna Damrak en zit op het adres : Damrak 54 te Amsterdam (een paar minuten van Centraal Station) telefoonnummer is 020- 6226012, je betaald iets van 30 euro voor 2 uurtjes geloof ik. En dan beschik je over een sauna en een rustruimte voor 2 personen. Het lijkt wel alsof die sauna van mijn vader is ofzo, wat een reclame!!! Nee ik weet het van iemand die daar vaak naar toe gaat, schijnt erg leuk te zijn, ik hou er niet zo van, maar mocht je een keertje in Amsterdam zijn dan weet je dus waar je een prive sauna kunt vinden. Groetjes, Oumnia......