Bekijk originele versie : lesbie
Hallo allemaal,
Ik ben jongedame die altijd heeft gedacht dat ze gewoon hetero was..tot nu, ik ben er eindelijk achter gekomen dat dit niet zo is..ik val op vrouwen, de meeste mensen in mijn omgeving hadden het al lang door, mannelijke dingen die ik volgens hen deed..ik zei gewoon altijd dat ik mijn droomman nog niet had gevonden..vind je het gek..er is voor mij geen droomman, maar een droomvrouw.
Ik weet dat het volgens de Islam niet is toegestaan,maar het is mijn gevoel.
Ik ben niet van plan het gevoel te bepraktiseren, ik wil alleen heel graag in contact komen met dames die hetzelfde gevoel hebben en me dus begrijpen..
Sayyid_AZ
08-06-2003, 11:53
salaamu aleikoum,
Je moet deze strijd voeren tegen de vervloekte shaytaan.Het is iets wat je word aangepraat.De stem van shaytaan is niet te onderscheiden van de eigen stem.
Mensen schatten Allah swt te laag in..terwijl Hij degene is die de hemelen en de aarde en alles wat er op en tussen ligt in waarheid heeft geschapen.
vecht tegen deze gedachten..het is waarschijnlijk (Allahu a3lam) zo dat je gewoon nog niet iemand bent tegengekomen die je interessant vind..
ga dat niet in combinatie met een bepaalde 'mannelijke' houding die je hebt,zien als het zijn van een homosexueel.
Allah swt is de Vergever en Zijn vergevensgezindheid overstijgt Zijn wraakgierigheid, maar als je eenmaal dood bent dan is het te laat om om vergeving te vragen en berouw te tonen.
39- Soerat az-zoemar
(61)Maar God redt hen die godvrezend zijn om wat zij tot stand hebben gebracht.Hen treft geen kwaad noch zullen zij bedroefd zijn.
Allah swt belooft in vele surah's dat hij de godvrezenden zal beschermen en dat deze niet bedroefd zullen zijn.Wees godvrezend en gedraag je dus als een godvrezende (door je te houden aan Zijn regels en je te onthouden van de zonde).
39- Soerat az-zoemar
(67)Zij hebben God niet op Zijn juiste waarde geschat.De gehele aarde zal namelijk op de opstandingsdag in Zijn greep zijn en de hemelen zullen zijn samengevouwen in Zijn rechterhand.Hij zij geprezen, verheven als Hij is boven wat zij aan Hem als metgezellen toevoegen.
Geef je niet over aan de wiswas van de vervloekte shaytaan..hij zal de mensen al te graag de vernietiging in helpen..hij haatte de mens nog voordat het een ziel had.
De mens is niet bij krachte om shaytaan te verslaan, zorg ervoor dat je je toevlucht zoekt bij de Almachtige die dat wel kan..indien je deze strijd voert voor Allah swt, dan zul je zeker een overwinnaar zijn.
39- Soerat az-zoemar
En God liet hen in het tegenwoordige leven de schande proeven, maar de bestraffing van het hiernamaals is nog erger.Als zij het maar wisten.
Aan jou de keuze wat je doet. Verruil de jaartjes die je hier nog hebt niet voor het eeuwige hierna.
Moge Allah swt je leiden inshaAllah
Ma3a Salaam
ps. ik denk dat je wat meer serieuze reacties krijgt als je je gebruikersnaam verandert.
GangstaLovin
08-06-2003, 12:34
tja blijkbaar voor eeuwig alleen ....
Sayyid_AZ
08-06-2003, 13:10
salaamu aleikoum,
zorg ervoor dat je een praktiserende moslima bent..zorg ervoor dat je bid en je aan de andere verplichtingen voldoet.
Doe daarnaast veel du'ah.
zoals in de Qur'an staat is Allah swt de hoorder van het gebed.
wat zegt shaytaan:
14 Soerat Ibrahiem
(22)En de satan zegt, wanneer de beslissing is gevallen: Voor de onrechtplegers is er een pijnlijke bestraffing.
zuster doe jezelf geen onrecht aan en geef geen gehoor aan de vervloekte shaytaan. Allah swt heeft de harten in de hand..zorg ervoor dat je door te praktiseren indirect zorgt voor genezing van jouw hart..als jij 1 stap richting Allah swt neemt, dan neemt Hij er 10 richting jou..subhanAllah.
Shaytaan die probeert mensen op iedere mogelijke manier te pakken en zelfs via het geloof..zorg ervoor dat je de Qur'an goed bij de hand houdt en dat je handelt naar godvrezendheid.
Dit is duidelijk een beproeving..zorg ervoor dat je de strijd aangaat, dan zal het gevoel inshaAllah veranderen.
Allah swt is met de godvrezenden en dezen zullen nimmer bedroefd zijn.
Ma3a Salaam
GangstaLovin
08-06-2003, 15:17
Origineel gepost door Ouidath
*zelfmoord optie*
:jammer:
anissa1985
08-06-2003, 19:08
amahoela!
anissa1985
08-06-2003, 19:10
een lesbie??!
anissa1985
08-06-2003, 19:12
ik begrijp sommige mensen niet..... :jammer:
Lady_moi
24-06-2003, 19:50
Origineel gepost door balhaar
Hallo allemaal,
Ik ben jongedame die altijd heeft gedacht dat ze gewoon hetero was..tot nu, ik ben er eindelijk achter gekomen dat dit niet zo is..ik val op vrouwen, de meeste mensen in mijn omgeving hadden het al lang door, mannelijke dingen die ik volgens hen deed..ik zei gewoon altijd dat ik mijn droomman nog niet had gevonden..vind je het gek..er is voor mij geen droomman, maar een droomvrouw.
Ik weet dat het volgens de Islam niet is toegestaan,maar het is mijn gevoel.
Ik ben niet van plan het gevoel te bepraktiseren, ik wil alleen heel graag in contact komen met dames die hetzelfde gevoel hebben en me dus begrijpen.
tfoeeeeeee vuile manwijf vieze lesbie ik heb geen respect voor u vieze straathond
BerberLayD
24-06-2003, 20:45
:jammer:lady_moi,....
de koran zegt wel dat je zoveel mogelijk mensen op het' Goede pad moet brengen door ze van de Islam te overtuigen,..maar elkaar respecteren staat als een van de BELANGRIJKSTE dingen die je moet doen om ZELF een goed moslima te zijn.:jammer:..
en balhaar....
je mannelijke gedrag heeft niets met je geaardheid te maken, althans in de meeste gevallen... ik durf u echt geen advies te geven,
alleen 1ding: DE QU'RAN HEET ALLE ANTWOORDEN voor je..:)..
gegroet...BL..
Moeslimma87
25-06-2003, 11:47
Origineel gepost door lady_moi
tfoeeeeeee vuile manwijf vieze lesbie ik heb geen respect voor u vieze straathond
hchoema ka3!!! Heb respect voor anderen a boehali, en doe
dou3a en vraag allah swt om deze persoon te helpen en
om haar op het rechte pad te houden!! Met die reactie help
je haar echt niet vooruit hoor!!! :( :rolleyes:
Ik vindt het persoonlijk al mashallah dat ze het durft zeggen
en dat ze erbij zegt dat ze ertegen zal vechten!! dit is al een
bewijs dat ze er wat aan probeert te doen, en dat ze moeite
doet voor de islam, wat we ni kunnen zeggen over de alle
andere mensen hier!!! zonder bijbedoelingen over de laatste zin!!
Ik wens je echt veel succes,
Miss_Arabia
25-06-2003, 11:56
Ik hoop dat je op het goede pad terecht komt, en Incha Allah zal alles goedkomen.
Ga absoluut niet op je gevoel af, ookal is deze zoo sterk!!!
Ik wens je heel veel succes....!!!!!
Beslamaa
MissMaffia
26-06-2003, 09:05
mevrouw_miepie als je een moslim bent is iedereen het zelfde ok...
Rabatboy
26-06-2003, 09:09
Origineel gepost door Juffrouw_Miepie
Niet iedereen is hetzelfde
jah daar heb je gelijk in maar een lesbie is gewoon te erg joh!!
gewoon triest en nog een marokkaan ook :eek: zoals sayyid_AZ
zij het is gewoon de saytan die daar bezig is!!
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.