Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aan alle die een pm van mij hebben ontvangen!

Hamida
07-06-2003, 19:03

Heey liefie, Ik hoop je snel weer te zien want ik mis je nu al. We moeten gauw weer afspreken. Vond je het niet ook gezellig?? Ik hoop je snel weer te spreken Liefs, Hamida dit is de tekst die iedereen heeft ontvangen ik kan er niets aan doen en ik weet niet wie het heeft verzonden naar iedereen ik bedoel er dus niets mee SORRY!! bousa

SweetRose
07-06-2003, 19:16
Kheb 'm allesinds niet ontvangen :) ps: verander vlug je wachtwoord..mss heeft iemand jou wachtwoord en verzendde die daarmee die pm's..dus verander 'm is de boodschap ;)

samiratjee
07-06-2003, 19:29
Jammer ik wilde je zo graag zien :hihi:

Hamida
07-06-2003, 20:41
ze hebben mijn wachtwoord niet het gebeurd wanneer ik zelf op marokko.nl aangemeld ben en ik snap niet hoe dat kan en misschien krijg je me wel te zien. ;) bousa

SweetRose
07-06-2003, 21:06

Misschien spelen de moderators een spelletje met jou? :D:D

Hamida
07-06-2003, 21:47
zou je denken?? ik vind dit in ieder geval geen leuk spelletje die jongens denken dat ik zielig ben en er werd zelfs een opmerking gemaakt dat ik niet met jongens moet afspreken die zich voordoen als anderen ik moest voorzichtig zijn en ik heb nog nooit met iemand van marokko.nl afgesproken als de moderaters dat doen dan zijn ze wel heel erg zielig en volgens mij zijn ze dan ook bezig met het schenden van mijn privacy en dat is illegaal bousa

Hamida
11-06-2003, 19:12
Origineel gepost door samiratjee Jammer ik wilde je zo graag zien :hihi: volgende keer beter ;) :zwaai: bousa

Lady_moi
11-06-2003, 19:15
ik heb niks gekregen

yasminne
11-06-2003, 19:17
Misschien dat je nog ergens aangemeld bent op een openbare computer! Zoals bv op school!

yasminne
11-06-2003, 19:19
Origineel gepost door SlaatNergens0p ben jij de vrouwelijk Romanticus die Mannen Ronselt voor haar peeskamers ? Ja die bestaat ook, maar die zoekt letterlijk!