Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben zwanger...........

Pagina's : [1] 2 3 4 5

prinsesz_210
20-06-2006, 14:40

ik ben zwanger van een jongen maar hij wilt het niet meer en heeft me een sms gegeven dat het kind niet van hem is dus wil iemand a.u.b mij helpen wat ik moet doen dankej wel groetje ilham

Nenet
20-06-2006, 14:49
ik ben zwanger van een jongen maar hij wilt het niet meer en heeft me een sms gegeven dat het kind niet van hem is dus wil iemand a.u.b mij helpen wat ik moet doen dankej wel groetje ilham is dit waar of alleen maar onzin??:o als het waar is ... richt je tot het geloof.. en vraag Allah (swt) voor vergevings:)

Rokana
20-06-2006, 15:16
ik heb ook een zware tegenslag, ik probeer me ook op mijn geloof te richten om mijn rust te vinden, daarnaast wil je vragen om alsjeblieft het kind niet weg te halen, heel veel sterkte en inshallah kom je uit deze moeilijke situatie Rokana

Ikiekiki
20-06-2006, 15:23
Niet meer aan hem denken maar aan het feit dat je een kind krijgt en dat je niet getrouwd bent ik hoop voor je dat je geen problemen krijgt en vraag om vergiffing als je echt spijt hebt richt je tot allah en niet tot die jongen

Aaliyah_1
20-06-2006, 15:27

Kom tot het geloof en vraag om vergeving en keer niet meer tot de zonde terug. Haal het kind niet weg dat is niet correct. Vraag om hulp bij een godsdienstgeleerde of neem een persoon in vertrouwen. Ik ben trouwens maatschappelijk werkster dus je mag me pmen. Gair inchallah

marwa10
20-06-2006, 15:39
ik ben zwanger van een jongen maar hij wilt het niet meer en heeft me een sms gegeven dat het kind niet van hem is dus wil iemand a.u.b mij helpen wat ik moet doen dankej wel groetje ilham je zelf op hangen :moe:

thamza_riffia
20-06-2006, 15:41
Als hij je niet meer wilt tjaaaaa :ego: dan kun je beter die :loser: vergeten en het kind weghalen. Sterkte

Nenet
20-06-2006, 15:41
belangrijk!! haal aub het kind niet weg!!!!

thamza_riffia
20-06-2006, 15:45
belangrijk!! haal aub het kind niet weg!!!! Ik vindt dat ze die kind wel moet gaan weghalen. Hij wil haar niet meer en ze zal dom zijn om een kind te gaan opvoeden en haar leven gaan vern.euken.

happy1
20-06-2006, 15:48
wejoo egt erg man sterkte dame

Mysticalia
20-06-2006, 15:50
Ik vindt dat ze die kind wel moet gaan weghalen. Hij wil haar niet meer en ze zal dom zijn om een kind te gaan opvoeden en haar leven gaan vern.euken. A ja, dat is een verdomd goede reden om een baby te vermoorden :loser: :jammer: aan de topicstarter, je kind al zeker niet weghalen. Maak het niet nog erger dan het al is.

madammimi
20-06-2006, 15:52
weghalen of houden is een keuze die ze zelf moet maken, wij als omstanders kunnen enkel haar verhaal aanhoren... als ik jou was zou ik de wereld om me heen eens heel goed bekijken.alles op een rij zetten, wil ik het kind houden? kan dat? op allerlei manieren (financieel, materieel en persoonlijk) maar weet je nu al dat het kind geen goed leven zal krijgen dan wordt het denk ik moeilijk. maar jah wie ben ik?! alleen ALLAH SWT kan je helpen met deze keuze. succes.

Hananebanane
20-06-2006, 15:57
Ik vindt dat ze die kind wel moet gaan weghalen. Hij wil haar niet meer en ze zal dom zijn om een kind te gaan opvoeden en haar leven gaan vern.euken. Dan pleeg je een moord...dame'tje.. IK denk niet dat jij het leuk vind om iemand te moorden.. en al helemaal als het nog niet eens een baby is...Subhan'Allah!!:( Gair Insha Allah! Ik wens degene die dit is overkomen al het beste van de wereld toe.... En vergeet Allah niet in deze moeilijke periode, niet alleen voor vergeving maar ook voor hulp en steun!! Wa selaam aleikoum

Rokana
20-06-2006, 15:58
Hoe oud ben je eigenlijk, heb je je school afgerond, zouden je ouders het accepteren, kun je ervoor zorgen, hoe dan ook haal het alsjeblieft niet weg, ik smeek je! denk aan Allah (swt) Rokana

Tetouan_Rose
20-06-2006, 16:32

ik ben zwanger van een jongen maar hij wilt het niet meer en heeft me een sms gegeven dat het kind niet van hem is dus wil iemand a.u.b mij helpen wat ik moet doen dankej wel groetje ilham Wat wil je nu dat we zeggen Pff waar gaat de wereld toch heen, effe een smsje sturen alsof het doodnormaal is dat je een kind van hem draagt Richt wat meer aandacht aan je geloof, dan heb je geen tijd voor zulke dingen en jah wat kan je nu doen, weet het niet hoor. Het is jou keuze en niet de onze

Pagina's : [1] 2 3 4 5