Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Breaking News; Tientallen burgers gedood door Amerikaanse luchtaanval.

Pagina's : [1] 2 3

Hazouz_55
20-06-2006, 12:13

BAGDAD - Zeker dertien mensen zijn dinsdag omgekomen door een Amerikaanse luchtaanval op twee huizen in de Iraakse stad Baquba. Dat heeft de Iraakse politie laten weten. Eerder repten getuigen tegenover de Arabische nieuwszender al-Jazeera al van het bloedbad. De meeste slachtoffers zouden burgers zijn. Verder raakten door de luchtactie vier mensen gewond. Het Amerikaanse leger heeft niet bevestigd dat een aanval op Baquba is uitgevoerd. http://www.telegraaf.nl/buitenland/44998111/Irakezen_door_luchtaanval_VS_gedood.html :moe:

Hazouz_55
20-06-2006, 12:19
Geen Hollander te bekennen, die zijn afschuw komt uitspreken hierover.

LesDennis
20-06-2006, 12:22
Is weer eens wat anders dat een druk bezochte markt.

Hazouz_55
20-06-2006, 12:23
Is weer eens wat anders dat een druk bezochte markt. On Topic blijven s.v.p. :hadj: ;)

Hazouz_55
20-06-2006, 12:25

Je maakt een grote fout. Geen Amerikaan te bekennen, die zijn afschuw komt uitspreken hierover. Maar ik neem je niks kwalijk. Ik weet dat Marokkanen lager geschoold en onderontwikkeld zijn en daardoor een beperkt wereldbeeld hebben. Vind je het goed, wat er gebeurd is ?

Oujda_SEC_sec
20-06-2006, 12:26
BAGDAD - Zeker dertien mensen zijn dinsdag omgekomen door een Amerikaanse luchtaanval op twee huizen in de Iraakse stad Baquba. Dat heeft de Iraakse politie laten weten. Eerder repten getuigen tegenover de Arabische nieuwszender al-Jazeera al van het bloedbad. De meeste slachtoffers zouden burgers zijn. Verder raakten door de luchtactie vier mensen gewond. Het Amerikaanse leger heeft niet bevestigd dat een aanval op Baquba is uitgevoerd. http://www.telegraaf.nl/buitenland/44998111/Irakezen_door_luchtaanval_VS_gedood.html :moe:Vuile kk Amerikanen zijn het zeg! Dagelijks vermoorden zij Iraakse burgers en geen 1 hollander die het afkeurt, telkens komen ze met goedkope smoesjes! :kwaad:

Hazouz_55
20-06-2006, 12:27
Nee. Maar het zijn mijn zaken niet. Waarom reageer je er dan op ?

Oujda_SEC_sec
20-06-2006, 12:27
Nee. Maar het zijn mijn zaken niet.Waarom reageer jij op deze topic dan als het jou niks aangaat hond!

Scottie
20-06-2006, 12:28
BAGDAD - Zeker dertien mensen zijn dinsdag omgekomen door een Amerikaanse luchtaanval op twee huizen in de Iraakse stad Baquba. Dat heeft de Iraakse politie laten weten. Eerder repten getuigen tegenover de Arabische nieuwszender al-Jazeera al van het bloedbad. De meeste slachtoffers zouden burgers zijn. Verder raakten door de luchtactie vier mensen gewond. Het Amerikaanse leger heeft niet bevestigd dat een aanval op Baquba is uitgevoerd. http://www.telegraaf.nl/buitenland/44998111/Irakezen_door_luchtaanval_VS_gedood.html :moe:Ja, hoor, ik kom mijn deelname betuigen. Met jou. Je bent anti-Amerikaans maar gebruikt wel de CNN-term "Breaking News". Vervolgens heb je het over "zouden burgers" zijn. Het kunnen dus ook nog terroristen blijken te zijn. Je bent voorbarig met je conclusies. Hieruit blijkt jouw ongenuanceerde en sentimentele haat tegen Amerikanen die hun leven wagen voor een beetje vrede in dat verscheurde land. Daarnaast zou jij als moslim moeten juichen en Allah prijzen. Als het onschuldige burgers zijn geweest zijn ze nu toch in de Hemel voor Moslims? Als martelaar hebben ze nu recht op de maagden. Of er voor de vrouwen ook leuke jongens zijn weet ik natuurlijk niet. Scottie.

Hazouz_55
20-06-2006, 12:29
Om je fout te herstellen. Domme Hollander, ga lekker kleine jongetjes verkrachten of zo.:goedzo:

Einherjer
20-06-2006, 12:30
BAGDAD - Zeker dertien mensen zijn dinsdag omgekomen door een Amerikaanse luchtaanval op twee huizen in de Iraakse stad Baquba. Dat heeft de Iraakse politie laten weten. Eerder repten getuigen tegenover de Arabische nieuwszender al-Jazeera al van het bloedbad. De meeste slachtoffers zouden burgers zijn. Verder raakten door de luchtactie vier mensen gewond. Het Amerikaanse leger heeft niet bevestigd dat een aanval op Baquba is uitgevoerd. http://www.telegraaf.nl/buitenland/44998111/Irakezen_door_luchtaanval_VS_gedood.html :moe: Beetje maf om een luchtaanval op 2 huizen uit te voeren.Men kan op de vingers wel natellen dat daar uiteraard burgerslachtoffers bij vallen..De Amerikanen hadden eventuele verdachten ook met grondtroepen kunnen arresteren.Kortom..leipe aktie van de Amerikanen. :maf:

Hazouz_55
20-06-2006, 12:31
Ja, hoor, ik kom mijn deelname betuigen. Met jou. Je bent anti-Amerikaans maar gebruikt wel de CNN-term "Breaking News". Vervolgens heb je het over "zouden burgers" zijn. Het kunnen dus ook nog terroristen blijken te zijn. Je bent dus voorbarig met je conclusies. Daarnaast zou jij als moslim moeten juichen en Allah prijzen. Als het onschuldige burgers zijn geweest zijn ze nu toch in de Hemel voor Moslims? Als martelaar hebben ze nu recht op de maagden. Of er voor de vrouwen ook leuke jongens zijn weet ik natuurlijk niet. Scottie. Van een homofiel, die besmet is met het HIV-virus , had ik deze anti-moslim reactie wel verwacht.

Hazouz_55
20-06-2006, 12:31
Beetje maf om een luchtaanval op 2 huizen uit te voeren.Men kan op de vingers wel natellen dat daar uiteraard burgerslachtoffers bij vallen..De Amerikanen hadden eventuele verdachten ook met grondtroepen kunnen arresteren.Kortom..leipe aktie van de Amerikanen. :maf: :goedzo: :goedzo: :goedzo:

paulowna
20-06-2006, 12:32
Beetje maf om een luchtaanval op 2 huizen uit te voeren.Men kan op de vingers wel natellen dat daar uiteraard burgerslachtoffers bij vallen..De Amerikanen hadden eventuele verdachten ook met grondtroepen kunnen arresteren.Kortom..leipe aktie van de Amerikanen. :maf: Je neemt me de woorden uit mijn mond. Inderdaad een idiote actie :moe:

Hazouz_55
20-06-2006, 12:33

Had je deze anti-moslim wel verwacht? Je goedste Nederlands? :hihi: :hihi: Mijn woorden een beetje lopen deleten. :moe:

Pagina's : [1] 2 3