Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vreemdgaan...

Pagina's : [1] 2

nora_tab
20-06-2006, 00:19

stel je komt er achter dat je mannetje/vrouwtje is vreemd gegaan.....(maar jij zelf stond zelf ook niet stil..) wat zou je doen..?

LadyMaryam
20-06-2006, 00:20
zelf oook lekker vreemd gaan

nora_tab
20-06-2006, 00:24
zelf oook lekker vreemd gaan dus niks aan de situatie veranderen..?:p

Hattori
20-06-2006, 00:44
doelloze vraag aangezien er eerst aan 2 eisen moet worden voldaan voordat men ken reageren. mensen die vreemd gaan en erachter komen dat hun partner ook vreemdgaat zullen het of voor zich houden uit angst zichzelf te verraden of boos worden en accepteren dat ze dan maar hypocriet zijn.

nora_tab
20-06-2006, 00:50

doelloze vraag aangezien er eerst aan 2 eisen moet worden voldaan voordat men ken reageren. mensen die vreemd gaan en erachter komen dat hun partner ook vreemdgaat zullen het of voor zich houden uit angst zichzelf te verraden of boos worden en accepteren dat ze dan maar hypocriet zijn. nou ...er zijn genoeg mannen die vreemdgaan als een gek..maar als hun vrouwtje dat doet gelijk dumpen die handel..

Hattori
20-06-2006, 01:00
nou ...er zijn genoeg mannen die vreemdgaan als een gek..maar als hun vrouwtje dat doet gelijk dumpen die handel.. of boos worden en accepteren dat ze dan maar hypocriet zijn. je herhaalt dus letterlijk wat ik hierboven maar nog eens heb herhaald uit me vorige post. dit topic kan op slot.

MAJDOLINA
20-06-2006, 08:16
stel je komt er achter dat je mannetje/vrouwtje is vreemd gegaan.....(maar jij zelf stond zelf ook niet stil..) wat zou je doen..?Proberen te betrappen dat meneer vreemd gaat en dan de eerste beste advocaat nemen en scheiden zo kan hem er lekker op los sexen zonder ik ervan de gevolge draag en ga me een deftige man zoeken die niet vreemdgaat zo is het bij mij:o

MAJDOLINA
20-06-2006, 08:27
ben met het je eens meid:goedzo:Ben blij dat te horen :bril:

nora_tab
20-06-2006, 14:10
of boos worden en accepteren dat ze dan maar hypocriet zijn. je herhaalt dus letterlijk wat ik hierboven maar nog eens heb herhaald uit me vorige post. dit topic kan op slot. :hihi:

Carabonita_Rsd
20-06-2006, 14:12
wil je vreemd gaan dan?

nora_tab
20-06-2006, 14:15
wil je vreemd gaan dan? mtalsi en carabonita?!

Sauron
20-06-2006, 14:16
Iedereen moet doen en laten wat ze willen..als me vriendin vreemd zou gaan zou ik zegge: "schat...heb je goed gedaan en nu opzoute......want je vriendin komt zo langs...."

Carabonita_Rsd
20-06-2006, 14:16
mtalsi en carabonita?! wat is daar mis mee? :eek:

zwina_naoual
20-06-2006, 14:19
Proberen te betrappen dat meneer vreemd gaat en dan de eerste beste advocaat nemen en scheiden zo kan hem er lekker op los sexen zonder ik ervan de gevolge draag en ga me een deftige man zoeken die niet vreemdgaat zo is het bij mij:o Meteen na de eerste mis stap?

nora_tab
20-06-2006, 14:26

Iedereen moet doen en laten wat ze willen..als me vriendin vreemd zou gaan zou ik zegge: "schat...heb je goed gedaan en nu opzoute......want je vriendin komt zo langs...." :goedzo: maare..ik had het niet over een zomaare vriendje of vriendinnetje he..Stel je bent getrouwd!

Pagina's : [1] 2