Bekijk originele versie : Haaruitval> wie heeft last van en zo begint de kaalproces
hey mensen ik ben 23 en ik heb echt last van haaruitval en ik ben bang dat ik op 30 al kaal ben :kwaad:
wat kun je aalemaal doen om het te stoppen..
heeft iemand tips of gewoon de natuur laten gaan en kaal worden op een jonge leeftijd
wat zal jij doen :confused:
just_fouad
07-06-2003, 15:24
slapen met je handen boven de dekens ;)
Lady_moi
07-06-2003, 15:26
geen gel of haarlak doen drink veel water en eet wat meer gezond want misschien heeft je haar vitaminen tekort
just_fouad
07-06-2003, 15:28
:lol:
en waarom ben jij dan 1 meter 60 ??????
:hihi:
arabchrstn
07-06-2003, 15:31
't Ligt eraan waar je kaal wordt?
;-)
nour_el_3oejoen
07-06-2003, 15:42
....wat al is gezegd geen troep in je haar smeren..:D
Atlasleeuw
07-06-2003, 15:50
Al die shampoos, gel, etc......in de vuinisbak. Gebruik Babyshampoo, dat is niet agressief.....Ten tweede eet fruit en groente....ten derde maak je nergens druk om.......stress is ook een haarkiller....
Mocht je kaal worden....so what?? een man is een man......je bent een man door je daden, niet omdat je wel of geen sprietje haar op je kop hebt... ;)
NoordAfrikaan
07-06-2003, 16:27
Vraag het aan Dick Advocaat en Gerard Joling :D
Nee,ik weet het ,ik denk gewoon erfelijk
mercedias80
07-06-2003, 16:40
Origineel gepost door Yufran
hey mensen ik ben 23 en ik heb echt last van haaruitval en ik ben bang dat ik op 30 al kaal ben :kwaad:
wat kun je aalemaal doen om het te stoppen..
heeft iemand tips of gewoon de natuur laten gaan en kaal worden op een jonge leeftijd
wat zal jij doen :confused:
jongen er is niets tegen kaalheid te doen. Het is nl. erfelijk bepaald, maar het hoeft niet lelijk te zijn ofzo.. Als je je hoofd nou helemaal kaal scheert, das ook wel een mooi gezicht.
Een man kan ook mooi zijn zonder haar hoor. Staat wel sexy, zo glad gschoren en heel stylie gekleed!! Geloof me !!
bye en laat de natuur zijn werk doen, accepteer het en maak er het beste van.............Bye
:zwaai: :zwaai:
Lady_moi
07-06-2003, 16:48
Origineel gepost door just_fouad
:lol:
en waarom ben jij dan 1 meter 60 ??????
:hihi:
1m59 bedoelde
Lady_moi
07-06-2003, 16:50
Origineel gepost door Atlasleeuw
Al die shampoos, gel, etc......in de vuinisbak. Gebruik Babyshampoo, dat is niet agressief.....Ten tweede eet fruit en groente....ten derde maak je nergens druk om.......stress is ook een haarkiller....
Mocht je kaal worden....so what?? een man is een man......je bent een man door je daden, niet omdat je wel of geen sprietje haar op je kop hebt... ;)
hey nee kaal zijn is erg hoor vooral als ge maar 23 bent
ja stress kan ook zijn
mercedias80
07-06-2003, 16:51
Origineel gepost door Jorginho
Niet waar! De wetenschap staat niet stil, het is wel te stoppen en zelfs om te keren, lees mijn eerder mail maar!
ja, ik geloof wel dat er middeltjes zijn die het kaal worden kunnen stopppen of verminderen. Maar zodra je stopt met het innemen van die middeltjes, dan neemt de natuur de overhand. Daarom adviseer ik dat het beter is het 'kaal worden' te accepteren i.p.v. te vechten tegen moedertje natuur. En wanneer acceptatie begint is het probleem al voor merendeel opgelost en voor langere termijn.
Het is maar mijn mening, als ik een jongen was, dan zou k er echt niet mee zitten. Hoeveel jongens lopen er niet kaal geschoren bij en zien er hartstikke leuk uit????
Bye bye... :zwaai:
mercedias80
07-06-2003, 17:04
Origineel gepost door Jorginho
Als je stopt ben je het inderdaad weert kwijt. Maar wat is nu 30 EURO per maand als je daarmee niet kaal wordt (en je het wel erg vind om het te worden)?
Daarbij is gebleken uit onderzoek dat kale mannen minder goed liggen bij vrouwen, als ouder werden ingeschat etcetc.
Dat is vrij recent onderzoek, dus...ik denk dat zeker eenjongeman van 23 baalt, omdat zijn kansen op een vrouw kleiner worden. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, maar zo ziet ie het zelf waarschijnlijk wel. Net zoiets als dat je een pukkel hebt. Niemand ziet 'm echt, zelf heb je het in je hoofd gezet dat er een vulkaan in je gezicht staat!!
ja, dat heb je goed gezegd; kale mannen denken dat ze minder goed bij de vrouwen liggen. En dit wordt dan ook wel ondersteund door onderzoek. Maar vraag je je dan niet af onder welke mensen dat soort onderzoeken uitegevoerd worden. Vnl. Nederlandse /Europese bevolking, toch??
Verder is het belangrijk om te weten dat je je geen zorgen moet maken om dan al het niet goed liggen bij de vrouwen. De vrouwen die geen kale man willen, hoef je ook niet...waarom zou je iemand willen die op je neer kijkt ofzo?? Toch?? en degene die jou accepteert om wie jij bent als persoon, die verdient jou.
Dus je kan zo de rotte , oppervlakkige appels eruit filteren en degene die blijven zijn van jou...
thallaw en keep up faith!! allah ma sabirien, ila sabroe!!
:koppel:
Kingofmaroc
07-06-2003, 17:05
Origineel gepost door just_fouad
slapen met je handen boven de dekens ;)
hahahaha....dat help ja :D
He bedankt allemaal.. ik zit er echt mee en ik ga ook er wat aandoen..want kaal wil ik nu niet worden..als ik 40 was of 50 oke dan zou ik het niet zo erg vinden
en Jorginho bedankt voor je tips
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.