Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje over S7or.

Dreamlover
07-06-2003, 15:09

Heks doet s7or bij LiefKind. LiefKind wordt JnoenKind. Maar Heks wordt op een gegeven moment ziek en gaat dood. Als Heks dan dood is.. wordt JnoenKind niet meer de oude dan? :confused: Want degene die hem ziek heeft gemaakt is er niet meer..

achie25
07-06-2003, 16:16
In sprookjes wel ja, maar in het echte leven volgens mij niet want de heks moet de s7or verbreken.

Dreamlover
07-06-2003, 17:49
Weet je het cker? :(

samira_el
07-06-2003, 17:52
De heks hoeft de shor helemaal niet te verbreken, andere heksen kunnen dat ook

Dreamlover
07-06-2003, 18:00

Origineel gepost door samira_el De heks hoeft de shor helemaal niet te verbreken, andere heksen kunnen dat ook Nou je moet maar incontact komen met een andere heks.. :rolleyes: Maar wat als ze dood is.. en geen 1 rifki die jongen kan genezen. Blijft diegene dan zn hele leven ziek?! :eek:

achie25
07-06-2003, 18:03
Origineel gepost door samira_el De heks hoeft de shor helemaal niet te verbreken, andere heksen kunnen dat ook Nu ff serieus buiten de heksjes en de jnoenkindjes om... Als je hier echt antwoord op wil hebben dan raad ik je aan om hier te klikken (http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/shirk/0057ci.html). Het is namelijk een beetje te groot om het hier neer te zetten....

Dreamlover
07-06-2003, 18:15
Jah tnx, maar dat wist ik al.. Wat als diegene niet weet dat hij 'bezeten' is.. maar anderen wel. En diegene vind het gaan naar een rifki nutteloos. Dan wat?? Als die 'heks' dan dood is.. blijft ie dan gewoon ziek?

achie25
07-06-2003, 18:20
Als hij geen hulp wil zoeken bij Allah dan heeft ie een probleem ja... Dan blijft hij de rest van zijn leven zo denk ik... Maar iedere moslim zou moeten weten dat je dat soort ziektes met het woord van Allah kan genezen... Maar hoe weten anderen dat hij "bezeten" is en dat hij het niet weet...

Dreamlover
07-06-2003, 18:36
Origineel gepost door achie25 Als hij geen hulp wil zoeken bij Allah dan heeft ie een probleem ja... Dan blijft hij de rest van zijn leven zo denk ik... Maar iedere moslim zou moeten weten dat je dat soort ziektes met het woord van Allah kan genezen... Maar hoe weten anderen dat hij "bezeten" is en dat hij het niet weet... Diegene zelf denkt dat t een slechte eigenschap is van hem. Maar dat alles is een beetje groot verhaal. :( Tg bedankt. ;)

achie25
07-06-2003, 18:57
Origineel gepost door Dreamlover Diegene zelf denkt dat t een slechte eigenschap is van hem. Maar dat alles is een beetje groot verhaal. :( Tg bedankt. ;) Stel hem voor om gewoon naar een imam te gaan. Hij heeft toch niks te verliezen... Er is een imam in Amsterdam die zich met dit soort dingen bezig houdt... Probeer hem om te praten.. Dat is het enige wat je kunt doen en als hij dan echt niet wil, dan houdt het denk ik op...

Dreamlover
07-06-2003, 19:06
Jah inderdaad.. sde enige optie.

Dreamlover
11-06-2003, 22:55
Origineel gepost door achie25 Stel hem voor om gewoon naar een imam te gaan. Hij heeft toch niks te verliezen... Er is een imam in Amsterdam die zich met dit soort dingen bezig houdt... Probeer hem om te praten.. Dat is het enige wat je kunt doen en als hij dan echt niet wil, dan houdt het denk ik op... Heb jij misschien een nr ofzo van die imam?