Bekijk originele versie : Vertel jij jouw ouders dat je klaar bent voor het huwelijk?
Stel:je hebt iemand leren kennen en je kent hem/haar al een hele tijd...je hebt er een goed gevoel over en je wil dus trouwen...
Wat vertel je jouw ouders? :confused:
Ga je dan ook zeggen dat je een "relatie" had?Of wat? :o
xxx
Kingofmaroc
07-06-2003, 15:09
Origineel gepost door Marocca
Stel:je hebt iemand leren kennen en je kent hem/haar al een hele tijd...je hebt er een goed gevoel over en je wil dus trouwen...
xxx
yep.....
morjane83
07-06-2003, 15:09
xxx
ja wat is daar mis mee ik denk dat het alleen maar beter is
just_fouad
07-06-2003, 15:10
omkopen?? :confused:
Origineel gepost door morjane83
ja wat is daar mis mee ik denk dat het alleen maar beter is
Dus jouw ouders zouden er geen probleem mee hebben dat je een lange tijd een relatie had...zonder hun weten? :confused:
Kingofmaroc
07-06-2003, 15:15
Dus jouw ouders zouden er geen probleem mee hebben dat je een lange tijd een relatie had...zonder hun weten? :confused:
kan toch...??
morjane83
07-06-2003, 15:16
nee want ik heb het zelf ook meegemaakt toen ik mijn vriendje lang genoeg kende heb ik het hun verteld en ze waren heel blij voor me en ik heb ze eerlijk verteld dat ik een relatie had met hem zodat ik hem beter kon leren kennen
maar dat verschilt ook per ouder denk ik hoor
ik heb wel een goede band met ze
Origineel gepost door morjane83
nee want ik heb het zelf ook meegemaakt toen ik mijn vriendje lang genoeg kende heb ik het hun verteld en ze waren heel blij voor me en ik heb ze eerlijk verteld dat ik een relatie had met hem zodat ik hem beter kon leren kennen
maar dat verschilt ook per ouder denk ik hoor
ik heb wel een goede band met ze
Jah dat is wel goed inderdaad ;)
Mijn ouders zouden er ook geen probleem mee hebben,denk ik....Maar helaas zijn er vele meiden die hierdoor problemen krijgen,spijtig genoeg...Maar natuurlijk jah:het ligt dan ook aan de ouders he ;)
morjane83
07-06-2003, 15:20
Jah dat is wel goed inderdaad ;)
Mijn ouders zouden er ook geen probleem mee hebben,denk ik....Maar helaas zijn er vele meiden die hierdoor problemen krijgen,spijtig genoeg...Maar natuurlijk jah:het ligt dan ook aan de ouders he ;)
ja klopt dat verschilt gewoon
Tering mensen, doe het gewoon Islamitisch inplaats van een huwelijk beginnen die is ontstaan uit Zina..
Origineel gepost door elFaraj
Tering mensen, doe het gewoon Islamitisch inplaats van een huwelijk beginnen die is ontstaan uit Zina..
Het is maar wat je onder relatie verstaat...
Als er steeds een mahram bij is;zie ik er persoonlijk geen probleem in ;)
Het is maar wat je onder relatie verstaat...
Als er steeds een mahram bij is;zie ik er persoonlijk geen probleem in ;)
Dat is de Islamitische manier met een ma7ram..
maar sinds Marokkanen 9 van de 10 xeren dat niet doen fehimtini..;)
ik zou helemaal niks vertellen aan mijn ouders, en dan geef ik haar plotseling een uitnodigingsbiref, dan gaal ze lekker schrikken en is alles al geregeld.
Origineel gepost door elFaraj
Dat is de Islamitische manier met een ma7ram..
maar sinds Marokkanen 9 van de 10 xeren dat niet doen fehimtini..;)
Näm...Ana fehemt... :p
Maar ik hoop dat iedereen beseft en weet:wat ie doet...En natuurlijk jah...het beste wat men kan doen is vroeg trouwen :D
Näm...Ana fehemt... :p
Maar ik hoop dat iedereen beseft en weet:wat ie doet...En natuurlijk jah...het beste wat men kan doen is vroeg trouwen :D
Precies alleen voor mij mosta7eel,
ik vertelde me baba dat ik wou gaan trouwen hij gelijk .. :eek:
met daarna een half uur preek waarom het niet kan :kwaad:..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.