Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Kan Mij Helpen????

Pagina's : [1] 2

alhoceimagirly
07-06-2003, 15:03

salaam mensen ik zoek een cite waar ik mooie henna tatoos kan vinden voor op de hand en benen?! :confused: kan iemand mij helpen?????? :confused: aub zo snel mogelijk!! mijn henna spuitje ligt naast me al klaar:stout: kunnen jullie aub helpen??

Marocca
07-06-2003, 15:10
www.hennapage.com Een aanrader :goedzo:

alhoceimagirly
07-06-2003, 15:11
Origineel gepost door Marocca www.hennapage.com Een aanrader :goedzo: Je b ent een schat lieffie!!!! ik ga meteen kijken ik hoop dat ik wat kan vinden want ik ben een meisje vann 17 die ziena wil worden

Marocca
07-06-2003, 15:13
Origineel gepost door alhoceimagirly Je b ent een schat lieffie!!!! ik ga meteen kijken ik hoop dat ik wat kan vinden want ik ben een meisje vann 17 die ziena wil worden Hier staan er veel hoor! Check bij WHAT-DESIGN GALLERY... ;) En wil je echt ziena worden? Insja allah doe je dit en mag je op mijn huwelijk komen :D ;)

alhoceimagirly
07-06-2003, 15:14

Origineel gepost door Marocca Hier staan er veel hoor! Check bij WHAT-DESIGN GALLERY... ;) En wil je echt ziena worden? Insja allah doe je dit en mag je op mijn huwelijk komen :D ;) i INhsallah als dank voor je hulp :Iluvu: en ik kom zeker op je huwlijk ***** of geenm *****!!! hahahaha :stout: Hey meid ik ben ff aan hjet kijken ahahha best wel mooie maarniet allemaal er staan sommige tussen pffffik heb zelf ook een aantal foto's van henna die ik heb gemaakt voo rmeiden... :rolleyes:

Marocca
07-06-2003, 15:15
Origineel gepost door alhoceimagirly i INhsallah als dank voor je hulp :Iluvu: en ik kom zeker op je huwlijk ***** of geenm *****!!! hahahaha :stout: Hey meid ik ben ff aan hjet kijken ahahha best wel mooie maarniet allemaal er staan sommige tussen pffffik heb zelf ook een aantal foto's van henna die ik heb gemaakt voo rmeiden... :rolleyes: Jah waarom niet?.. :D IK kondig het wel aan... :Iluvu: En er staan zeker mooie foto's tussen :goedzo: Ik ga ff zoeken voor andere sites ;)

alhoceimagirly
07-06-2003, 15:16
Origineel gepost door Marocca Jah waarom niet?.. :D IK kondig het wel aan... :Iluvu: En er staan zeker mooie foto's tussen :goedzo: Ik ga ff zoeken voor andere sites ;) oke thanx lova ya girly!!! :Iluvu: :Iluvu:

Lady_moi
07-06-2003, 15:18
wil je zina worden?ben je nie mooi ofzo :haha:

alhoceimagirly
07-06-2003, 15:19
Origineel gepost door lady_moi wil je zina worden?ben je nie mooi ofzo :haha: hahaha :ego:

just_fouad
07-06-2003, 15:19
Origineel gepost door alhoceimagirly Je b ent een schat lieffie!!!! ik ga meteen kijken ik hoop dat ik wat kan vinden want ik ben een meisje vann 17 die ziena wil worden :stout: je mag wel meer worden hoor :stout:

alhoceimagirly
07-06-2003, 15:21
Origineel gepost door just_fouad :stout: je mag wel meer worden hoor :stout: zoals :rolleyes:

Marocca
07-06-2003, 15:21
Origineel gepost door alhoceimagirly oke thanx lova ya girly!!! :Iluvu: :Iluvu: DEZE ZIJN HEEL MOOI!!! :Iluvu: Handen; http://www.kenzi.com/HENNA/HTML/gallery_hands.htm Voeten; http://www.kenzi.com/HENNA/HTML/gallery_feet.htm Andere: http://www.kenzi.com/HENNA/HTML/gallery_other.htm Die handen zijn mooi wow!! :verliefd:

just_fouad
07-06-2003, 15:23
Origineel gepost door alhoceimagirly zoals :rolleyes: zeg ik lekker niet :stout:

alhoceimagirly
07-06-2003, 15:24
dan niet fouad :ego:

just_fouad
07-06-2003, 15:25

oke oke je mag ook .... worden :jeweetog: :Iluvu:

Pagina's : [1] 2