Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat doen de niet-moslims op een Marokkaans forum????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Imenrotterdam
07-06-2003, 14:45

Ik kan mij genadeloos ergeren aan de mensen hier die niet in de islam geloven. Dit is een marokkaans forum en de meeste marokkanen zijn moslims. Als ik een discussie plaats sta ik niet te wachten op niet-moslims die mij even komen overtuigen van hun normen en waarden die buiten mijn godsdienst staan. Begrijp mij niet verkeerd, iedereen is welkom. Maar ik verwacht en ik EIS respect voor mijn geloof. Oh ja, ik zeg het zelf maar even. Ik weet dat niet ALLE marokkanen gelovig zijn. Maar ik ga toch ook niet op een nederlands forum alle ongelovigen aanspreken op hun gedachten. En ja, je hebt ook Nederlandse moslims.

morjane83
07-06-2003, 16:12
beetje tegenstrijdig vind je ook niet???

saida_marokko
07-06-2003, 16:48
Waarom is dat tegenstrijdig? Ik bedoel ze heeft gelijk.. als je hier mee wilt dicuseren ga dan geen ruzie lopen zoeken..als het je niet bevalt dan k.anker je een end op.. en dan zoek je een site waar je het best bij voelt. Kom nou sjeg ... als iemand geen respect verdiend dan krijgt ie dat ook niet gewoon van mij dat heeft niks te maken met GELOOF.. in tegenstelling tot wat ze beweren jah ik ben een moslima en ik doe de 5 zuilen en nog meer dingen maar dat betekend niet dat ik niet mag opkomen vo rmijn rechten en bij de een is dat scheldend en de andere is dat met een beschaafde gesprek tis maar wat die andere van je vraagt he;) Imen go gurll...

Abdelrahiem
07-06-2003, 17:22
Origineel gepost door Imenrotterdam Ik kan mij genadeloos ergeren aan de mensen hier die niet in de islam geloven. Dit is een marokkaans forum en de meeste marokkanen zijn moslims. Als ik een discussie plaats sta ik niet te wachten op niet-moslims die mij even komen overtuigen van hun normen en waarden die buiten mijn godsdienst staan. Begrijp mij niet verkeerd, iedereen is welkom. Maar ik verwacht en ik EIS respect voor mijn geloof. Oh ja, ik zeg het zelf maar even. Ik weet dat niet ALLE marokkanen gelovig zijn. Maar ik ga toch ook niet op een nederlands forum alle ongelovigen aanspreken op hun gedachten. En ja, je hebt ook Nederlandse moslims. jouw vraag heb je verkeerd gesteld. het moet zogaan: wat doen niet moslims van boven de 50 jaar oud bijn een MAROKKAANSE forum waar de gemiddelde leeftijd onder de 20 ligt???? EEN NIEUWE FORM VAN PEDOFILIE MISSCHIEN???? SEXSUEEL GENOT KRIJGEN UIT REACTIE'S VAN JONGE FORUMLEDEN NA ZE EERST TE HEBBEN GEPROVOCEERD ????? SOMMIGE STAAN OP ALLE FORUMS VAN MAROKKANEN AANGEMELD. ZE HEBBEN EEN ZIEKELIJKE OBSESSIE VOOR DE MAROKKANEN. ZE ZEGGEN LELIJKE MENSEN HEBBEN EEN OBSESSIE VOOR KNAPPE MENSEN.

nabs_tangaouia
07-06-2003, 17:24

Jacko nou moet je eens heel goed naar mij luisteren, Ik vind het te gek dat je op zo'n marokkaans forum probeert te achterhalen wij (ja die domme marokkaantjes) zich mee bezig houden. Ik Vind het ook hadstikke leuk dat je op deze manier interesse in ons toont. Maar dit forum is voor mensen die openlijk en vooral met respect in discussie willen treden. Zodra jij denigrerend (kleinerend) gaat zitten doen en onrespectvol, word je hier (net zoals in de rest van de nerlandse samenleving) niet geaccepteerd! zo simpel is dat ! Mij hoor je niet klagen over het openlijk in discussie treden, maar een beetje respect graag, dat is toch niet zoveel gevraagd! Als je hier met de intensie komt om ons geloof en cultuur te beledigen moet je linea recta naar de site van de LPF of de VVD gaan daar zul vast en zeker meer vrienden maken dan hier! no offence! groetjes

Abdelrahiem
07-06-2003, 17:26
Origineel gepost door morjane83 beetje tegenstrijdig vind je ook niet??? TEGENSTRIJDIG???? WAAROM DULDEN ZE DAN OOK GEEN KRITIEK OP JOODS.NL??? immENROTTERDAM HEEFT GELIJK. IEDEREEN KAN ZIEN DAT WE HIER TE MAKEN MET ZIEKE NIJDIGE BEJAARDE NIET MOSLIMS DIE DAG EN NACHT EEN KICK ZOEKEN OM HUN SAAIE LEVEN EEN VORM TE GEVEN.

Abdelrahiem
07-06-2003, 17:27
Origineel gepost door saida_marokko Waarom is dat tegenstrijdig? Ik bedoel ze heeft gelijk.. als je hier mee wilt dicuseren ga dan geen ruzie lopen zoeken..als het je niet bevalt dan k.anker je een end op.. en dan zoek je een site waar je het best bij voelt. Kom nou sjeg ... als iemand geen respect verdiend dan krijgt ie dat ook niet gewoon van mij dat heeft niks te maken met GELOOF.. in tegenstelling tot wat ze beweren jah ik ben een moslima en ik doe de 5 zuilen en nog meer dingen maar dat betekend niet dat ik niet mag opkomen vo rmijn rechten en bij de een is dat scheldend en de andere is dat met een beschaafde gesprek tis maar wat die andere van je vraagt he;) Imen go gurll... :GOEDZO:

arabchrstn
07-06-2003, 17:35
Origineel gepost door Imenrotterdam Ik kan mij genadeloos ergeren aan de mensen hier die niet in de islam geloven. Dit is een marokkaans forum en de meeste marokkanen zijn moslims. Als ik een discussie plaats sta ik niet te wachten op niet-moslims die mij even komen overtuigen van hun normen en waarden die buiten mijn godsdienst staan. Begrijp mij niet verkeerd, iedereen is welkom. Maar ik verwacht en ik EIS respect voor mijn geloof. Oh ja, ik zeg het zelf maar even. Ik weet dat niet ALLE marokkanen gelovig zijn. Maar ik ga toch ook niet op een nederlands forum alle ongelovigen aanspreken op hun gedachten. En ja, je hebt ook Nederlandse moslims. Wat is nu je probleem? Gaat het nu om je moslim zijn of je Marokkaan zijn. Ik heb er zelf overigens totaal geen problemen mee als men mij probeert te overtuigen. Dat scherpt de geest. Je LAAT je wel of niet overtuigen. Hoe kan je discussieren als je geen verschillende overtuigingen op een forum hebt. Als je eenzelfde overtuiging heb, bestaat er geen discussie. Zet een positieve bril op en zie het juist als een verrijking. Ieder persoon is en individu. En ieder individu is verschillend, moslim, christen, jood, man, vrouw, Marokkaan, Marokkaan of Marokkaan

arabchrstn
07-06-2003, 17:36
Gaat misschien over die ruziezoekers? Geen aandacht aan besteden joh, lekker in het eigen sop gaar laten koken...

Abdelrahiem
07-06-2003, 17:38
Origineel gepost door jacko Ik erger mij mateloos aan mensen die in de Islam geloven. Hoe klinkt dat? Dit was ironie. Er staat ook punt nl achter. Dit is geen gesloten moslim-site.... En je kan eisen wat je wilt, je hebt geen recht op respect. Een discussie is openbaar en daarin moet gezegd worden wat men wil, als je daar niet tegen kan moet je ergens anders gaan kijken. Moslim.nl bijvoorbeeld en een lidmaatschap instellen. JE ERGERT JE MATELOOS AAN MENSEN DIE IN ISLAM GELOVEN???? SIMPEL GA NIET NAAR HUN FORUM'S!!! MAROKKANEN ZIJN EENMAAL MOSLIMS!!! IK ERGER ME OOK MATELOOS AAN MENSEN DIE IN JODENDOM/CHRISTENDOM NOG GELOVEN, JE ZIET MIJ NIET DAG EN NACHT BIJ JOODS.NL OF ANDERE CHRISTEN SITE DE BOEL AAN HET PROVOCEREN????? BIJ JOODS.NL BIJ GERINGE KRITIEK WORD JE ALS MOSLIM GEBANNED. JIJ BENT DE PERSOON DIE ERGENS ANDERS MOET GAAN KIJKEN ALS JE HIER NIET TEGEN KAN OM JOUW FRUSTRATIE'S JEGENS DE MOSLIMS IN BEDWANG TE HOUDEN. WE WETEN ALLEMAAL DAT JULLIE VIEZE OUDE VENTJES ZIJN DIE DAG EN NACHT ALS PARASIETEN OP MAROKKAANSE FORUMS PARASITEREN! JULLIE ZIJN DE REDEN WAAROM WIJ NIET WILLEN WORDEN ZOALS JULLIE!!! WIE WIL ZO EINDIGEN ALS EEN VIEZE OUDE VENTJE VOL NIJD TEGEN ANDERS GELOVIGEN.

arabchrstn
07-06-2003, 17:42
Ik erger mij niet. Ik heb respect voor ieder menselijk wezen sat uberhaupt een overtuiging heeft. En dat menselijk wezen mag dat van mij ook nog uitdragen, zelfs als dat tegenstrijdig de mijne is. Dat geeft jus aan een samenleving. Overigens, die overtuigingen van moslims onderling verschillen nogal.... Eeeehh Abdelrahiem, je capslocktoets zit denk ik vast....., groetjes Mohamed

saida_marokko
07-06-2003, 17:43
Origineel gepost door jacko Ik erger mij mateloos aan mensen die in de Islam geloven. Hoe klinkt dat? Dit was ironie. Er staat ook punt nl achter. Dit is geen gesloten moslim-site.... En je kan eisen wat je wilt, je hebt geen recht op respect. Een discussie is openbaar en daarin moet gezegd worden wat men wil, als je daar niet tegen kan moet je ergens anders gaan kijken. Moslim.nl bijvoorbeeld en een lidmaatschap instellen. oh jee Domme WACKO JACKO praat weer eens nou jah kraamt onzin uit. mensen zeggen wel eens beter voorkomen dan genezen toch;) als jij je aan de mensen die in islam geloven iriteerd dan zou ik zeggen vlieg een end weg... GENEES JE IRITATIES so dit was dus ook ironie.. Meestal word er in een discussie argumenten verteld en mening van elkander.... wat jij doet en wat vele andere doen zijn vooroordelen in de groep gooien en een ander afkraken!!! Dat is geen discussie.. anders moet je maar eventjes voor de zekerheid in een woordenboek gaan zoeken wat dicussie nou eigenlijk letterlijk betekend.. Je bent van harte welkom hier op marokko.nl maar je word ook evensnel gehaat als je geen respect toont. Lieverd iedereen kan stoer achter zijn pc'tje dat soort onzin uitkramen maar in het echt ooh nooo dan is het scheinheilig kijken en dan als ze thuis komen dan rennen ze naar hun pc'tje en gooien hun frustraties uit op het i-net. (lees marokko.nl) jacko als je vaker hier op het marokko.nl wil komen en met een lieve glimlach begroet wilt worden toon respect en sta open voor anders mening en reageer er dan ook normaal op.. dat voorkomt heel wat.. By the way ik behandel je zoals jij behandeld moet worden en jij beslist zelf hoe dat moet!!!

Abdelrahiem
07-06-2003, 17:46
Origineel gepost door arabchrstn Wat is nu je probleem? Gaat het nu om je moslim zijn of je Marokkaan zijn. Ik heb er zelf overigens totaal geen problemen mee als men mij probeert te overtuigen. Dat scherpt de geest. Je LAAT je wel of niet overtuigen. Hoe kan je discussieren als je geen verschillende overtuigingen op een forum hebt. Als je eenzelfde overtuiging heb, bestaat er geen discussie. Zet een positieve bril op en zie het juist als een verrijking. Ieder persoon is en individu. En ieder individu is verschillend, moslim, christen, jood, man, vrouw, Marokkaan, Marokkaan of Marokkaan GAAT NIET OM OVERTUIGEN. GAAT HIER OM OUDE VENTJES DIE ALLES DOEN OM TE LATEN ZIEN HOE JE KUNT PROVOCEREN. ZE ZOEKEN VOLDOENING DOOR MET JONGE FORUM LEDEN VAN AMPER 20 TE DISCUSEREN OP EEN ONBESCHOFTE SMERIGE MANIER. PERVERS DISCUSEREN & PROVOCEREN ALS AANVULLING OP HUN SCHIMMELACHTIGE SAAIE LEVEN. LELIJKE MENSEN HEBBEN EEN OBSESSIE VOOR KNAPPE MENSEN

saida_marokko
07-06-2003, 17:48
Origineel gepost door arabchrstn Wat is nu je probleem? Gaat het nu om je moslim zijn of je Marokkaan zijn. Ik heb er zelf overigens totaal geen problemen mee als men mij probeert te overtuigen. Dat scherpt de geest. Je LAAT je wel of niet overtuigen. Hoe kan je discussieren als je geen verschillende overtuigingen op een forum hebt. Als je eenzelfde overtuiging heb, bestaat er geen discussie. Zet een positieve bril op en zie het juist als een verrijking. Ieder persoon is en individu. En ieder individu is verschillend, moslim, christen, jood, man, vrouw, Marokkaan, Marokkaan of Marokkaan Je begrijp het denk ik verkeerd arabchrstn het probleem is de Niet moslims hier constant de moslims zitten te afkraken. En dan heb ik het over de mensen die het doen. Dus de nietmoslim die gewoon relaxed normaal praat voel je aub niet aangesproken:) En het klopt het is je word overtuigd of niet. En het is ook je word aangevallen of niet.. en als ik word aangevallen ik ben iet bepaald op mijn mondje gevallen ik val ook aan maar dan zo :auw: .. begrijp je het?

Abdelrahiem
07-06-2003, 17:50

Origineel gepost door arabchrstn Ik erger mij niet. Ik heb respect voor ieder menselijk wezen sat uberhaupt een overtuiging heeft. En dat menselijk wezen mag dat van mij ook nog uitdragen, zelfs als dat tegenstrijdig de mijne is. Dat geeft jus aan een samenleving. Overigens, die overtuigingen van moslims onderling verschillen nogal.... Eeeehh Abdelrahiem, je capslocktoets zit denk ik vast....., groetjes Mohamed OVERTUIGINGEN VAN CHRISTENEN VERSCHILLEN OOK NOGAL MAAR ALS NOG HET GEEFT ME GEEN RECHT OM ALS EEN ZIEKE NIJDIGE VIEZE VENTJE TE GAAN GEDRAGEN & PROVOCEREN OP EEN FORUM WAAR CHRISTENEN KOMEN. NEE MIJN CAPSLOCK STAAT EXSPRESS AAN!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11