Bekijk originele versie : Shor
LELIJKERD
07-06-2003, 12:42
Waarom doen mensen dat, Allah soebhana wa ta3ala heeft het toch verboden ???
Bij een goede vriendin van mij hebben ze dat gedaan zodat ze geen kinderen kan krijgen, alleen maar omdat ze niet getrouwd is met haar achterneef.
Het maakt je leven kapot, dus dames en heren; binnenkort stroomt Marokko vol met ons, dus wees alert want van je familie moet je het meestal hebben.
Dit jaar ga ik voor het eerst sinds 7 jaar naar een paar familie leden van mijn moeders kant in de Rif, en met alle respect.... daar in de rif houden ze zich er wel actief mee bezig.
Inshalah ie koen 3al gier !!!
Generaal_Kadafi
07-06-2003, 12:44
Origineel gepost door temsamni
Dus als je met een schele nicht terugkomt zouden we een imaam moeten inschakelen? :D
:lol:
LELIJKERD
07-06-2003, 12:44
Origineel gepost door temsamni
Dus als je met een schele nicht terugkomt zouden we een imaam moeten inschakelen? :D
Ik reken op je he !!!!
;)
Lady_moi
07-06-2003, 12:48
inchallah gier!
moge allah al die heksen enal straffen! :kwaad:
Origineel gepost door LELIJKERD
Bij een goede vriendin van mij hebben ze dat gedaan zodat ze geen kinderen kan krijgen, alleen maar omdat ze niet getrouwd is met haar achterneef.
Het maakt je leven kapot, dus dames en heren; binnenkort stroomt Marokko vol met ons, dus wees allert want van je familie moet je het meestal hebben.
Dit jaar ga ik voor het eerst sinds 7 jaar naar een paar familie leden van mijn moeders kant in de Rif, en met alle respect.... daar in de rif houden ze zich er wel actief mee bezig.
ik weet maar al te goed wat je bedoelt
en indderdaad sommige zieke mensen daar in die bergen, doen dat egt wel vooral als ze iemand van lgariz zien
maarja zoals je al zei wees alert
morjane83
07-06-2003, 12:49
gewoon op allah (swt) rekenen :goedzo:
Lady_moi
07-06-2003, 12:51
doen :goedzo:
LELIJKERD
07-06-2003, 12:53
goed zo dames :goedzo:
Je hebt gelijk! Ik reken op Allah insja allah!
En jah..je kan het raden...bij mijn vriendin hebben ze het ook gedaan..maar dan wel zodat ze nooit zou trouwen...haar tante uit maroc had shor bij haar toegpast gewoonweg omdat ze niet met haar zoon wou... :kwaad:
Maar gelukkig is het allemaal voorbij alhamdoelillah :goedzo:
Maar ik snap niet:WAAROM ze het doen...Moge Allah diegenen die dit doen vervloeken ! tfoe!
Daarom zegt men dan ook dat het voor ons,marokkaanse meiden heel gevaarlijk is in de vakantie-periode...zeker als je iem weigert die om je hand komt vragen :jammer:
Moge Allah(swt) ons hiervoor behoeden insja allah :(
appelsap
07-06-2003, 13:34
Origineel gepost door LELIJKERD
Het maakt je leven kapot, dus dames en heren; binnenkort stroomt Marokko vol met ons, dus wees alert want van je familie moet je het meestal hebben.
:) niet alleen in rif het gebeurd overal..je kan je er ook tegen beschermen ..dan kan de imam wat voor je schrijven...
Origineel gepost door Chyhaan
SHOR??? wat is dat????
Zwarte magie...voodoo en al dat ander haraam-gedoe ...
Origineel gepost door Marocca
Zwarte magie...voodoo en al dat ander haraam-gedoe ...
OOh oke :giechel: moet wel mee kunnen praten natuurlijk
TNX
SweetRose
07-06-2003, 20:38
:(
Ik heb er alle ervaring
Ik hoop echt dat Allah hen hard en serieus doet straffen..
waarom waarom doen ze dat toch? :huil:
Waarom gunne ze de mensen nix zoals wij hen dat gunne?
waarom bestaan die monsters op aarde?
Waarom? Waarom?
:verdriet:
Dreamlover
07-06-2003, 20:42
Je hebt gelijk man.. niet normaal gewoon.. :verdriet:
:(..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.