Bekijk originele versie : Integreren doe je ZO.........!!!!!!
De Hollanders hebben altijd maar de mond vol over de buitenlanders die weigeren te integreren :rolleyes: .....laten we maar eens hun zin geven.....verruil de hoofddoek voor een dieselbroek :) ...een combinatie van deze twee is niet mogelijk ;) ....Ruil het vrijdaggebed in voor een weekelijkse borrel in de lokale kroeg....couscous en marmita worden afgeschaft en we krijgen er patat en kroketten voor terug :) ....Hou eens op met het geklaag over je rug dat je met al die harde jaren hebt gebroken en neem een pc-cursus...kan je toch nog werken ;) .....je buren moet je wegsturen om 6 uur als je gaat eten....voortaan geen grote schalen met koek maar een koektrommel die je meteen weer dicht doet :) ....
Integreren doe je ZO!
Of zal ik toch maar een bommenriem omdoen! ;).
i.p.v. bel3a de klompen :rolleyes:
;) :giechel: giechel: :giechel: neem die bommenriem maar :giechel:
:ego: ben al geintegreerd zonder koekentrommel
Origineel gepost door temsamni
Ook zonder de weekelijkse kroegenronde? ;)
nee dat is goed voor m'n bloedsomloop ;)
miriammetje
07-06-2003, 14:13
hiihihihihi gekkerdje
Lady_moi
07-06-2003, 14:18
ze mogen al content zijn dat we hun taal kunnen spreken
respect langs beide kanten
Lady_moi
07-06-2003, 14:46
Origineel gepost door hilke
respect langs beide kanten
:o
:D
Lady_moi
07-06-2003, 14:50
Origineel gepost door Jorginho
Wat dacht je hier van (even lekker negatief zijn): je staat op en gaat je NIET douchen. Kom, dat had je gisteren al gedaan. Een onderbroek blijft drie dagen lang schoon en met sokken doe je een week.
Je doet je ochtendplas, wast je handen NIET en gaat lekker brood eten. Je smeert er dikke lagen boter op, eet het op en oeps....er zit een wind dwars. Laat maar waaien, is gezond en als ie geluid maakt kunnen de reeds aangeschoven familieleden fijn meelachen. Da's toch humor?! Als de rest van het gezin binnenkomt, blijft het stil. Waarom zou je ook goedemorgen zeggen. Bestaat er wel zoiet sla een goedmorgen??
Dan ga je naar je werk en je ochtendhumeur wordt een middaghumeur. Tussenmiddag ga je wat broodjes kopen. Die worden keurig netjes, met de blote handen in het zakje gepropt, nadat ze eerst aan heel veel geld hebben gezeten. maar dat geeft niks, bacterien maken je weerstand alleen maar beter! Trouwens, je hebt het lef neit te klagen, daarvoor ben je goed geintegreerd nu dus je knikt schaapachtig al sje het ziet gebeuren. Zelf zie je ook geen nut om je handen te wassen dus pak je ze met je blote handen er zo weer uit natuurlijk en begint aan je broodje gezond, dat je gezondheid aardig op de proef stelt.
Als je met vrienden in een omgeving bent waar meer mensen gezellig eten, maak je 9samen met de anderen) je aanwezigheid en vooral de gezelligheid duidelijk door af en toe hard te boeren en daarna te gniffelen. Je bent met meerdere mannen dus wie kan je wat maken, haha!
Je gaat daarna weer een plasje doen, waarbij je altijd op de rand van de wc probeert te mikken, al was het maar om te zorgen dat de jongeheer getraind blijft in het vinden van de juiste richting....
Je middaghumeur verdwijnt en maakt plaats voor de lollige kant van jezelf, dus je gaat vrouwelijke collega's van schuine opmerkingen voorzien en er zelf het hardst om moet lachen.
Tegen de avond ga je naar huis, waar moeder de vrouw al klaar staat met het eten (rond 17 uur eigenlijk al) en bespreek je dat je kinderen als ze 18 zijn het huis niet meer in mogen of moeten betalen voor kost en inwoning, je taak als ouder zit er immers op. Of niet dan? Nou dan..
Je gaat naar bed, poetst netjes je tanden en doet een avondplas. Handenwassen is nog steeds onnodig, ook als je daarna je vrouw ne.ukt (zoals je dat altijd noemt) en trouwens: zij deed dat toch ook niet. Dus dan is het goed. Je knikkert je gele onderbroek (niet overal, alleen in het midden van voren) over de stoel, bekijkt hem even en bedenkt tevreden: "die kan ik morgen ook nog wel aan, dat bespaart nog in de kosten ook" en gaat tevreden, als goed geintegreerde buitenlander lekker slapen.
en das het leven van een nederlander..
vies gewoon!
Lady_moi
07-06-2003, 15:01
wij vreemdelingen kuisen veel das belangrijk voor ons hygiene laat staan u hande nie wasse dus wat zeg je nu
Lady_moi
07-06-2003, 15:10
oh zo sorry ik begreep je anders
mercedias80
07-06-2003, 17:12
Origineel gepost door Jorginho
Het erge: dit alles i opgetekend uit wat ik zie, wat ik meemaak en wat ik van buurjongetjes en meisjes hoorde. Het is aangedikt door het als een algemeen voorbeeld van Nederlanders te stellen, maar op zich heb ik dit in NL wel meegemaakt en in Portugal nooit.
Ik vind NEderlanders boersig en niet hygienisch, dat klopt...
Portugezen zijn weer wat minder netjes buitenshuis, in de natuur. Dat is gewoon ook waar...maar we hadden het over een geintegreerde buitenlander....
hahahahahahaa goed verhaal!! :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.