Bekijk originele versie : Je Echtgenoot(e) kleineren in het bijzijn van andere…
Kwebbel_24
19-06-2006, 15:05
Bewust of onbewust..
Wie doet dat wel eens!.. Ik vind dat echt niet gepast.. Ik ken iemand die dat best vaak doet in het bijzijn van andere. Ze heeft het zelf niet door . ze doet het in ieder geval niet bewust.
Maar het is toch wel iets waar je op moet letten lijkt mij toch.. :rolleyes:
Je hoor je Man helemaal niet te kleineren... of er nou anderen bij zijn of niet!
oem_ayman
19-06-2006, 15:07
Je hoor je Man helemaal niet te kleineren... of er nou anderen bij zijn of niet!
jij hebt gesproken:goedzo:
Kwebbel_24
19-06-2006, 15:10
Nee indd dat hoort sowieso niet. Maar je kan wel eens onenigheid ontstaan tussen een koppel… maar dan wacht je tot je thuis bent of niet..
wittewarda
19-06-2006, 15:13
Safia je haalt de typt de woorden uit mijn vingers...hihihi
.
.
.
--
oh,ja kwebbel ik heb je gezien..... in de stad een week geleden op zaterdag... je was er met je zusje en je stond iemand (2 meisjes) te groeten...
Nee indd dat hoort sowieso niet. Maar je kan wel eens onenigheid ontstaan tussen een koppel… maar dan wacht je tot je thuis bent of niet.. Dan wacht je idd tot je thuis bent... of je begint in de auto al een beetje :D
Kwebbel_24
19-06-2006, 15:14
Dan wacht je idd tot je thuis bent... of je begint in de auto al een beetje :D
Warming Up :hihi:
Kwebbel_24
19-06-2006, 15:16
Safia je haalt de typt de woorden uit mijn vingers...hihihi
oh,ja kwebbel ik heb je gezien..... in de stad een week geleden op zaterdag... je was er met je zusje en je stond iemand (2 meisjes) te groeten...
Vorige week .. Effe denken.. :rolleyes: Waar precies!
Waarom ga je er vanuit dat ik dat ben :hihi:
wittewarda
19-06-2006, 17:13
Vorige week .. Effe denken.. :rolleyes: Waar precies!
Waarom ga je er vanuit dat ik dat ben :hihi:
in de stad (lange winkelstraat:hihi: )
and I just know it was you, want 1+1 = kwebbel :hihi:
sihamkleuter
19-06-2006, 17:18
Bewust of onbewust..
Wie doet dat wel eens!.. Ik vind dat echt niet gepast.. Ik ken iemand die dat best vaak doet in het bijzijn van andere. Ze heeft het zelf niet door . ze doet het in ieder geval niet bewust.
Maar het is toch wel iets waar je op moet letten lijkt mij toch.. :rolleyes:
:o ik doe het weleens, en dan schaamik me achteraf wel een beetje:o
maar meestal is het in "jong gezelgschap zijn neven en hun vrouwen.
op d eeen of andere manier gaan de vrouwendan klagen over hun mannen en zij over ons.
dan zei ik weleens (waar iedereen bijzat) dat mijn man lui is, of onhandig.:o
probeer het af te leren, maar is heel moeilijk, ben nou eenmaal ieman die heel cynisch is :engel:
Kwebbel_24
19-06-2006, 17:22
in de stad (lange winkelstraat:hihi: )
and I just know it was you, want 1+1 = kwebbel :hihi:
ja lange winkelstraten dat weet ik maar bij welk winkeltje. waar in de buurt
nu ga ik effe denken wie ik gegroet heb :hihi:
latifa_soussia
19-06-2006, 17:25
Ik kan er absoluut niet tegen, ken veel mensen die dat voor andere doen...:moe:
En vooral als degene er nog ze3ma bij gaat lachen...:rolleyes: Ik trap daar niet in, ik pak je met ergere woorden gewoon terug! :moe:
ik heb van zulke praktijken geleerd hoe het NIET moet....verschrikkelijk zeg als een getrouwd spel dat doet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.