Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Intersection!!!! 2003 /2004 Cd Komt Bijna Uit!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
07-06-2003, 02:48

IK VRAAG OF ER MEISJES ZIJN DIE INTERSECTION GOED VINDEN JONGENS OF MEISJES DIE SCHELDEN VERWIJDER IK JE DIRECKT DUS A.UB DOE GEEN DOMME OPMERKING :cool:.

appie666
07-06-2003, 02:55
Volgens mij loop je hier reclame te maken, pleur op met die gasten man :D

Neptunus
07-06-2003, 02:57
Origineel gepost door ALHOCEIMATHUG25 IK VRAAG OF ER MEISJES ZIJN DIE INTERSECTION GOED VINDEN JONGENS OF MEISJES DIE SCHELDEN VERWIJDER IK JE DIRECKT DUS A.UB DOE GEEN DOMME OPMERKING :cool: je weet dat je fout zit! reclame maken voor iets wat door ons geloof verboden wordt! dus ja die mensen hebben het recht je te zeggen dat je fout zit ja

DePaRaBier
07-06-2003, 04:26
3la Accenten hebben die mafkezen. Ga ga fietsen!

anisah
07-06-2003, 10:24

zehma cd word hit je moet zeker hun cd op de markt kopen want in de winkels laten ze het zeker niet ote die gare mensen van jullie get a live ga werken ofzo heb je tenminste een toekomst

senna_denhaag
07-06-2003, 10:57
Origineel gepost door anisah zehma cd word hit je moet zeker hun cd op de markt kopen want in de winkels laten ze het zeker niet ote die gare mensen van jullie get a live ga werken ofzo heb je tenminste een toekomst Meid jij loopt echt achter,wat markt???? Die jongens zijn GEWELIDIG,dat jij niet van hun muziek houdt,beteknet toch niet gelijk dat je hun moet beledigen????? Wholah,sommige mensen hier op deze wereld,die zijn gewoon onbegrijpelijk!!!!!!! Maar Fouad,trek je er niets van aan,er zijn toch dames die wel van jullie muziek houden!!!!!

Dezteny
07-06-2003, 16:38
I like a couple of their songs. Intersection Keep up the good work :goedzo: And 4 real, im proud to see fellow moroccans doing something with their passion/talent! Dezteny

rico
07-06-2003, 17:14
Donder op met die intersection bullshit hun engels is slecht en hun beatz zijn gaar, ga aan je muziek zitten of luister naar bijv. SALAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH EDINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Missrapster
07-06-2003, 17:23
Origineel gepost door Azin An Arif Waarom?? Waarom?? Waarom?? Ik vraag me steeds af waarom wij Marokkanen/Moslims elkaar nooit iets gunnen. Je hoeft niet elke muziek styl mooi te vinden maar waarom moet je gelijk iemand de grond in boren. Deze jongens die ik overigens persoonlijk ken hebben naast hun muziek hobby nog een normaal leven. De een studeerd en de andere werken. Waarom moet men gelijk met stront gaan gooien. Als je de amazigh/berberse teksten goed zou intepreteren van de songs dan zou men anders gaan brabbelen. Daarnaast...... de beste stuurlui staan aan wel. Fouad ayemsjoemmmmmm..... ik mis een groep..... Outlandish from Copenhagen-Danmark-Alhoceima!!! PS. Son in Law Johnny, Mc Chyno (Moniam) Mc Amaghrebi (Karim) je weet ik ben de eerste die de cd in ontvangst mag nemen. Greets Mc Connection of Intersection!!!! :) hihii nope kben de eerste die het krijgt....;) He jongens kben blij dat jullie het zover hebben geschopt... laat de haters,maar haten en de praters maar praten... He ga er voor...en laat niets je wens in de weg staan... U know who i am! Its just lil' missy...UR lil' sis.... He babygirl U know how much i love ya! :blauwkus:

Masriya
07-06-2003, 22:22
Intersection is :goedzo:

rico
08-06-2003, 16:35
als je salah goed vind moet je topic opennen over salah maar kom dan niet hier met je opmerking over intersection ben ik duidelijk of zoek je hulp om het uit te leggen En ga ook gelijk wat aan je Nederlandse taal doen of heb jij hulp nodig???Jij begint een topic en ik geef mijn mening, en als je het daar niet mee eens bent heb je echt pech, en ga een originele naam verzinnen met je thug, ya amsioem, Salah edin zit op een veeeel hoger niveau and you gotta face the facts, 9 Jaar ervaring, Proffesioneel in 4 talen als solo artiest, terwijl intersection 4 gasten nodig hebben om 3 talen te kunnen rappen en zingen. WHO'S PROFFESIONAL AND WHO"S BETTER, Get the **** out or go get some lessons and THUGWANNABEEZSHUTHE****UPPLEASSSSSSSSSSSE

iraifia
15-06-2003, 20:42
intersection stinkt. Een knul van die groep liep de hele tijd in al hoceima zij eigen muziek te draaien, in de hoop dat mensen het leuk gaan vinden.

Lady_moi
17-06-2003, 15:15
intersection :verliefd: :verliefd:

NoordAfrikaan
23-06-2003, 19:11
wat maakt het nu uit wie er beter is! Je krijgt toch geen rooie cent van hen!

Masriya
17-07-2003, 23:27

Origineel gepost door ALHOCEIMATHUG25 thanxs ;) :zwaai: ;)

Pagina's : [1] 2 3