Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AUB help mij

khadija_oujda
19-06-2006, 10:27

salaam alikom, Ik mag op internet om antwoorden te zoeken wie wilt me helpen met zoeken aub vragen zijn hoe noemt men een internet adress waar staat deze afkorting voor wat is spyware, en wat doet het. waarvan is ftp de afkorting en waarvoor wordt het gebruikt Aub help me met het zoeken van de antwoorden

Umm_Benjamine
19-06-2006, 10:31
hahhaha ik had laats ook zo'n toets niemand wilde me helpen

khadija_oujda
19-06-2006, 10:32
hahhaha ik had laats ook zo'n toets niemand wilde me helpen OOOH ,maar heb je wel een voldoende gehaald

Umm_Benjamine
19-06-2006, 11:10
weet ik nog niet hoelang heb je nog tijd want dan zoek ik die site voor je op

khadija_oujda
19-06-2006, 11:17

weet ik nog niet hoelang heb je nog tijd want dan zoek ik die site voor je op soukran maar meneer heeft me blaadje net opgehaald tijd was om

Umm_Benjamine
19-06-2006, 11:22
ohh jammer...denk je dat je em goed hebt gemaakt>

khadija_oujda
19-06-2006, 14:29
ohh jammer...denk je dat je em goed hebt gemaakt> inshallah

asmie
19-06-2006, 14:40
Ik weet wel dat www.--> voor world wide web staat!!! Wat is Spyware?? Spyware registreert tal van gegevens van de gebruiker. Welke websites bezoekt hij, welke programma's worden gebruikt, hoeveel uur per dag bevindt hij zich op Internet, hoeveel mail ontvangt hij. Dit soort gegevens worden doorgestuurd naar de ontwikkelaar van de software die zo een omvangrijk archief met persoonlijke informatie aanbiedt. Banners kunnen op deze gegevens worden afgestemd en als de maker van de spyware het niet zo nauw neemt met de fatsoensregels kan hij zelfs het mailadres achterhalen en zijn nietsvermoedende gebruiker ongewenste reclame op maat sturen. De gegevens die de software naar zijn maker stuurt is altijd gecodeerd zodat het vrijwel onmogelijk is om te achterhalen om wat voor gegevens het gaat. Zo was het programma RealJukebox al 12 miljoen keer gedownload voor men erachter kwam dat de software aan zijn maker doorgaf welke Cd's en MP3 muziek de gebruikers op hun PC afspeelden. Op deze manier wist RealNetworks van iedere klant nauwkeurig zijn muzieksmaak te achterhalen en kon heel gericht adverteren. Deze ontdekking bracht zoveel opschudding met zich mee dat RealNetworks ervan af zag deze spionagefunctionaliteit in latere versies in te bouwen.

asmie
19-06-2006, 14:41
Ftp: File Transfer Protocol (kortweg: FTP) is een protocol dat uitwisseling van bestanden tussen computers vergemakkelijkt. Het standaardiseert een aantal dingen die tussen besturingssystemen vaak verschillen. Ik hoop dat er iets mee kunt doen!! ;)