Bekijk originele versie : Plastische Chirurgie
shahzade
10-06-2002, 00:47
Velen van jullie zullen mij wel voor gek verklaren!
Ik heb namelijk al een kaak en een neus-correctie achter de rug. Over 2 maanden is het zover en laat ik mijn kin een stukje verschuiven.
Ik zeg hier wel bij: ik doe het echt alleen maar voor mezelf. Hier zijn mijn ouders het niet mee eens, zij zeggen je bent toch geen Michael Jackson?
Ik voel me er wel zelfverzekerder door. Ik heb ook al diverse reacties gehad van andere mensen bijv.: wat is het de volgende keer?
Als ik maar goed in mijn vel zit, als ik maar tevreden ben en ik mag zijn zoals ik wil zijn.
iwaa jaah wat moeten we zegggen.. het is jouw leven doe wat je wil... en doe wat je niet laten kunt zal ik zeggen....
als jij dat mooi vind.. en het geeft je zekerheid... hebbe wij niks te zegge toch........ dat doet iemand anders..
enne ben jij dat op de foto??
shahzade
10-06-2002, 00:57
Origineel gepost door ffeiza
iwaa jaah wat moeten we zegggen.. het is jouw leven doe wat je wil... en doe wat je niet laten kunt zal ik zeggen....
als jij dat mooi vind.. en het geeft je zekerheid... hebbe wij niks te zegge toch........ dat doet iemand anders..
enne ben jij dat op de foto??
Yeah, that's me!
oh leuk..
als je uit het ziekenhuis komt..Laat het me weten dan stuur ik je een bloementje !
Ciao Baby ;)
shahzade
10-06-2002, 01:03
Origineel gepost door Crazy_Baby
oh leuk..
als je uit het ziekenhuis komt..Laat het me weten dan stuur ik je een bloementje !
Ciao Baby ;)
Heb JIJ mijn adres?
hahah adres...
weet je hoe wij bloemen sturen.. gewoon via yasminaa
zoo.......
http://www.parnasse.com/flowers.jpg
enne leuke foto trouwens....
hihihi
okeee ik had wat kleinere bloemen verwacht...
maar jaah deze zijn ook goed......
Ik ga toch niet echt bloemen sturen.Het was sarcastisch bedoelt !
Ciao Baby ;)
Veel succes met je operaties!! Maar hou wel 1 ding in de gaten. Plastische chirurgie is verslavend....dus blijf goed nadenken. Je ziet er op die fot al leuk genoeg uit :) Maar ja,d at zegt vast iedereen :)
DintelOx
10-06-2002, 09:16
ben jij die gene op die foto onder je naam?
laat ons eens zien hoe het eruit ziet.....
DAT BEN JIJ ZEMMA OP DIE FOTO.....GO AND FOOL SOMEONE ELSE....EN WAT JE PLASTISCHE INGREPEN BETREFT....DAT IS STRAKS ALLEMAAL JE IEGEN VERANTWOORDELIJKHEID......MIJN MENING(EN DIE VAN ONS GELOOF): HARAM
[SIZE=3]Hee shahzade......waar betaal je het in hemelsnaam allemaal van. Aangezien het cosmetische ingrepen zijn wordt het niet vergoed door verzekering...dus jongen waar haal je je doekoe vandaan....en mag ik weten hoe oud je bent....?[/SIZE ]
hahahah
plastisch chirurgie ewa besaha de naam zegt het zelf PLASTISCH alles is vals niets is echt. hahaha
je gelooft inderdaad in je eigen.
succes hiermee joh weet je een goeie raad trek maar zoveel foto's van je zelf hoe je in werkelijkheid was. hoe je ouders zichzelf konden zien en jij neemt dat weg van hen. Volgens mij ben je zo'n ruikeluiskindje die denkt dat hij de macht heeft over alles met jouw geld. hahahah
alhoceima
10-06-2002, 10:55
ik geloof er niets van!!!!!!!! ten eerste als jij een moslim bent, dan zul je heus wel weten dat het Haram is, je veranderd de wijze waarop Allah Swt jouw heeft gemaakt, dus zegt eigenlijk met deze ingrepen dat je het er niet mee eens bent hoe Allah Swt jouw heeft gemaakt, dit is naar mij heel fout van jouw, ik raad je aan hiermee te stoppen en Allah Swt om vergiffenis te vragen, Ik bedoel zeg is tegen jezelf Elhemdoelilah....zo heeft Allah Swt mij gemaakt, dat zul je moeten accepteren...........
Een zuster
maar elhoceima je hebt blijkbaar zijn andere topic niet gelezen islam nee eigen geloof ja. namelijk hij gelooft in "een God" maar niet in de wijze van leven hij wilt op zijn manier leven en niet hoe het in de islam staat.
dus dat is dan aannemelijk dat hij zich volledig veranderd dat hij voor God gaat spelen. de dokters sterven de evolutie veranderd en meneer zal nog steeds niet begrijpen dat hij ook zal sterven en naar God zal gaan.
INNA LILAH WA INNA ILAYHI RAJIOEN.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.