Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dood Haar

Pagina's : [1] 2 3

Fatiefatie
19-06-2006, 09:57

Hallo dames ik heb jullie hulp hard nodig. Ik heb afgelopen jaar veel met mijn haar gedaan. 3 keer geverfd waarvan 2x blond. Zoals jullie waarschijnlijk al vermoeden is mijn haar echt helemaal dood. Ik heb halflang haar en de onderkant is nu helemaal stro. Ik heb zo'n spijt want wil mijn haar helemaal niet verfen. Ik heb gehoord dat wonderstraight ook je haren gezonder maakt. Klopt dat of wordt het een echte genadeslag voor mijn haar. Ik heb al een afspraak gemaakt bij zunara maar ben bang dat ik het alleen maar erger maak. Wie heeft er een tip voor mijn dode haren?? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ga naar marokko en dat weer (en de zee) zullen het alleen maar erger maken. Salaam

zinalady80
19-06-2006, 10:15
de onderkant knippen en maskers gebruiken voor droog en beschadigd haar is mij overkomen het is nu supergezond en wat is wonderstraight?????

NisriN
19-06-2006, 10:37
Laat je haar knippen, en verzorg het vervolgens goed. Want al die verfspullen zijn echt superslecht voor je haar

Gulf_Eve
19-06-2006, 11:24
Hallo dames ik heb jullie hulp hard nodig. Ik heb afgelopen jaar veel met mijn haar gedaan. 3 keer geverfd waarvan 2x blond. Zoals jullie waarschijnlijk al vermoeden is mijn haar echt helemaal dood. Ik heb halflang haar en de onderkant is nu helemaal stro. Ik heb zo'n spijt want wil mijn haar helemaal niet verfen. Ik heb gehoord dat wonderstraight ook je haren gezonder maakt. Klopt dat of wordt het een echte genadeslag voor mijn haar. Ik heb al een afspraak gemaakt bij zunara maar ben bang dat ik het alleen maar erger maak. Wie heeft er een tip voor mijn dode haren?? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ga naar marokko en dat weer (en de zee) zullen het alleen maar erger maken. Salaam probeer de shampoo van fructies oil repair en de masker van fructies oil repair die is heel goed bevat vruchten olie en castor olie .. maar wat je ook kan doen is amandel olie gebruiken of olijfolie si gezond voor je haar. suc6 :)

bentayeb_beauty
19-06-2006, 11:52

Hey toeschouwer :lol: Ik herken mezelf in jou verhaal, Oh god wat was dat een drama tijd:hihi: (alhoewel ik nog veel meer geks heb meegemaakt wat betreft mn haar hoor) Ik heb mn haar misschien zovaaaaaak geverf 1 keer blond bij de kapper daarna tig keer zelf echt ongeveer 20 keer in heel t jaar ofzo. :jammer: Daarna wou ik andere kleurtjes uitproberen me weet namelijk nooit van ophouden. :hihi: Dus toen ging ik maar bruin in mn haar gooie was een mooi kleurtje daarna had ik zin in aubergine rood, toen begon de hel voor mij. :eek: Het was gewoon absoluut niet mooi en het ergste was ik zat vast! Ik kreeg het er niet meer uit want niks pakte natuurlijk wou ik mn blonde kleur weer terug want ik verfde mn haar altijd blond. Dus toen heb ik er 3 x blond geverfd, maar het pakte alsnog niet. Dus wat ik toen heb gedaan ik heb mn haar laten bleken en wou daarna gewoon weer een mooi blonde kleurtje indoen, Nou alles ging mis. Ik liet mn haar bleken in plaats van dat het wit zou worden werd het oranje :maf2: Aaaah ik werd echt gek.:hihi: Maarja zoals ik al zei ik weet niet van ophouden dus heb toen nog 2 keer goudblond geverfd en zo kreeg ik gewoon mn oude kleur terug. :D Maaar je moet eens weten heb zo een spijt dat ik er ooit aan ben begonnen zo schadelijk is het allemaal voor je haar. :jammer: Had toendertijd ook last van droog haar dus heb er ook een stuk laten van af knippen.:maf2: Echt een drama tijd was dat!

bentayeb_beauty
19-06-2006, 11:59
Hallo dames ik heb jullie hulp hard nodig. Ik heb afgelopen jaar veel met mijn haar gedaan. 3 keer geverfd waarvan 2x blond. Zoals jullie waarschijnlijk al vermoeden is mijn haar echt helemaal dood. Ik heb halflang haar en de onderkant is nu helemaal stro. Ik heb zo'n spijt want wil mijn haar helemaal niet verfen. Ik heb gehoord dat wonderstraight ook je haren gezonder maakt. Klopt dat of wordt het een echte genadeslag voor mijn haar. Ik heb al een afspraak gemaakt bij zunara maar ben bang dat ik het alleen maar erger maak. Wie heeft er een tip voor mijn dode haren?? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ga naar marokko en dat weer (en de zee) zullen het alleen maar erger maken. Salaam Hey meid, gebruik wat haarmaskers voor droog en beschadigd haar, En smeer af en toe wat olijfolie in je haar maakt je haar ook heel gezond.:goedzo:

Fatiefatie
19-06-2006, 14:11
hahaha Wat grappig om te zien dat meer meiden er last van hebben! Naast al dat verfen, tang ik mijn haar ook wekelijks. Kan je nagaan hoe erg het eraantoe is. Wonderstraight is een kuur die je kan doen bij Zunara hairsylists die je haren gezonder en permament stijl maken. Het is een dure behandelijk (tussen 200 en 400 euro) maar het schijnt dat je haren echt heel mooi worden. Ik ben alleen bang dat het gel*l is en mijn haren kaal moet scheren ofzo. Voor meer info:www.wonderstraight.com Thanx voor alle tips!! Ik twijfel nu erg. Zal ik een goedkope masker opdoen of een behandeling?? help help help:maf2: :( :( :rolleyes:

nassim-casa
19-06-2006, 14:37
hahaha Wat grappig om te zien dat meer meiden er last van hebben! Naast al dat verfen, tang ik mijn haar ook wekelijks. Kan je nagaan hoe erg het eraantoe is. Wonderstraight is een kuur die je kan doen bij Zunara hairsylists die je haren gezonder en permament stijl maken. Het is een dure behandelijk (tussen 200 en 400 euro) maar het schijnt dat je haren echt heel mooi worden. Ik ben alleen bang dat het gel*l is en mijn haren kaal moet scheren ofzo. Voor meer info:www.wonderstraight.com Thanx voor alle tips!! Ik twijfel nu erg. Zal ik een goedkope masker opdoen of een behandeling?? help help help:maf2: :( :( :rolleyes: hoi meid die behandeling heb ik ook gedaan en het heeft me 300 euro gekost..ik had niet eens een kroes kop ofzo ..beetje pluizig en droog safi..toen dacht ik ff naar die chinees..me haren stylen(wonderstraight) dan heb ik wahed wonder haren,za3ma van de douch naar buiten hoef ik niks te doen:hihi: ewa eerste 2 weken was het wel oke maar alsnog moest ik bijtangen..en daarna waren me haren helemaal naar de klote pluizig,onhandelbaar.dof echt erg wallah.na 5 maanden ging ik terug naar die kapper.weld lhram zei tegen me ja garantie was 2 weken(wat ie niet zei in het begin natuurlijk),mohim ik weet niet mischien is die zunara wel anders maar die behandeling is gewoon hetzelfde... ps.die chinese kapper waar ik ben geweest is in rokin(amsterdam)..en heet leo mohim meid succes verder:goedzo:

nana_
19-06-2006, 14:49
1 keer je haar lekker kort knippen tot net over je oren en dan L'Oréal shampoo 2 en 1 voor beschadigd haar gebruiken en 1 keer per week een haarmasker ook van hetzelfde merk. L'Oréal is echt de beste shampoo die er bestaat. Hij doet wat andere shampoo`s beloven maar niet waar maken.

Anisaatje
19-06-2006, 16:15
Hallo dames ik heb jullie hulp hard nodig. Ik heb afgelopen jaar veel met mijn haar gedaan. 3 keer geverfd waarvan 2x blond. Zoals jullie waarschijnlijk al vermoeden is mijn haar echt helemaal dood. Ik heb halflang haar en de onderkant is nu helemaal stro. Ik heb zo'n spijt want wil mijn haar helemaal niet verfen. Ik heb gehoord dat wonderstraight ook je haren gezonder maakt. Klopt dat of wordt het een echte genadeslag voor mijn haar. Ik heb al een afspraak gemaakt bij zunara maar ben bang dat ik het alleen maar erger maak. Wie heeft er een tip voor mijn dode haren?? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ga naar marokko en dat weer (en de zee) zullen het alleen maar erger maken. Salaam Weet je wat jij moet doen meid: knip knip met schaar doen:hadj: Lekker al die dode punten eraf en dan niet meer verven...en wekelijks een lekker voedend masker..liever wat korter mooi gezond haar dan een lange strobos!!

Saloua1978
19-06-2006, 19:29
hoi meid die behandeling heb ik ook gedaan en het heeft me 300 euro gekost..ik had niet eens een kroes kop ofzo ..beetje pluizig en droog safi..toen dacht ik ff naar die chinees..me haren stylen(wonderstraight) dan heb ik wahed wonder haren,za3ma van de douch naar buiten hoef ik niks te doen:hihi: ewa eerste 2 weken was het wel oke maar alsnog moest ik bijtangen..en daarna waren me haren helemaal naar de klote pluizig,onhandelbaar.dof echt erg wallah.na 5 maanden ging ik terug naar die kapper.weld lhram zei tegen me ja garantie was 2 weken(wat ie niet zei in het begin natuurlijk),mohim ik weet niet mischien is die zunara wel anders maar die behandeling is gewoon hetzelfde... ps.die chinese kapper waar ik ben geweest is in rokin(amsterdam)..en heet leo mohim meid succes verder:goedzo: Ben je bij kastelenstraat geweest?:wow:

Saloua1978
19-06-2006, 19:30
Ben je bij kastelenstraat geweest?:wow: Ik lees net dat je bij rokin bent geweest. dat is dus geen zonura kapper

Fatiefatie
19-06-2006, 20:13
Wie heeft er ervaring met zunara kapsalon?? Kan je je ervaringen met ons delen. Dames ik heb mijn besluit genomen en ik ga de behandeling toch doen. Ik heb even gebeld en ze gaven aan het je haar juist te beschermen. Ze zitten zo vol dus ik pas over twee weken kan komen (dat is positief toch?) Ladies ik ga jullie op de hoogte houden over mijn avontuur. Ik ga before en after foto's maken zodat iedereen meteen weet hoe het zit!! Wish me luck;)

Saloua1978
19-06-2006, 20:15
Wie heeft er ervaring met zunara kapsalon?? Kan je je ervaringen met ons delen. Dames ik heb mijn besluit genomen en ik ga de behandeling toch doen. Ik heb even gebeld en ze gaven aan het je haar juist te beschermen. Ze zitten zo vol dus ik pas over twee weken kan komen (dat is positief toch?) Ladies ik ga jullie op de hoogte houden over mijn avontuur. Ik ga before en after foto's maken zodat iedereen meteen weet hoe het zit!! Wish me luck;) Spannend meid. veel succes , ik heb a.s. vrijdag een afspraak voor een vitaminebehandeling

bentayeb_beauty
19-06-2006, 20:19

:hihi: zo herkenbaar :jammer: Hoe is het met je haar nu? Ja he, :hihi: Met mijn haar? Hmm helaas niet meer zo perfect als vroeger..:jammer: Maar tis gelukkig niet zo een ramp hoor alhoewel je dat wel zou verwachten na alles wat ik mn haar heb aangedaan had mn haar zwaar mishandeld.:hihi: Ik heb mijn haar een tijdje terug kort geknipt want het zag er niet uit! Ik verzorgde mn haar heel goed, dus mn haar is een nu beetje genezen!:p Maargoed het kan altijd beter. :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3