Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : alleen voor jongens

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

azuvrie
07-06-2003, 02:26

dit is echt srieus bedoeld, jongens onder mekaar laten we even eerlijk zijn wij weten langzamerhand hoe de meisjes hier zijn ,en hoe ze denken, en hoe ze kleden , wat de kleding betreft dat zie je in je omgeving en elders. nu is mijn vraag wie wil hier nog trouwen, of denken jullie soms toch maar import. ----------------------------------------------------------------------------- ou3lamou anna allaha chadido al3iqab broeders.

LELIJKERD
07-06-2003, 02:29
wis die negatieve beeld en je zult zien, ook jij zult een meid vinden die goed bij je past en die gewoon in Nederland woont

azuvrie
07-06-2003, 02:31
Origineel gepost door LELIJKERD wis die negatieve beeld en je zult zien, ook jij zult een meid vinden die goed bij je past en die gewoon in Nederland woont ik heb al zo veel gezien broeder. maar als ik eerlijk moet wezen.........................

LELIJKERD
07-06-2003, 02:34
ten eerste het is niet fair van je om zo een topic te openen, er zijn genoeg dames die respectvol zijn en die nu door jouw topic zich aangesproken voelen doordat jij ze allemaal over 1 kam scheert ten tweede, weet jij zeker dat alle meisjes in marokko heilige maria's zijn?

LELIJKERD
07-06-2003, 02:37

hey heyyy..... ik heb oprecht met veel waarde gesproken over de dames

peligroso
07-06-2003, 02:54
ok in Marokko zijn ze niet de heilige maria's. het ergste wat ze doen is een vriend (marokkaan) hebben. hier ****** ze met alle afkomsten. dat is 1. 2 is er zijn veel die zo zijn. en allemaal stiekem. sterker nog ze zijn daar trots op. pas als ze wat ouder worden, dan denken ze OEPS! in Marokko maken ze ook fouten. maar hier vinden ze hun fouten, rechten.

peligroso
07-06-2003, 03:07
*** niet over een kam scheren! want dat doen ze zelf! zij weten dondersgoed waar dit naar toe leidt. 75% die toch liever uit marokko trouwt zegt genoeg. weet je onze meisjes zijn vanaf hun 13, 14 jaar al beinvloedt op hun gedrag. van TINA t/m volwassen meisjes bladen en tv programma's ze zijn allemaal gericht om ze zo te maken zoals ze nu zijn. het ergste is weinig meisjes die roepen dat zo iets niet kan.integendeel ze vinden dat ze geintegreerd zijn. en zo lang er wantrouwen is, vind ik beter zowel voor de jongen als het meisje om uit marokko te trouwen. ik zeg niet dat jongens heilig zijn en ze mogen alles. helemaal niet! wat ik wil zeggen is: iedereen kiest zijn weg. wie verkeerde keuses maakt in zijn leven moet boeten, klaar uit.

DePaRaBier
07-06-2003, 03:13
`kheb het eerder gezegd. OVer 1 Kam scheren is Opmerking Numero Uno hiero. `t zou mensen sieren als ze zich met zichzelf bezig zouden gaan houden. Scheelt in de Machakeel. Als meisjes niet meer op andere meisjes gaan letten, en andere jongens niet op andere jongens en omgekeerd en idem. Enfin ik word begrepen en het is al laat. (Valt me wel op dat Ouiam altijd als haantje de voorste er altijd bij is, om in bij dit soort topics de Normale vrouw te verdedigen)

DePaRaBier
07-06-2003, 03:13
`kheb het eerder gezegd. OVer 1 Kam scheren is Opmerking Numero Uno hiero. `t zou mensen sieren als ze zich met zichzelf bezig zouden gaan houden. Scheelt in de Machakeel. Als meisjes niet meer op andere meisjes gaan letten, en andere jongens niet op andere jongens en omgekeerd en idem. Enfin ik word begrepen en het is al laat. (Valt me wel op dat Ouiam altijd als haantje de voorste er altijd bij is, om in bij dit soort topics de Normale vrouw te verdedigen)

Mazlout
07-06-2003, 05:44
ik wil hier trouwen!

azuvrie
07-06-2003, 10:37
Origineel gepost door ouiam_tet1 mannen onder elkaar jek?? wat voor man ben je als je elkaar gaat vertellen hoe de meisjes van nederland zijn??? :jammer: (denk hierbij aan alle vrouwelijke familieleden) wat overigens niet de waarheid is... ik word hier echt zoo moe van...altijd dat die jongens ons allemaal zwart maken omdat een handje vol meisjes zo zijn scheren ze iedereen over 1 kam..... beste meid ik scheer niet iedereen over de zelfde kam. echt niet , het probleem is. uit de meisjes die ik ken en heb leren kennen in de loop drjaren heb ervaren dat 80 procent niet deugd . sorry dan ben jij een uitzondering het is geen handje vol maar bijna twee handen vol zal niet lang meer duuren .

azuvrie
07-06-2003, 10:43
Origineel gepost door LELIJKERD ten eerste het is niet fair van je om zo een topic te openen, er zijn genoeg dames die respectvol zijn en die nu door jouw topic zich aangesproken voelen doordat jij ze allemaal over 1 kam scheert ten tweede, weet jij zeker dat alle meisjes in marokko heilige maria's zijn? wat is daar mis mee om zo een topic te opennen. ik vraag alleen maar hoe jullie daar over denken meer niet . ga nu niet zo scheinheilig doen broeder jij weet wel beter .

achie25
07-06-2003, 10:51
Origineel gepost door azuvrie dit is echt srieus bedoeld, jongens onder mekaar laten we even eerlijk zijn wij weten langzamerhand hoe de meisjes hier zijn ,en hoe ze denken, en hoe ze kleden , wat de kleding betreft dat zie je in je omgeving en elders. nu is mijn vraag wie wil hier nog trouwen, of denken jullie soms toch maar import. ----------------------------------------------------------------------------- ou3lamou anna allaha chadido al3iqab broeders. Geloof me maar dat de meiden in Marokko vele malen erger zijn dan hier... Ja en als je er 1 uit Marokko haalf heb je de eerste 3 tot 5 jaar plezier en dan ruikt ze ook die dingen waar jij het over hebt... En hier zijn ook meiden die goed zijn en geen slechte dingen doen... Als je goed zoekt kan ook jij een vrouw vinden hoor :D :D

achie25
07-06-2003, 10:54
Origineel gepost door azuvrie wat is daar mis mee om zo een topic te opennen. ik vraag alleen maar hoe jullie daar over denken meer niet . ga nu niet zo scheinheilig doen broeder jij weet wel beter . Daar is niks mis mee maar waarom gaat het alleen maar over de meiden die slechte dingen doen.. Die meiden gaan echt niet met elkeer rampetampen, daar doe een jongen net zo hard aan mee. Waarom open je niet een topic over de jongeren in het algemeen. Zower over jongens als over meisjes, dan krijg je ook geen kritiek

azuvrie
07-06-2003, 10:58

achie 25 nog maals je weet beter kijk goed om je heen de meeste die uit marokko halen leven lang en gelukkig zo wel meisje als jongens ga maar na maar trouw je hier na twee jaar hoog uit ondek je dat het eigenlijk verkeerd is waar jullie mee bezig zijn en dan is het te laat meestal.geloof me maar ik praat uit mijn ervaring.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6