Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn triootjes Haram!?!

Pagina's : [1] 2

LZN
07-06-2003, 00:51

Dat vroeg ik me af aangezien ik net een trio heb gehad :D ! Maar stel je eens voor dat je 2 vrouwen hebt getrouwd! Mag je dan ook triootjes met hun doen? Of moet je gewoon elke keer wisselen? :).

MaDaM_OujDa
07-06-2003, 00:59
Origineel gepost door temsamni Dat vroeg ik me af aangezien ik net een trio heb gehad :D ! Maar stel je eens voor dat je 2 vrouwen hebt getrouwd! Mag je dan ook triootjes met hun doen? Of moet je gewoon elke keer wisselen? :) ja jjij mag triootjes houden :p

MaDaM_OujDa
07-06-2003, 01:09
Origineel gepost door temsamni Oh wat een geruststelling! :) ja he!!! :p

salimma19
07-06-2003, 01:18
echt jij weer dombo.........nee het mag niet en houd op met mij te stalken........k word er gek van

salimma19
07-06-2003, 01:22

Jij stalkt MIJ.........en ik ben niet gek op je... :vingers: Ik hou alleen van je :Iluvu:

salimma19
07-06-2003, 01:28
die heb ik niet nodig........

salimma19
07-06-2003, 01:31
Ik hoef je al niet meer :ego: Ik ben erachter gekomen dat je maar zielig bent......absoluut niet boeiend.........en spuuglelijk....YAK!!!!!!!!! en het belangrijkste JE VERDIENT MIJ NIET EENS haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :vingers:

Laysa
07-06-2003, 11:37
stupide tot in het oneindige ..... Als je weet dat je nooit je geslachtsdelen aan een ander mag laten zien (behalve je man of vrouw) dan snap je toch ook dat je als vrouw nooit je geslachtdelen aan een andere vrouw mag laten zien .... Laat staan met haar naar bed gaan ... Laat staan een trio .... Demn als de islam moet rekenen op zulke loosers dan is de Dag des Oordeels zeker dichtbij .... :rolleyes: De stemmen zeggen get lost .... stupid wuss ....

Dwergje20
07-06-2003, 11:43
Origineel gepost door temsamni Dat vroeg ik me af aangezien ik net een trio heb gehad :D ! Maar stel je eens voor dat je 2 vrouwen hebt getrouwd! Mag je dan ook triootjes met hun doen? Of moet je gewoon elke keer wisselen? :) :kwaad:

Laysa
07-06-2003, 11:44
Origineel gepost door Dwergje20 :kwaad: Dwergje ... :giechel: grappige ondertekening ....

Dwergje20
07-06-2003, 11:45
Origineel gepost door Laysa Dwergje ... :giechel: grappige ondertekening .... :D :zwaai:

Laysa
07-06-2003, 11:47
Origineel gepost door Dwergje20 :D :zwaai: http://www.smilies.nl/happy/biggrina.gif http://www.smilies.nl/wave.gif

miriammetje
07-06-2003, 14:16
Origineel gepost door temsamni Dat vroeg ik me af aangezien ik net een trio heb gehad :D ! Maar stel je eens voor dat je 2 vrouwen hebt getrouwd! Mag je dan ook triootjes met hun doen? Of moet je gewoon elke keer wisselen? :) nou nee en moslim man mag 4 vrouwen trouwen als hij ze gelijk kan behandelen..en alemaal even veel van alles kan geven is dat niet het geval dan zei profeet(SWS) neem dan 1 vrouw..... triootje mag dus niet.....maar jem ag wel met ze aletwee apart na bed..... beslemma miriam

praatjes
07-06-2003, 15:36
Origineel gepost door Ashanty :lol: sinds wanneer vallen marokaanse meisjes op joden ? en hou je belachelijke praat voor jezelf onnozelaar , JIJ vraagt nog wat haram is of ni ? tfoe 3lik laat de Islam er buite wil je , want ge kent er nix van sun of a ..... Hey dame hoe is het?? alles goed ? ;)

praatjes
07-06-2003, 16:01

Origineel gepost door Ashanty goed goed hamdoellilah kben juist wakker , was gisteren in trouwfeest en vandaag terug :D partyyyyyy :stout: en hoe ist met jou ? Ik ben blij dat het goed met je gaat hamdoelilah. met mijn gaat het ook goed ik voel me al maanden lekker, ik verkeer in een supervorm. :cool: Ewa wanneer is dan onze feest :stout: :D want ik wil ook dansen. :)

Pagina's : [1] 2