Bekijk originele versie : Praatjesssssss waar ben je????
alhoceimagirly
06-06-2003, 23:25
praatjes HIER!!!!
alhoceimagirly
06-06-2003, 23:27
j ekomt toch wel he met je jelaba!!! hebben we beiden een jelaba aan gaan we stoer lopen saffie??? echt stoer :nerd: ahahah saffie?? maar alles goed verder met jou?? waarom ben je zo stil?
praatjes
06-06-2003, 23:34
Origineel gepost door alhoceimagirly
j ekomt toch wel he met je jelaba!!! hebben we beiden een jelaba aan gaan we stoer lopen saffie??? echt stoer :nerd: ahahah saffie?? maar alles goed verder met jou?? waarom ben je zo stil?
Hier ben ik dan mijn lieverdje :verliefd:
praatjes
06-06-2003, 23:35
Gaan we heel Hoog Catereine jaloers maken. Want ik weet dat wij het perfecte stelletje vormen ;)
alhoceimagirly
06-06-2003, 23:36
Origineel gepost door praatjes
Hier ben ik dan mijn lieverdje :verliefd:
Hallo eindelijk daar ben je dan :Iluvu: en durf je al een beetje om morgen naar me tpoe te komen?? IN JE JELABBA :rolleyes:
het zasl je zeker goed staan weet ik zeker!!!! :Iluvu:
boesa alhoceimagirly :Iluvu:
alhoceimagirly
06-06-2003, 23:37
Gaan we heel Hoog Catereine jaloers maken. Want ik weet dat wij het perfecte stelletje vormen ;)
Zeker weten wel ahahah :stout: vooral als we allebei in Jelabba lopen dan worden ze al helemaal jaloers hahahah :haha:
praatjes
06-06-2003, 23:40
Alhoesimagirly naast me zal me goed staan, en zo kan ik heel Hoog Catereine aan. En heel de wereld ;) :verliefd:
alhoceimagirly
06-06-2003, 23:41
Oke dan!!! dan ois het goed hahahah leuk hoor! ik heb er nu al zin in! ik kan iet w8en volgens mij ga ik maar eens slapen want dan gaan altijd de uurtjes zo snel voorbij!!! :stout: ik ga slapen! ga je mee?
:verliefd:
:kusgrijs:
alhoceimagirly
06-06-2003, 23:45
Ik ga nu echt slapen ik ben moe! ik zi eje morgen wel inshallah ;) ahhaha
moehiem slaap lekker ik spreek je vast nog wel een keertje!!! beslamaaaaaaaaaaaaaa :verliefd:
Kusje :kusgrijs: alhoceimagirly.....
praatjes
06-06-2003, 23:46
Oke dan!!! dan ois het goed hahahah leuk hoor! ik heb er nu al zin in! ik kan iet w8en volgens mij ga ik maar eens slapen want dan gaan altijd de uurtjes zo snel voorbij!!! :stout: ik ga slapen! ga je mee?
:verliefd:
:kusgrijs:
What the hell, kom mee gaan we een dutje doen. Ga je veilig naast me liggen :Iluvu:
praatjes
06-06-2003, 23:47
Ik ga nu echt slapen ik ben moe! ik zi eje morgen wel inshallah ;) ahhaha
moehiem slaap lekker ik spreek je vast nog wel een keertje!!! beslamaaaaaaaaaaaaaa :verliefd:
Kusje :kusgrijs: alhoceimagirly.....
Slaap lekker ik hou van je, en aleen van jou ;)
alhoceimagirly
06-06-2003, 23:47
ik kruip vast mijn bedje in! ik zie je wel verschijnene;) Beslama :verliefd:
:zwaai:
alhoceimagirly
06-06-2003, 23:48
Slaap lekker ik hou van je, en aleen van jou ;)
hihi ik oook van jou!!! :Iluvu:
doei doei :zwaai: :zwaai:
praatjes
06-06-2003, 23:51
ik kruip vast mijn bedje in! ik zie je wel verschijnene;) Beslama :verliefd:
:zwaai:
Ik kijk er naar uit om naast je te komen liggen. wacht maar daar ik ben er ook zo :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.