Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Every girl deserves to feel good about herself

Pagina's : [1] 2 3 4

nana_
18-06-2006, 15:12

http://www.campaignforrealbeauty.com/commercial.asp Kijk dit spotje over jonge meisjes met een minderwaardigheidscomplex Echt jammer dat dit voorkomt:( want elk meisje/vrouw is uniek! Durf jezelf te zijn, leef je dromen en hou van jezelf dan komt het wel goed insha-allah:goedzo:

nissrintje
18-06-2006, 15:24
so echt een goeie campagne maar komt ie ook op tv ??

nana_
18-06-2006, 15:35
so echt een goeie campagne maar komt ie ook op tv ?? Ja zeker goed dat ze dit doen:goedzo: Hij is bij Oprah geweest dus ik denk dat het in Amerika wel op Tv komt maar ik heb het hier niet gezien.

kroesbol
18-06-2006, 15:43
Dat vind ik echt goed en leuk gedaan.. Te veel minder waardigheidcomplexen hebben de meiden van tegenwoordig. Moet eens veranderen ze zien een ideaalbeeld waar ze aan willen voldoen jammer hoor :jammer:.. Ze moeten eens tevreden zijn met hun bolle wangetjes, kleine buikjes, iets de dikke benen of wat dan ook.. Niemand is perfect in dat opzichtte.

nana_
18-06-2006, 16:40

Dat vind ik echt goed en leuk gedaan.. Te veel minder waardigheidcomplexen hebben de meiden van tegenwoordig. Moet eens veranderen ze zien een ideaalbeeld waar ze aan willen voldoen jammer hoor :jammer:.. Ze moeten eens tevreden zijn met hun bolle wangetjes, kleine buikjes, iets de dikke benen of wat dan ook.. Niemand is perfect in dat opzichtte. Inderdaad al-hamdoelilah Waarom je iets laten opdringen wat je niet bent. Je bent een creatie van Allaah en een moslima notabene en op een zeer hoge positie geplaatst in de Islam dus waarom een lage positie kiezen die de media ons voor houdt.

Desolate
18-06-2006, 16:47
Inderdaad al-hamdoelilah Waarom je iets laten opdringen wat je niet bent. Je bent een creatie van Allaah en een moslima notabene en op een zeer hoge positie geplaatst in de Islam dus waarom een lage positie kiezen die de media ons voor houdt. Helemaal met je eens! Bedankt voor het openen van deze topic! :goedzo:

mazhar
18-06-2006, 16:48
is natuurlijk wel mooi, dove heeft ook reclame met vrouwen met verschillende lichaamsomvang, en leeftijden.enz... maar onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen liever een ideaalbeeld zien in een reclamespotje ipv 'the real thing'

engeltje4evaah
18-06-2006, 16:58
Dat vind ik echt goed en leuk gedaan.. Te veel minder waardigheidcomplexen hebben de meiden van tegenwoordig. Moet eens veranderen ze zien een ideaalbeeld waar ze aan willen voldoen jammer hoor :jammer:.. Ze moeten eens tevreden zijn met hun bolle wangetjes, kleine buikjes, iets de dikke benen of wat dan ook.. Niemand is perfect in dat opzichtte. Inderdaad :goedzo:

nana_
18-06-2006, 17:27
is natuurlijk wel mooi, dove heeft ook reclame met vrouwen met verschillende lichaamsomvang, en leeftijden.enz... maar onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen liever een ideaalbeeld zien in een reclamespotje ipv 'the real thing' De gemiddelde persoon ja, klopt! Maar goed, als zij zich daaraan willen meten mogen ze zelf weten. Ze willen de vrouw als perfect object neerzetten. En daarom gaan er juist zoveel meisjes en ook vrouwen aan onderdoor. Daarom is het goed dat er wel een groep is die Nee zegt tegen deze onderdrukking en elke vrouw als uniek ziet en geen massaproduct. En zo kunnen deze meisjes ook zien dat elke vrouw haar schoonheid heeft en bijzonder is hoe je ook bent. Dik, dun, zwart, wit, groot , klein met sproeten of wat dan ook. JLO of Shakira zijn geen voorbeelden voor ons maar Khadija ra of elke standvastige moslimvrouw hoe je er ook uit ziet je bent goed zo. Zo zou een moslima moeten denken. Moslima omdat dit m.nl is en je helaas overal meisjes hebt die onzeker zijn met hun voorkomen maar ook de niet moslima zou gewoon tevreden moeten zijn met haar zelf. Misschien gemakkelijk gezegd maar je wordt er wel gelukkig van als je het probeert. Ik zou ook een voorstander zijn van schooluniformen hier in Nederland. Iedereen is dan gelijk net als met de hijaab en niemand wordt meer om zijn kledingstyle afgerekend. O zij is arm of zij is ouderwets enz. Pesten is iets wat je je leven kan achtervolgen. En kinderen zijn hard maar de maatschappij is nog harder:( Daarom blijf jezelf en blijf uniek want dat is wat een mens echt mooi maakt:)

nana_
18-06-2006, 17:33
Helemaal met je eens! Bedankt voor het openen van deze topic! :goedzo: geen dank:sjans: Eens iets anders dan waar vind ik een wortelbroek of een andere mode item [niemand houdt van een wortelbroek maar de magazines willen dat we ze dragen zodat meneer wortel weer miljoenen krijgt bijgeschreven op zijn bankrekening en de meisjes met een 'perenbroek' weer uitgelachen worden] Of kan ik dunner worden of dikker enz. natuurlijk je het niet verkeerd om op je gezondheid te letten of er verzorgd willen uit zien. Juist goed maar we moeten niet doordraven met zijn allen want dan krijgen ze nog meer slachtoffers van fysiek geweld:jammer:

nana_
18-06-2006, 17:38
Als je dik bent is het goed om af te vallen niet omdat je er anders niet bij hoort maar voor je eigen gezondheid. Als je een wortelbroek echt mooi vindt draag hem dan maar dan wel omdat het jouw keuze is en niet omdat het mode is. m.a.w als je er gelukkig bij voelt vooral doen. Doe je dat niet laat het dan. Wees altijd jezelf op zijn best , in plaats van een slechte imitatie van een ander:vrede:

kroesbol
18-06-2006, 17:38
Inderdaad al-hamdoelilah Waarom je iets laten opdringen wat je niet bent. Je bent een creatie van Allaah en een moslima notabene en op een zeer hoge positie geplaatst in de Islam dus waarom een lage positie kiezen die de media ons voor houdt. Mooier kan ik het niet zeggen. Uiterlijk is ook niet alles. Dat is het enige waar mene tegenwoordig naar kijken. Als je ziet de meeste 'stellen' of ze zijn allebei 'mooi' of allebei 'lelijk'.. Tuurlijk moet er een bepaalde aantrekkingskracht zijn tussen de mens maar als je ziet hoe mensen mekaar tegenwoordig keuren op het uiterlijk. Misselijk makend.

mazhar
18-06-2006, 17:42
De gemiddelde persoon ja, klopt! Maar goed, als zij zich daaraan willen meten mogen ze zelf weten. Ze willen de vrouw als perfect object neerzetten. En daarom gaan er juist zoveel meisjes en ook vrouwen aan onderdoor. Daarom is het goed dat er wel een groep is die Nee zegt tegen deze onderdrukking en elke vrouw als uniek ziet en geen massaproduct. En zo kunnen deze meisjes ook zien dat elke vrouw haar schoonheid heeft en bijzonder is hoe je ook bent. Dik, dun, zwart, wit, groot , klein met sproeten of wat dan ook. JLO of Shakira zijn geen voorbeelden voor ons maar Khadija ra of elke standvastige moslimvrouw hoe je er ook uit ziet je bent goed zo. Zo zou een moslima moeten denken. Moslima omdat dit m.nl is en je helaas overal meisjes hebt die onzeker zijn met hun voorkomen maar ook de niet moslima zou gewoon tevreden moeten zijn met haar zelf. Misschien gemakkelijk gezegd maar je wordt er wel gelukkig van als je het probeert. Ik zou ook een voorstander zijn van schooluniformen hier in Nederland. Iedereen is dan gelijk net als met de hijaab en niemand wordt meer om zijn kledingstyle afgerekend. O zij is arm of zij is ouderwets enz. Pesten is iets wat je je leven kan achtervolgen. En kinderen zijn hard maar de maatschappij is nog harder:( Daarom blijf jezelf en blijf uniek want dat is wat een mens echt mooi maakt:) als mensen er onder door gaan is het neit enkel en alleen door de dru kdie de maatschappij op hen legt, het heeft altijd nog een onderliggend probleem, mensen die vb anorexia of boulemia ontwikkelen is niet enkel omdat de maatschappij zegt dat je mager moet zijn, zij lijden dan wel aaneen minderwaardigheidscomplex die hen opgelegd werd door vb familieleden, of door gepest te worden enz.. ik heb op een school gezeten waar we uniform moesten dragen, maar daar creer je geen gelijkheid:( wij moesten een wit hemd dragen, en een blauwe broek of rok, en e mochten heel donkere jeans dragen, maar dna heb je weer mensen die heeld ure jeans droegen, of bekende schoenmerken, en dan had je weer een ('klasse' verschil en peergroup pressure :hadj: blijf gewoon je eigen, er zijn anderen genoeg

DikMeisje
19-06-2006, 00:00
Ik vind Dove reclames geweldig, dat is de eerste reclame die ik ooit heb gezien waar ze gewone mensen voor gebruiken dikke dunne bruine groene gele pimpelpaarse korte lange. Geweldig wollah van al die andere neppe trpe[ reclames walg ik Pro dikke mensen reclames :hihi:

Somaya00
19-06-2006, 01:27

seze ken ik.. :) bij operah gezien..

Pagina's : [1] 2 3 4