Bekijk originele versie : Morgen jelaba dag
praatjes
06-06-2003, 21:50
Morgen wacht mijn een zware dag tegemoet, ik heb een weddenschap verloren. Ik moet morgen in een Jeleba door Hoog Catereine lopen. erger kan niet! :verdriet:
Kingofmaroc
06-06-2003, 21:52
hahahahaha.....ik heb ook weleens met een jelaba door de stad gelopen...is gatar man :hihi:
MariamaMslma
06-06-2003, 21:53
Origineel gepost door praatjes
Morgen wacht mijn een zware dag tegemoet, ik heb een weddenschap verloren. Ik moet morgen in een Jeleba door Hoog Catereine lopen. erger kan niet! :verdriet:
Hoe bedoel je erger kan niet, is toch gewoon iets marokkaans.
Niks om je voor te schamen, ik weet zeker dat je veel geflirt krijgt van de dames, die vinden dat juist stoer....moet wel een mooie jeleba zijn he.
ps: kweet dat et warm is maar trek er wel iets onder aan :D
Een jelaba is hartstikke mooi ;)
waarom is dat erg? is toch leuk? :confused: ik ga ook met mn jelaba naar diploma-uitreiking..is toch niets mis mee, shnoe eey dirroe ness? eey ktawlie rassie (maar wil je versterking, ik trek wel een jelaba aan voor jou en dan gaan we samen door de hc lopen, is dat goed;) )
yasminne
06-06-2003, 21:54
Origineel gepost door praatjes
Jongen je zal niet weten hoeveel je aand8 je zal krijgen.
Want ik vind persoonlijk een jongen in een jelabba superrr!
Lady_moi
06-06-2003, 21:55
das prachtig!!!!
Kijk vijf meiden die vinden dat het hartstikke leuk is om een jelaba aan te doen, wat wil je nog meer? :D
praatjes
06-06-2003, 21:58
Zo dan ik weet genoeg, ik ga er van genieten al is het Hoog Catereine. Thanks boys :goedzo:
Lady_moi
06-06-2003, 22:00
zekers ;)
dus meiden als je iemand daar ziet lopen in jelaba je weet wie het is he
boys? Safie we weten genoeg en wij maar complimentjes geven :( :verdriet:
yasminne
06-06-2003, 22:02
Origineel gepost door Manal09
boys? Safie we weten genoeg en wij maar complimentjes geven :( :verdriet:
Ja dat d8 ik ook!
praatjes
06-06-2003, 22:03
Origineel gepost door Manal09
waarom is dat erg? is toch leuk? :confused: ik ga ook met mn jelaba naar diploma-uitreiking..is toch niets mis mee, shnoe eey dirroe ness? eey ktawlie rassie (maar wil je versterking, ik trek wel een jelaba aan voor jou en dan gaan we samen door de hc lopen, is dat goed;) )
Tuurlijk is dat goed, is een mooi aanbod kan ik niet overslaan. Jij naast me ook in een Jelaba zal heel erg fun zijn :D
Lady_moi
06-06-2003, 22:04
das de eerste keer dat ik vandaag heb gelachen :melig:
Maar dan moet je wel beloven niets onder die jelaba aan te trekken he ;) :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.