Bekijk originele versie : Wat gebeurt er allemaal in Scheveningen
rania1515
06-06-2003, 21:06
Op verschillende forums staan berichten over scheveningen vooral van wie heeft dat meisje gezien of wie heeft deze jongen gezien.
Ik ga persoonlijk niet vaak naar scheveningen maar vraag me af wat er allemaal gebeurt.Zijn daar meiden die met jongens omgaan en andersom vraag het me gewoon af.
DUs graag jullie reactie, :confused: :confused: :confused:
MissBlaBla
06-06-2003, 21:18
Scheveningen ben ik nooit geweest. Geen behoefte aan ook, alles wat bekend is trekt me niet.
BlaBla
chicamaroquia
06-06-2003, 21:36
Er gebeurt veel om je heen, maar het is maar net waarvoor je gaat. Als ik met mijn zus en vriendinnen ga, gaan we lekker wandelen en eten en negeren opmerkingen van die losers die daar rondwandelen. Als ik met mijn liefje ga, word ik meestal wel met rust gelaten en gaan we lekker eten en naar de zonsondergang kijken... :Iluvu:
Je kan er van alles doen: bungeejumpen, lekker eten, shoppen...
yasminne
06-06-2003, 21:38
Origineel gepost door chica*******a
Als ik met mijn liefje ga, wordik meestal wel met rust gelaten en gaan we lekker eten en naar de zonsondergang kijken... :Iluvu:
Aaaaaaaaaaaaah how nice :verliefd:
chicamaroquia
06-06-2003, 21:39
Origineel gepost door yasminne
Aaaaaaaaaaaaah how nice :verliefd:
Ja hè! Ik krijg nu weer helemaal zin om te gaan... :o
yasminne
06-06-2003, 21:46
Origineel gepost door chica*******a
Ja hè! Ik krijg nu weer helemaal zin om te gaan... :o
Zou ik ook hebben als ik jou was, en als je gaat dan wens ik je veel plezier :p
chicamaroquia
06-06-2003, 21:48
Dank je wel... :blauwkus:
Hindaatje
06-06-2003, 21:51
Meiden en jongens die met elkaar omgaan heb je overal meid..:rolleyes:
Jemiena, daar gaat je rust, nu leest iedereen dat zandvoort leuker is, saffie,
marokkanen-invasie in zandvoort de eerst komende zonnige dag...
Alle Marokkanen moeten oprotten uit Scheveningen.
Origineel gepost door SlaatNergensOp
alleen HOeren en H0mo's onder ons gaan er heen !
ik kon het niet beter formuleren
morjane83
07-06-2003, 13:02
scheveningen is de hotspot om een leuke chick of boy te scoren en dan voornamelijk onder de marokanen
Generaal_Kadafi
07-06-2003, 13:04
wil je weten wat er gebeurt in scheveningen??? ga er een keer zelf naartoe zou ik zeggen.....
Er ligt een smet op Scheveningen door de Marokkanen. Ik ben er zelf ook een en ik wilde het heel lang niet geloven, Maar sinds gisteren moet ik er wel aan geloven. Ik heb zelfs de dag vervloekt dat ik als Marokkaan ben geboren. Zo ver hebben onze landgenoten het laten komen op Scheveningen.
Me_Moi_Ana_ik
07-06-2003, 14:39
Scheveningen kan je vergelijken met MERTIL (tetouan).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.