Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoeveel Kost...

Pagina's : [1] 2 3

AlMoet-Oukil
06-06-2003, 20:08

Een vraagje... Hoeveel kost een goude tand te zetten???? en waar kun je dan zetten??? en doet het pijn als eerst je tand wordt geslepen???... alvast thxn :zwaai:

yasminne
06-06-2003, 20:11
Als ik je een tip mag geven, DOE HET NIET HET IS LELIJK!! (neem aan dat het voor jou bedoelt is) :zwaai:

AlMoet-Oukil
06-06-2003, 20:14
Origineel gepost door yasminne Als ik je een tip mag geven, DOE HET NIET HET IS LELIJK!! (neem aan dat het voor jou bedoelt is) :zwaai: ja?...maar lijkt me wel tof..tijdelijk een goude tand... shie half jaartje...ik wil der wel een graag...het is niet zo lelijk... wanna be antilianen :P grapje...maar is wel tof hoor (vind ik)

sweet_maroccia
06-06-2003, 20:22
ik wil een diamantje op mijn tand zetten :Iluvu: :verliefd:

Nadia_
06-06-2003, 20:23

Lelijk , niet doen hoor ;)

Nadia_
06-06-2003, 20:25
Origineel gepost door sweet_maroccia ik wil een diamantje op mijn tand zetten :Iluvu: :verliefd: ESJNOEEEEEEEEEE Wesh 7makti wella?? :giechel: :giechel:

K_Prone
06-06-2003, 20:25
Het staat een beetje pooierachtig en dat imago wil je toch niet hebben ;) en met zo'n avatar raad ik jou aan om het niet te doen. is bewezen dat het slecht is voor je tanden.

Shahinez
06-06-2003, 20:27
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil ja?...maar lijkt me wel tof..tijdelijk een goude tand... shie half jaartje...ik wil der wel een graag...het is niet zo lelijk... wanna be antilianen :P grapje...maar is wel tof hoor (vind ik) DAMN dat zou sexy zijn, op je tweede tand zo, lekker bling bling en jah ik wil ook een diamandje laten zette, is ook lekker geil wollah,zeker als je een leuk snoetje hebt, en mooie tanden en een mooie glimlach ... Sorry maar ik kan jou niet helpen,ik weet niet of het pijn doet, maar ik denk niet dat het pijn gaat doen,vermits je tandvlees onder narcose gaat zijn... TADA :zwaai:

samiratjee
06-06-2003, 20:27
Lelijk :maf3:

yasminne
06-06-2003, 20:28
Houd het nou maar op je witte tand, je ziet dat de meiden er niet op vallen.

chicamaroquia
06-06-2003, 20:29
Gouden tand is lelijk! :maf: Dat vind ik dus echt een mega afknapper... :jammer:

sweet_maroccia
06-06-2003, 20:33
Origineel gepost door sweet_nadia ESJNOEEEEEEEEEE Wesh 7makti wella?? :giechel: :giechel: :stout: :hihi: je weet toGG

AlMoet-Oukil
06-06-2003, 20:35
In Marokko was het vroeger normaalste zaak van de wereld als je een goude tand had ;) ik zou dat wel weer willen zien... Is niet zo ****** achtig...maar silver is ook super!!!!!!!!!!!!!! goud lijkt me om te showen voor iedereen maar silver zie je niet zo snel... maar lijkt me wel vet hoor...

K_Prone
06-06-2003, 20:37
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil In Marokko was het vroeger normaalste zaak van de wereld als je een goude tand had ;) ik zou dat wel weer willen zien... Is niet zo ****** achtig...maar silver is ook super!!!!!!!!!!!!!! goud lijkt me om te showen voor iedereen maar silver zie je niet zo snel... maar lijkt me wel vet hoor... ben je een moslim:confused:

yasminne
06-06-2003, 20:41

Origineel gepost door Al`Moet-Oukil In Marokko was het vroeger normaalste zaak van de wereld als je een goude tand had ;) ik zou dat wel weer willen zien... Is niet zo ****** achtig...maar silver is ook super!!!!!!!!!!!!!! goud lijkt me om te showen voor iedereen maar silver zie je niet zo snel... maar lijkt me wel vet hoor... Als je persé een wilt, dan moet je voor de zilvere gaan!

Pagina's : [1] 2 3