Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Drama!!!

ZiLaaL
17-06-2006, 20:05

Kom zojuist van mijn kapper vandaan, een kapster waar ik normaliter zeer tevreden over ben... Maar: Ik ging er dus vandaag heen om mn haar te verven, dacht aan een leuke zomerse kleur met wat highlights. Zo gezegd, zo gedikkie daan: Ik kreeg lichtbruin als kleur en blonde plukjes als highlights. Maar 't staat me totaal niet!! :(:(:( Heb meteen een vriendin gebeld en die raadde me aan om een donkere haarspoeling te kopen om deze kleur eruit te krijgen. Mijn vraag nu is: Zijn er anderen met eenzelfde ervaring? Dus haren geverfd en er totaal niet blij mee: Wat hebben jullie er toen aan gedaan? Hebben jullie het daarna meteen zelf geverfd? DRAMA! :(

touria_20
17-06-2006, 20:15
Hoi, Ik had een keer mijn blonde highlights opnieuw erin laten zetten omdat het uitgegroeit was. Die kapper heeft toen plukken ernaast ook mee gepakt waardoor heel mijn kapsel verpest was :kwaad: het was egt lelijk, heel de bovenkant was platina blond en het zag er ook een beetje groenig uit :maf: Ben meteen de volgende ochtend naar Cosmo gegaan, zij hebben mij toen geadviseerd om een chocolade bruine spoeling te nemen ipv verf, omdat het schadelijk is en het is niet goed om 2x achter elkaar te verven. Ik heb toen die Choco-kleur genomen, het ging er na 3 maanden ongeveer uit (ligt eraan hoevaak je je haar wast). Het was echt een mooi kleurtje en dat blonde zag je niet meer. Wat ik je dus adviseer; neem een chocolade kleurspoeling, dat bedekt het blonde en het is mooi :goedzo: Choco heb je in verschillende tinten en ze kunnen ook mengen. groetjes Touria

ZiLaaL
17-06-2006, 20:24
Hoi Touria! :o heerlijk om te horen dat ik niet de enige ben met een kappers-drama qua kleuren!! Ik beloof hierbij ook plechtig dat ik de komende 5 jaar mijn haar niet meer zal verven tot alles goed is uitgegroeid! :ego: Ik heb trouwens Country color kleurspoeling "Brazilian Donkerbruin" gekocht, om zo alles goeddd te dekken. Hopen dat het inshaAllah goed komt... Morgen ga ik het zelf verven dan maar! Dan geef ik m'n haar nu nog ff rust... Natuurlijk haar is en blijft mooi... En ik mis nu al m'n donkerbruine krullen!

SAMIREETJE
17-06-2006, 20:41
lichtbruin haar met blonde highlights is eigenlijk wel een mooi kleurtje. Is de kleur niet mooi of staat het absoluut niet bij jou zelf? mischien is het even wennen omdat het wat lichter is!

ZiLaaL
17-06-2006, 20:46

Jah het klinkt mooi en misschien is 't ook wel leuk en aardig, maar 't is absoluut niet mijn ding! :( Het ziet er zo nep uit, zo fake, zoooo gemaakt! Die highlights zijn gewoon veeeels te duidelijk voor mijn doen. Ik ben misschien dan toch niet een persoon hiervoor :hihi:

Nad0ria_
17-06-2006, 21:05
Ik zou gewoon terug gaan! Ga maandag terug... Ze kunnen het altijd herstellen.. Was ook bij mij..!

Mar0cia_17
17-06-2006, 21:07
Dat was een keer bij me moeder Ze had rood bruine gezegd Ze kreeg Roze highlights:wow:

ZiLaaL
17-06-2006, 21:08
nee :o.... erg maar waar, maar ik durf niet te zeggen dat ik het totaal niet mooi vind... ze hebben zo hun best gedaan!! Dit is gewoon niet mijn smaak :( Houd denk ik dan toch meer van natuurlijke looks!

Mar0cia_17
17-06-2006, 21:12
Ja ik ook, Verf die highlight wat donkerder Door gewoon zelf verf te kopen En als ze blond zijn Dan zou ik wat licht bruin kiezen

Nad0ria_
17-06-2006, 21:23
Roze... hahaha jaaa!! Dat was bij mn vriendin gebeurd.. Zij wilde rood, maar omdat ze die dag ongesteld was had het een effect op het verkleuren.. eerst wilde het niet pakken.. Die kapster maar verfen en verfen!! Toen het eindelijk beetje lukte ging ze naa rhuis.. Die dag kwam ze nog naar mij toe met roze hig-lights was zoooo grappig!! Zij huilen en ik lachen!!

Mar0cia_17
17-06-2006, 21:24
:haha: Me moeder werd boos op haar:hihi:

Nad0ria_
17-06-2006, 21:27
Zij had het wel vaker gedaan! En toen was het gewoon gelukt, mar nu was het omdat ze ongesteld was