Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tfoeeeee!!!!!!!!!!

ze3maze3ma
06-06-2003, 18:31

ALTIJD ECHT ALTIJD EN IEDERDAG zijn die marokanen met hun lelijke sle.tten (NEDERLANDS) rondtehangen met hun vrienden bij de mac... iedere keer als ik daar langs kom zie ik ze zegma ohh kijk een marrokaans meisje effe me vriendin op der bek pakken wollah een keer had ik echt jnoen in me ben ik gewoon langs geweest bij hun (ken ze die marokanen) ik vroeg naar die moeder en heb gewoon alles gezecht ben ook naar die klote jongens gegaan en heb een hele preek gehouden maar zegma die moeders hebben wat gedaan....... echt niet!!! ze gaan nu zekers verdder dan op de bek pakken... ZZZOOO DAT LUCHT OP!!!!!!!

Manal09
06-06-2003, 18:32
Hun levens, niet de jouwe :zwaai:

NaDoR.ZiNa
06-06-2003, 18:35
Veel ste benauwd weer om je daar nu druk over te laten maken!!! schrijf gewoon op wie je denkt die met ''nederlandse s.letten'' gaat en safi weer 1 minder op je lijstje voor de toekomst:D

ze3maze3ma
06-06-2003, 18:36
Origineel gepost door Manal09 Hun levens, niet de jouwe :zwaai: ja ....en safi en nog wat die sle.tten die zitten op mijn school ze hebben heel veel geroddeld over mij en eentje had met me broer die haat ik het meest zij roddeld echt heel veel over me tegen me broer wollah ik heb haar effe gebeukt....toen ik haar zag meskien ze zat vol met blauwe plekken!!.. wejoww ik heb van me broer klappen gekregen maar ja eigen schuld...domme koe ga ga effe in de wei staan met je koeien..

Manal09
06-06-2003, 18:42

Als zij roddelt, dan is zij van lage niveau, daarom moet jij je al helemaaaal niet verlagen..laat haar roddelen, rabi rekent straks wel af met haar..

Lady_moi
06-06-2003, 18:43
amai zo jaloers da ge zijt

Manal09
06-06-2003, 18:44
Ge zijt ene echte belg nie? Da is zooooo grappig als ik ene belg zie of hoor praten, is schattig :D ik wil ook ene belg zijnnnnnnnnnnnn :(

ze3maze3ma
06-06-2003, 18:48
Origineel gepost door lady_moi amai zo jaloers da ge zijt watte??? als je bedeold dat ik jaloers ben..?? dat is niet zo want die holladers kunnen mij niet gewoon uitstaan ik heb eens lees : een meisje was echt smoor op een marokaans jongen maar dat wist ik niet hij vond haar niet leuk en op een dag was ik ook smoor op hem en hij op mij en toen had ik met hem... sinds dien haat ze me en heeft ze heel veel geroddeld over me zegma ze heeft alleen maar me broer gebruikt alleen om mij jaloers te maken...jegg tfoee